Ved ikke om det er en gammel nyhed, men her er ihvertfald et link til et preview af den.

Arctic cooling- VGA silencer 4
-
-
Synes stadig at hvis man skal modde sit grafikkort køler så burde man sætte en SLK-9XXU på... Virker MEGET bedre... Og er ikke engang ret meget dyrere...
-
Har du et link til den du nævner?
-
-
KØBKØB
vil du påstå at ved at sætte den kæmpe på gpu at du får bedre køling,ikke specielt enig med dig du påstår også den ikke er ret meget dyrere ja omkring 80kr er også en slags penge og hvis du så skal have en blæser på bliver det ihverfald ikke billiger
jeg syntes det er mange penge at give for noget man skal til at bakse med at få til at passe med strips og andre cowboy tricks
lige en side bemærkning hvordan dæ... scorer du 21000+ med et gf4 mx440 i 3dmark01 -
lige en side bemærkning hvordan dæ... scorer du 21000+ med et gf4 mx440 i 3dmark01
Tag og tryk på linket og du vil opdage det er med et 9800Pro....
http://service.futuremark.com/compare?2k1=7851848
Holder mig personligt også mest til de "færdige" køle løsninger, selvom jeg har overvejet at modde mit kort med en større køler.... Kan være jeg prøver det engang når det skal udskiftes for at afprøve max, eller bare fordi jeg en dag keder mig....
-
Jeg ville holde mig til den AC-køler. Hjemmefusk med et kostbart gfx holder mine nerver sgu ikke til.
Har gode erfaringer med de VGA silencer´s fra AC.