Pentagon 11. sep

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk



    jeg ved godt hvilken organisation derstod bag, med det kører lidt i teorier,gode vel og mærke, men jeg bliver bare bombaderet og svinet til hvis jeg skriver det :D


    microsoft? :))

  • Skræmmende nok. Har også selv tænkt meget over hvorfor der egentlig ikke var et "større" hul i muren på Pentagon. For et så stort fly ville vel lave et mega hul. Og alt det der med at FBI har været rundt og samle overvågningbånd ind, hvad sker der ? Det må jo absolut være et eller andet på de bånd som offentligheden ikke må se siden at de ikke er blevet frigjort.
    Men man skal jo altid passe på ikke at blive "blind" på det ene øje bare fordi man har set noget som sætter tanker igang. Og hvis vi tænker over det, hvis det nu var et missil eller et jægerfly som fløj ind i pentagon, med fuld overlæg, så kan man jo næsten tænke sig til at hele 9/11 er planlagt af højerer magter i den Amerikanske regering eller noget. Bare en tanke, som ikke behøves at kommenteres ;P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Skræmmende nok. Har også selv tænkt meget over hvorfor der egentlig ikke var et "større" hul i muren på Pentagon. For et så stort fly ville vel lave et mega hul. Og alt det der med at FBI har været rundt og samle overvågningbånd ind, hvad sker der ? Det må jo absolut være et eller andet på de bånd som offentligheden ikke må se siden at de ikke er blevet frigjort.
    Men man skal jo altid passe på ikke at blive "blind" på det ene øje bare fordi man har set noget som sætter tanker igang. Og hvis vi tænker over det, hvis det nu var et missil eller et jægerfly som fløj ind i pentagon, med fuld overlæg, så kan man jo næsten tænke sig til at hele 9/11 er planlagt af højerer magter i den Amerikanske regering eller noget . Bare en tanke, som ikke behøves at kommenteres ;P



    Hvis det er en tanke - så lad vær med at tænke. Du kan sgu da vel ikke tro at den amerikanske regering eller nogen i den - skulle ofre WTC og flere tusinde amerikaneres kliv - bare for at få en undskyldning til at ????


    EDIT: Man skal jo lige tage højde for at det der linkes til her - er lavet specifikt for at bevise en påstand - og derfor ikke nødvendigvis er korrekt.


    Der er dog flere ting som kunne pege på at det ikke var en 747 der fløj ind i Pentagon.


    1. Iflg. min far (som har over 40 års erfaringer med hvordan et fly kan manøvrere mv.) - så vil det kræve en ekstremt dygtig pilot at ramme pentagon på den måde. Såvidt man kan se har den jo ikke ramt jorden først (ikke meget skade på græsplæne i hvert fald) - og sandsynligheden for at ramme så præcist er ekstremt lille. Jeg siger ikke at det ikke er sket - men der er som sagt flere ting som taler imod det. Manglen på vragdele er faktisk også ret mystisk - for hvis man skal gå ud fra at alt er brændt op - så burde diverse bygnings dele faktisk være meget mere beskadiget end tilfældet er.


    Timingen omkring de to fly ved WTC er endnu sværere og og iflg. den gamle - faktisk lidt af et kunststykke - Den drejer jo ikke ligefrem på en tallerken så'n fætter - så de to piloter er sgu ikke nogle der lige har fløjet 10-20 timer i en Cessna. (ja ja - rolig nu - det har vi jo set til hudløshed - så det ER sket - - det var bare en kommentar....


    Hvad der virkelig skete ved Pentagon - det er sgu'tte godt at vide - men ret interessant faktisk..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb


    Er du dumb eller hvad???


    Det var de politikere der sad i regeringen dengang... Det var de samme politikere... det var dem der arangerede det...


    Jeg gentager lige mig selv: Fordi at nogle politikere, som sad i regeringen for over 40 år siden, siger at billederne ikke var rigtige skulle det være sandt?! Hvorfor skulle man tro mere på dem end diverse konspirationsforskere?


    Har du link eller andet til den? For jeg tvivler på at Donald Rumsfeld har været med til at lave en sådan dokumentar.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Yeah right - hvis du så den udsendelse - så var det vist temmelig tydeligt at de ER 100% identiske (de har så vidt jeg husker scannet de fotos og ladet en PC sammenligne dem) - der skulle bare lige være omkring 30km imellem dem - go figure.... :roller:


    Jeg har set den og en anden, hvor det er lige så tydeligt at der er forskelle mellem bjergene. Derudover kan du ikke konkludere at bjergene er 100% identiske ud fra billeder, fra 60'erne...


    Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Hvis det er en tanke - så lad vær med at tænke. Du kan sgu da vel ikke tro at den amerikanske regering eller nogen i den - skulle ofre WTC og flere tusinde amerikaneres kliv - bare for at få en undskyldning til at ????


    Der kunne da være masser af undskyldninger for at gøre det, olie er nok den største. Ikke at jeg tror på at amerikas regering havde noget med det at gøre, bare et eksempel.

  • jeg er med på disse teorier, for i skal sgu fandme lige vide hvor dygtige CIA og FBI samt en del andre efterretningstjenester er til at manipulere med folk, og det ikke pis.


    ps. jeg ved godt at FBI ikke er en efterretningstjeneste :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile


    Jeg gentager lige mig selv: Fordi at nogle politikere, som sad i regeringen for over 40 år siden, siger at billederne ikke var rigtige skulle det være sandt?! Hvorfor skulle man tro mere på dem end diverse konspirationsforskere?


    Har du link eller andet til den? For jeg tvivler på at Donald Rumsfeld har været med til at lave en sådan dokumentar.


