Tegn en magnet!

  • Nu skal jeg vist se at komme i seng

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus
    Beat me :boxing:



    det min, bare i 3Dmax :T hahah

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Hva satan Zlinky? skal vi battle? :boxing:


    Nah.. gider ikke i aften.. bliver jo nødt til at først at installere 3dsmax igen og så prøve at komme i gang med det :s - har ikke arbejdet med det siden før sommerferien :S

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky


    Nah.. gider ikke i aften.. bliver jo nødt til at først at installere 3dsmax igen og så prøve at komme i gang med det :s - har ikke arbejdet med det siden før sommerferien :S


    øøøh... hvordan har du fået råd til deT ? :S ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky


    Nah.. gider ikke i aften.. bliver jo nødt til at først at installere 3dsmax igen og så prøve at komme i gang med det :s - har ikke arbejdet med det siden før sommerferien :S


    hehe havde sådan en trial, men fik kun lavet et æble :)) det er sørme svært.. da den løb ud brugte jeg Zmodeler istedet, men det var for at lave en bil til GTA vice city... blev ikk helt færdig anyways :(

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone



    det min, bare i 3Dmax :T hahah


    Det er skam ikke 3Dmax... Det er Flash ;)


    Og FlexQ... jeg ved godt at den sidste omgang ikke ka lade sig gøre, helt dum er jeg ikke, men kreativt ser det jo ud ;)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Hurtigt lavet .. Ikke noget særligt .. Og ja, ved godt baggrunden ik er hvid .. Endnu .. *G*


    Edit: Ja de ser lidt underlige ud .. *G*


    Hmm.. håber det er en fysikrapport til folkeren, ellers ville den blive afvist bare for billedet der :D


    Den røde ende kan jo ikke ligge på en anden rød endne :D


    edit: men ellers meget pænt når man tænker på den tid du har brugt ;)


  • Den kan sq da vendes om .. *G* Tja .. Har haft 3 dages kursus i 3D studio Max, og jeg var syg den ene dag ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Den kan sq da vendes om .. *G* Tja .. Har haft 3 dages kursus i 3D studio Max, og jeg var syg den ene dag ..


    Hehe, havde også et kursus engang. Det varede 5 dage og pjækkede også de tre, men endte da med at have lavet:


    http://home.no/zlinky/ex.jpg
    http://home.no/zlinky/lort.jpg (nej det er ikke en lort, bare lidt ukreativ navngivning)
    http://home.no/zlinky/cave.avi


    Sorry for lidt ot ;)


    edit: glemte http://home.no/zlinky/explosion.avi


  • Vi havde en tysk professor i sidste uge .. Han var meget dygtig til hans 3D, men det engelske kunne have været bedre ..


    men har da lært at lave glas .. *GG*


    Og lidt mere magnet ..


  • Nice nok - kan godt li' dine glas. Arbejdede vi også med, og kunne også godt li at lave det, men lige så snart jeg skulle rendere det her hjemme så tog det en krig. Det tog over 5 min pr mm når den var igang med at lave det der fusk med glassende :/

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Nice nok - kan godt li' dine glas. Arbejdede vi også med, og kunne også godt li at lave det, men lige så snart jeg skulle rendere det her hjemme så tog det en krig. Det tog over 5 min pr mm når den var igang med at lave det der fusk med glassende :/


    Har nogle ekstra matlibs liggende, som gør det lidt sjovere at lave glas .. Min computer er også pænt langsom når der skal renderes, men så må jeg jo lege med min bærbar imens .. *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Det er skam ikke 3Dmax... Det er Flash ;)


    Og FlexQ... jeg ved godt at den sidste omgang ikke ka lade sig gøre, helt dum er jeg ikke, men kreativt ser det jo ud ;)


    Ved jeg godt, det var bare fordi nu lignede din min, bare i 3d hehe. min er paint er er stadig den pæneste!!1 nejvel

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W