Verdens klogeste mand!


  • Klassisk IQ betegnelse
    181- 200+ Supergeni
    166-180 Stort geni
    145-165 Geni
    132-145 Særdeles begavet
    121-131 Begavet
    111-120 Over normalen
    90-110 Gennemsnit
    80-89 Lavt gennemsnit
    68-79 Langsom
    67-50 Mentalt retarderet
    25-49 Evnesvag
    Under 25 Idiot


    Hahaha det er da fedt :D


  • *G* ... Ja, fede betegnelser, men man skal da virkelig være BUTT-FUCKED før man bare ender nede på "normal" ... :boxed:


    Kan bedre li denne skala... :))


    [Blocked Image: http://www.grillrotten.dk/Tweak/IQ.jpg]

  • Så er jeg da Særdeles begavet :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Min er 133, så jeg kan da lige hoppe på særdeles begavet -vognen.. Ik fordi jeg tror man kan bruge det til noget overhovedet, men det da sjovt nok at vide.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurban
    Min er 133, så jeg kan da lige hoppe på særdeles begavet -vognen.. Ik fordi jeg tror man kan bruge det til noget overhovedet, men det da sjovt nok at vide.


    Man kan ikke stole 100% på en "for sjov" test på nettet .. De kan give en fornemmelse af, hvor man ligger, men de kan ikke give en et endeligt svar ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Man kan ikke stole 100% på en "for sjov" test på nettet .. De kan give en fornemmelse af, hvor man ligger, men de kan ikke give en et endeligt svar ..


    Den er jeg skam godt klar over.. Har taget en eller anden mærkelig haløj-test engang, fik 13x kan ikke huske det helt precist, og siden da har jeg taget en masse forskellige rundt omkring, og mener at det har ligget imellem 130 og 138 hver gang...

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • er egentlig lige glad hvor stor min IQ er... synes ikke et tal kan sige hvor klog man er.. man kan være klog på maaange måder jo.. f.eks mig, jeg fatter hat af matematik, skole i det hele taget.. Men hvis vi begynder og snakke græsk mytologi og nordisk mytologi f.eks så er jeg der med det samme (især græsk) det kommer vel an på hva man interesser sig for?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    er egentlig lige glad hvor stor min IQ er... synes ikke et tal kan sige hvor klog man er.. man kan være klog på maaange måder jo.. f.eks mig, jeg fatter hat af matematik, skole i det hele taget.. Men hvis vi begynder og snakke græsk mytologi og nordisk mytologi f.eks så er jeg der med det samme (især græsk) det kommer vel an på hva man interesser sig for?


    Ens intelligens har ikke noget at gøre med hvor klog man er ... hvor meget viden man har ... ;) ... Det er ens intelligens der bliver sat på prøve med en IQ-test .... IKKE ens viden om noget som helst ...


    btw. freja rocks ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    er egentlig lige glad hvor stor min IQ er... synes ikke et tal kan sige hvor klog man er.. man kan være klog på maaange måder jo.. f.eks mig, jeg fatter hat af matematik, skole i det hele taget.. Men hvis vi begynder og snakke græsk mytologi og nordisk mytologi f.eks så er jeg der med det samme (især græsk) det kommer vel an på hva man interesser sig for?


    Den af de 7 intelligenser der bliver testet i en IQ test er den matematiske/logiske .. Altså hvor god er du til at tænke logisk ..


    Og man må ikke blande det at være intelligent og klog sammen ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Ens intelligens har ikke noget at gøre med hvor klog man er ... hvor meget viden man har ... ;) ... Det er ens intelligens der bliver sat på prøve med en IQ-test .... IKKE ens viden om noget som helst ...


    btw. freja rocks ... :))


    Freya ;) Den fedeste gud af dem alle er helt klart Hades :))


    og hvis en IQ test tester matematisk og logisk så er det da klart min IQ er så ringe :))

  • Btw ... Ifølge Mensa, så findes der lige så mange mennesker som er "Alvorligt retarderet" (under 25 8o) som der er "Mega" (over 175). :))


    Siden jeg engang blev testet, så kunne det jo være sjovt at blive testet igen... Bare for at se om de små grå er begyndt at arbejde langsommere nu når man er blevet ældre ... :boxed:


    Fra Mensa´s side :
    SPØRGSMÅL : Bliver der taget hensyn til alder i prøven?
    "SVAR : Ja. Med alderen bliver man typisk en smule langsommere. Dette tages der behørigt hensyn til ved udregningen af IK."


    ... FNIS !... :))


    Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    Freya ;) Den fedeste gud af dem alle er helt klart Hades :))


    HeHe ... Er ikke lige typen der kan li krig ... Selvom jeg er en god skarpskytte ... Spøjst nok. *G*


    Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    og hvis en IQ test tester matematisk og logisk så er det da klart min IQ er så ringe :))


    HeHe ... :)) ....



    SÅ har du hørt forkert ... ;)