    Jeg kan prøve at lede senere....


    Men det var på TV2/DR1 for ca 3 måneder siden...


    Der sagde de det selv...


    Og grunden til at de politikere der sad i regeringen for 40 år siden ikke skulle lyve var pga det var DEM der dækkede det til... Hvor svært er det at forstå???


    Det er jo USA's regering der arangerede det... Det har de selv sagt...


    Men de påstår stadig at de var de første på månen... Og at de var der dengang... Det tror jeg også på...

  • Hvis det er en tanke - så lad vær med at tænke. Du kan sgu da vel ikke tro at den amerikanske regering eller nogen i den - skulle ofre WTC og flere tusinde amerikaneres kliv - bare for at få en undskyldning til at ????


    Hvorfor er der nogle mennesker i verden der gerne vil have krig?


    Hvem er de?


    Hvad arbejder de med?


    Når du har fundet det svar kan du også godt se at nogle individer i verden VIRKELIG TROR på at så længe de opnår hvad de har sat sig for, så er alt andet ligemeget.



  • Du er for :lame: at høre på..... :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Og grunden til at de politikere der sad i regeringen for 40 år siden ikke skulle lyve var pga det var DEM der dækkede det til... Hvor svært er det at forstå???


    Det er jo USA's regering der arangerede det... Det har de selv sagt...


    Men de påstår stadig at de var de første på månen... Og at de var der dengang... Det tror jeg også på...


    Ja, DE siger der var noget der blev dækket til! Det er sgu da stadig ikke et argument for hvorfor de ikke skulle lyve om det!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile


    Ja, DE siger der var noget der blev dækket til! Det er sgu da stadig ikke et argument for hvorfor de ikke skulle lyve om det!


    Dvs du tror at dem der siger de arrangerede det og har prøvet at holde det hemmeligt lyver om at de der billeder var falske???


    Du for syg :))



    De samme folk har prøvet at holde det hemmeligt i 40 år... Nu siger de billederne og lyden var falsk... Men resten var rigtig... Hvorfor skulle de lyve en at billederne var falske?? Hehe...


  • Hvordan kan du vide at disse havde noget med det at gøre? Hvorfor skulle de pludselig sige det nu?


    Det er ikke et bevis for at det er sandt, bare fordi de siger det. Jeg tror også det ville have været en del mere i medierne hvis det var noget i det og jeg kan ikke helt se hvor Donald Rumsfeld kommer ind i billedet for den dokumentarfilm du omtaler, regner jeg ikke med er lavet i samarbejde med den amerikanske regering...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile


    Hvordan kan du vide at disse havde noget med det at gøre? Hvorfor skulle de pludselig sige det nu?


    Det er ikke et bevis for at det er sandt, bare fordi de siger det. Jeg tror også det ville have været en del mere i medierne hvis det var noget i det og jeg kan ikke helt se hvor Donald Rumsfeld kommer ind i billedet for den dokumentarfilm du omtaler, regner jeg ikke med er lavet i samarbejde med den amerikanske regering...


    Det var dem fra 60 seconds tror jeg faktisk...


    Og det er de samme folk der har sagt at de var på månen og har afvist alt hvad andre siger...


    Jeg kan slet ikke forstå at du kan tro at de politikere der har holdt det hemmeligt i 40 år nu siger ok... Det var løgn...


    hvorfor skulle de lyve om noget som er negativt for dem..


    De indrømmer det pga der er så mange beviser for at det er løgn...


    Men det må du selv vælge at tro på...


  • Dem fra 60 seconds? Hvornår er de blevet politikere?!


    Så mange beviser? Der er jo netop ikke nogen beviser for at vi ikke har været på månen. Der hvor de sammenligner bjerge i dokumentaren ser du det ikke særlig tæt på og billederne er, som sagt, fra 60erne. I en anden dokumentar zoomer de helt ind og der er det tydeligt at klipperne har forskellige formationer.

  • Har hørt en teori om at JFK blev skudt fordi han til sidst ikke var brugbar som præsident pga hans ekstreme forbrug af amfetamin..?


    Lyder sandsynligt for mig, han er ik den første jeg hører der har haft den slags forbrug/misbrug.

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Nu ved jeg så ikke om du tager fejl eller om du har ret??


    Men hvis du argumenterede lidt for din kommentar ville det være nemmere at konkludere for mig og andre tror jeg! ;)


    Dont Biatch me because the world is a Biatch


    EDIT : henvendt til dig WizzarD :)


    PS. Jeg lære vel at bruge det her fora en dag :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dalingo
    Har hørt en teori om at JFK blev skudt fordi han til sidst ikke var brugbar som præsident pga hans ekstreme forbrug af amfetamin..?


    Lyder sandsynligt for mig, han er ik den første jeg hører der har haft den slags forbrug/misbrug.


    Jo men det var jo mere indviklet end som så.


    Altså han led jo af en masse sygdomme, Muskelsvind eller wt* det nu var!


    Dog for voldsomt at konkludere at det var derfor han blev skudt!


  • Øøøøh MIN kommentar - Det er DIG der påstår at en eller anden del af det Amerikanske system (bevidst) har noget med skaden på Pentagon at gøre - Så er det vel også DIG der skal dokumentere - og ikke mig..... ;)


    Ja jeg kommenterer at det er fuldstændigt tåååååååbeligt at tro at nogen som helst i (det officielle) USA kan være sindssyge nok til at organisere at to fly kapres og flyves ind i WTC - og at de bevidst har "bombet" / what ever - Pentagon. Godt nok er der nogle syge hjerner derovre - men den er sgu for langt ude.... :roller: