Efaringer med Titan alublæser?

  • jeg skal have mig en blæser til min kommende SLK-900A. 92 mm. jeg køber en fanmate, så jeg kan regulere hastigheden.
    nogen der har prøvet denne:
    http://www.studiedata.dk/produ…id=FATI403&Fane=COLD,COFA
    ser jo godt ud ;)
    jeg kan huske der er en der har den i sit casemod herinde.. ved dog ikke om det er 92mm. anyways:
    hvordan er larmen og ydelsen ved 12v? og ved 7v feks?


    Edit: den behøver ikke se geil ud. det er bare bonus ;)
    har set lidt på zalman F2 den ser jo også fin ud :) det vigtigste er at den kan yde godt ved lave omdrejninger og virkelig skubbe noget luft når jeg leger ;)


  • Ved ikke om det er mig du havde i tankerne. Jeg havde 3 * 92mm i Cube´n - én på SP94 og to til køling af HD.
    Havde alle tre på blæserstyring da de larmer alt for meget ved 12v. Ved 7v er de næsten lydløse og har stadig en god ydelse.
    Har en 120mm i den anden PC og her er det det samme.
    Syntes det er nogle fede blæsere med god ydelse og et lidt råt udseeende.

  • det var nu ikke dig jeg tænkte på, men det er da ligemeget :)
    det lyder helt fint.. men jeg har ikke rude i pt, og ved ikke om der egentlig kommer det.. så jeg ved ikke om jeg bare satser på zalman F2 i stedet.. de ser ud til at skalere godt med spændingen og man må jo tro de er ret lydløse når man skruer ned ;)
    nogen der har bedre forslag til en 92mm-blæser?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR
    det var nu ikke dig jeg tænkte på, men det er da ligemeget :)
    det lyder helt fint.. men jeg har ikke rude i pt, og ved ikke om der egentlig kommer det.. så jeg ved ikke om jeg bare satser på zalman F2 i stedet.. de ser ud til at skalere godt med spændingen og man må jo tro de er ret lydløse når man skruer ned ;)
    nogen der har bedre forslag til en 92mm-blæser?


    F2'eren kan jeg skam kun anbefale. Sæt den til den medfølgende converter så den kører 5,5v så kan den ikke høres, eller sæt den til blæserstyringen som jeg har gjort :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR
    det var nu ikke dig jeg tænkte på, men det er da ligemeget :)
    det lyder helt fint.. men jeg har ikke rude i pt, og ved ikke om der egentlig kommer det.. så jeg ved ikke om jeg bare satser på zalman F2 i stedet.. de ser ud til at skalere godt med spændingen og man må jo tro de er ret lydløse når man skruer ned ;)
    nogen der har bedre forslag til en 92mm-blæser?


    Thermaltake Thunderblade´s er også ganske fede.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR
    det blev sgu en F2 og en fanmate. så må jeg købe en gejlet blæser hvis jeg får en rude engang..


    Hvorfor ville du også have en fanmate? Ka dit bundkort ikke styre blæserne?

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Hvorfor ville du også have en fanmate? Ka dit bundkort ikke styre blæserne?


    nej min chip er ikke kommet med i speedfan endnu. ud over speedfan er det vist kun Abit der laver det fra fabrikken ud over de fleste boards til a64.
    måske også nogle asus men det er nu ret sjældent ;)
    en fanmate til 39 kroner overlever jeg nok også.