• Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Kom igen, siger jeg så. Spillet bygger over en helt ny AI, hvilket også gør det muligt for Simmerne (in lack of better words.. ;)), at interaktere med hinanden og tænke lidt selv, og sågar reagere på hinandens følelser.


    Ok... Var nu bare noget jeg skrev som en egentlig joke :))


    Men fedt nok... Hehe...



    Har i tænkt over at drenge spil er meget ligesom det man legede med da man var lille... Superhelte legetøj... Biler... Kampsoldater osvosv...


    Mens piger legede med dukkehuse aka sims...


    Ret klamt at tænke over man ikke har ændret sig :))


    Hvis man så spiller sims legede man så med dukkehus da man var lille?? :))

  • Du føler dig nok stødt over det her købkøb, men hvis du ikke har noget kendskab til det hvorfor udtaler du dig så om det?


    Quote

    Oprindeligt indlæg af meinder
    The Sims er det mest solgte spil nogensinde også flere end HL1 det er lidt vildt..


    Ikke så underligt med alle de expansion packs.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb


    Jo men hvordan kan hl1+ ekspansions være det mest spillede spil når sims er det mest solgte???


    Køber folk så sims uden at spille det?? :))


    Counter-Strike er det mest spillede FPS-spil, ikke Half-Life eller nogle af dets expansions. Derudover kræver det jo kun half-Life for at spille, hvorimod de nok tæller alle The Sims' expansion pakker med når de snakker om hvor meget det har solgt.


  • Slap nu af...


    Min kæreste spiller det...


    Det med dukkehuset osv det passer jo??? Det kan du jo bare se...


    Og jeg synes at have hørt at HL1+EP's var det mest spillede spil punktum???


    Kan godt være det kun var FPS og CS... Men synes ikke jeg hørte det... Hehe...


    Men fint nok ;)


    Min kæreste glæder sig totalt...


    Kan det spilles på et GF4MX440???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Du har hørt forkert :)
    StarCraft spilles f.eks. af flere end CS gør, på verdensplan. Det samme gør de fleste MMORPG's, Everquest, Dark Age of Camelot osv.


    Det passer så SLET ikke..


    StarCraft har ikke så mange spillere længere...


    Og mange MMORPGS har "kun" et "par" 1000 spillere...


    Måske en 20-40.000...

  • Jeg synes Sims serien er en hyggelig serie. Kan da sagtens få sjov ud af de spil. Ikke fordi jeg er gay eller femi. Ikke så meget ihf :P


    Men jeg synes sgu det er sjovt at "skabe" ting og så arbejde med det osv. Elsker simulations spil, og synes ikke The Sims er nogen skamplet på NOGEN måde.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless



  • Jep det kan køres på en gf4mx440 for det er det kort jeg har i :T

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    StarCraft har ikke så mange spillere længere...


    Ikke for at lyde super negativ, men hvor læser i den slags info? Eller er det bare skud i tågen?

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes


    Ikke for at lyde super negativ, men hvor læser i den slags info? Eller er det bare skud i tågen?


    Der er ofte statistikker over det...


    Men Starcraft er ret gammelt... Og flere og flere starcraft spillere hopper over på warcraft3... Der er iøvrigt flere der spiller warcraft3 end starcraft...

  • Omigosh, det spil er for fedt. Farvel nattesøvn. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb


    Der er ofte statistikker over det...


    Men Starcraft er ret gammelt... Og flere og flere starcraft spillere hopper over på warcraft3... Der er iøvrigt flere der spiller warcraft3 end starcraft...


    Mr. Know-It-All :)


    Vil også gerne vide hvor du får dine info. fra? :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    I Kina og Japan er StarCraft stadig et af de mest spillede spil, mener det var omkring 6 millioner spillere om ugen i hele Asien.


    Ja... Men se på warcraft3... Der er flere der spiller end Starcraft...


    ½ af starcraft serverne er også lukkede... Der er flere og flere der hopper fra... Det er jo logik...


    Synes selv det er et FEDT spil.. Har det selv installeret... Så tager da 1 spil 1 gang/måned... Hehe..


    Edit: Står der ikke hvor mange mennesker der er på serverne i hver realm???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb


    Sims 1 var da 3d...


    Og det er jo bare en lidt større expansion pack... Det kører da stadig på samme engine...


    Tror ikke du aner hvad du snakker om, det er jo ikke expansion pack til Sims 1 jeg taler om! Det er det helt nye 3D Sims, det er ikke bygget over den gamle engine...!


  • og igen spyr du om dig med kolde fakta :D Fascinerende :P :crazyeyes: :clap: :cheers:

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg mener da det er en helt ny engine?


    Og jeg spillede slet ikke sims 1 da jeg syntes det blev kedeligt for hurtigt, men sims 2 har fanget mig, der er mange nye ting som gør det lidt mere spændende.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tunsnask
    sim city et to og tre se DET styrede men the sims sutter syntes jeg...


    Say what? Det er forskellige spil, ffs...


    "jeg synes Colin Mcrae er vildt fedt! Men warcraft er altså noget lort"...