GTA San Andreas i Q3 2005

• Sørgeligt. Nu havde jeg ellers sådan håbet på at det ville komme bare en liiille tand tidligere. ;(

Additional products planned for fiscal 2005 from Rockstar Games include Grand Theft Auto: San Andreas for PC in the third quarter ...

Læs mere her.

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• Spil Vice City med modds...

Synes det er SINDSYGT de har tænkt sig at kræve 350,- for det spil når det kommer... Det er det samme med små modds...

Det er den samme motor osv... Alting er stadig lige så grimt...

Ville hellere se Mafia2...

• Bare fordi det kører med den samme motor, behøver det ikke være grimt.. Du har jo selv leget med mods kan jeg se, og har du ikke prøvet at installere high-poly models? Det ser temmelig nice ud når alt er rewamped..

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Det er jo ikke i nærheden af det samme. Gameplay'ets grundpille er muligvis uændret, men de tilføjelser som er i det gør det da klart pengene værd (regner jeg med). Nu er det jo ikke altid grafikken det kommer an på, det kommende Star Wars KoTOR 2 vil også køre på samme grafikmotor som 1'eren, men det bliver da højst sandsynlig pengene værd alligevel.

• Havde regnet med det... lisom gta3 og gtavc gik der cirka 1 år før det kom til pc... skod

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• vice city ser stadig flot ud er er top nice, trist at min brors pc ikke kører det helt, det som om texturene loader langsomt hvis man kører rigtigt hurtigt, men det gjorde også på min super pc som nu er defekt

• Ja for pokker da!

Du laver bare lige et mod med maps der er 4-gange så store som vice, komplet med de nye features fra S.A. og en hel ny pakke missioner - så skal jeg nok spille det lort. Jesus...

• Ja jeg syntes også Rockstar Coporation skulle lave en nyere Engine end den samme og kedelige grafik. De laver jo ikke de store ændringer fra GTA 3 Til Vice City Eller Fra Vice City til San Andreas. Det er næsten bare små mods der bliver tilføjet. Men Mafia 2 Det kunne være fedt for Maria´s Engine er meget bedre end Vice City og San Andreas selv om det er et gammelt spil!!!!! :))

CoreI7 5820K@4.5GHz

32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

ASUS Msi X99 Sli Plus

Corsair 1500w

KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

[align=center] CorsAir Carbide 540

[align=center]

Oprindeligt indlæg af SoulExtreame
    Ja jeg syntes også Rockstar Coporation skulle lave en nyere Engine end den samme og kedelige grafik. De laver jo ikke de store ændringer fra GTA 3 Til Vice City Eller Fra Vice City til San Andreas. Det er næsten bare små mods der bliver tilføjet. Men Mafia 2 Det kunne være fedt for Maria´s Engine er meget bedre end Vice City og San Andreas selv om det er et gammelt spil!!!!! :))

Små mods?! Prøv lige at læs hvad der rent faktisk kommer med i San Andres ift. Vice City. Grafikken kører på samme grafikmotor ja, men den er opdateret.

• Én af de rigtigt vigtige ting man skal tage i betragtning når man snakker om San Andreas er at det er 3-4 gange så stort som Vice City ( selve spilområdet). I mine øjne har Grand Theft Auto-serien hele tiden været fokuseret på GAMEPLAY fremfor at præstere den heftigste grafik ( her er Doom3 et godt eksempel: fed grafikkort/dårligt gameplay), hvilket holder på flere spillere i længden!

Desværre kommer det først om et års tid, hvilket er en skam, da det er ét af de spil med størst potentiale, da RockStarz hele tiden finder på nye ting af inkludere i deres overmåde fede GTA-serie!