Har fundet ud af at kommandoen angiver hvor mange forbindelser man har til siden. Dvs. man misbruger de andre besøgendes båndbredde.

Set hastigheden op i Firefox :D
-
-
Oprindeligt indlæg af r3ptile
Har fundet ud af at kommandoen angiver hvor mange forbindelser man har til siden. Dvs. man misbruger de andre besøgendes båndbredde.Uuhh! Endnu mere grund til at bruge det
-
Har fundet ud af at kommandoen angiver hvor mange forbindelser man har til siden. Dvs. man misbruger de andre besøgendes båndbredde. -
Har fundet ud af at kommandoen angiver hvor mange forbindelser man har til siden. Dvs. man misbruger de andre besøgendes båndbredde.Andre "folk" og deres 10Mbit kan rende og hoppe mig og min 512 et vist stykke.
-
Oprindeligt indlæg af Bobcat
Andre "folk" og deres 10Mbit kan rende og hoppe mig og min 512 et vist stykke.
Hørt
-
Her gælder jungleloven!
Hver mand sin egen lykkes smed
-
Nu tvivler jeg på at man kan udnytte en 10mbit fuldt ud på hjemmesider. Regner med, at der er en begrænsning på de fleste sider.
-
Nu tvivler jeg på at man kan udnytte en 10mbit side fuldt ud. Regner med, at der er en begrænsning på de fleste sider.Ja... Det kommer jo lidt an på... Jeg kan feks godt hente med 2Mbit fra de fleste hjemmesider... Men først efter jeg har lavet det der... Før det var det måske en 150KB/sek.... Jeg er sq ligeglad med "andre" Hehe.. De kan godt lige vente det der halve sekund...
-
Oprindeligt indlæg af Berleburg
Her gælder jungleloven!Hver mand sin egen lykkes smed
Jeg ser lige nu billeder af berleburg stå i et tiger lændeklæde og banke sig selv på brystkassen mens han råber:" I am king of the jungle"!
-
Her gælder jungleloven!Hver mand sin egen lykkes smed
Hehe...
First come first serve
-
Hvordan får jeg egntlig mine foretrukne fra IE over i firefox?
Edit: jeg har fundet det, men et andet spørgsmål: kan man få firefox på dansk?
-
Oprindeligt indlæg af mdj
Jeg ser lige nu billeder af berleburg stå i et tiger lændeklæde og banke sig selv på brystkassen mens han råber:" I am king of the jungle"!
Ville ikke være et kønt syn
-
Ville ikke være et kønt syn
"I Believe"...
Er der andre der har fået nogen form dor ydelse ud af det her???
Bare så det ikke er mig og min indbildning... Hehe...
-
Oprindeligt indlæg af mdj
Hvordan får jeg egntlig mine foretrukne fra IE over i firefox?Edit: jeg har fundet det, men et andet spørgsmål: kan man få firefox på dansk?
Det kan du godt. Det er en extension der skal installeres, ser lige om jeg ka finde den
-
Here it is: Dansk sprog
-
-
Det skal jeg sgu prøve, er træt af at IE er lidt slow en gang imellem!