Yipee Telmore!

Oprindeligt indlæg af |ToXiC|-EViL
    Telia og tdc er lang fra så simple som telmore. Det er meget nemt at finde ud af i forhold til andre ydbydere. Fik nok af alle de andre efter jeg prøvede debitel. Aldrig har jeg haft så råddent et abbonement!
    Og telia xpress koster 120 om måneden og 1 kr/min og oprettelsen koster 99 kr

Jeg har ingen problemer med at finde rundt i TDC .. Har de et nyt godt tilbud, ringer de til mig .. *GG*

Debitel er også i en klasse for sig selv .. 1. klasses lort .. *GG*

Ja jeg er godt klar over Telia Xpress koster 120 kr. i måneden, men det ændrer ikke ved, jeg er bekendt med nogen der kun gir 100 kr .. Hvorfor vides ikke rigtigt ..

• Jeg mindes at det er noget i stil med, at hvis man som værende Telia Express kunde får en ven eller lign. til at oprette et Telia Express abonnement, så falder den værende kundes abonnement med 20kr/måneden. Og sådan kan man blive ved, helt indtil man er nede på 0kr/måneden .. Det er ihvertfald hvad jeg fik ud af mine papirer derhjemme, men jeg kan lige kigge efter en artikel på nettet. :)

EDIT: Jo, lige her er der noget. :)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Rettet en gang, sidst af engel ().

Oprindeligt indlæg af Aerial
    Skriver alligevel ikke nok sms'er til at det ville være noget for mig :D

Orh, hold op.. du kan få mit nummer, zå kA vi sms'e fRæKt? *gG* du V jo gåådt! *SF* ... :))

Oprindeligt indlæg af engel

Orh, hold op.. du kan få mit nummer, zå kA vi sms'e fRæKt? *gG* du V jo gåådt! *SF* ... :))

ha ha ja det kunne du li din gris ;) :)) *S*

Nah måske mere fordi der altid er en computer i nærheden og så fanger jeg folk på msn osv

Oprindeligt indlæg af Aerial

ha ha ja det kunne du li din gris ;) :)) *S*

Nah måske mere fordi der altid er en computer i nærheden og så fanger jeg folk på msn osv

He he ja, det er jo lige det. Den eneste grund til at jeg har Telia Express er for at kunne holde kontakten ved lige med enkelte folk, hvilket jeg ville have lidt store problemer med, hvis jeg enten skulle ringe eller bruge IM's .. så er sms lidt lettere, hvis man kan leve med at skulle skrive fra en telefon og ikke et tastatur. :))

• Det får man desværre også hos telmore:)

Oprindeligt indlæg af Djake
    Det får man desværre også hos telmore:)

Ja, det gør man desværre. Derfor har jeg Mixit. Så lidt, som jeg bruger min mobil, er det faktisk billigere i sidste ende. ;)

Oprindeligt indlæg af The Hans

Ja, det gør man desværre. Derfor har jeg Mixit. Så lidt, som jeg bruger min mobil, er det faktisk billigere i sidste ende. ;)

Hos mixit har du faktisk også et minimum... på 30 kr. :))

Ellers kan det ikke betale sig for dem at sende en regning ud...

Men du har måske "Mixit Kontant" ? Så er der vist ingen minimum...

• Har selvfølgelig Mixit kontant. ;)
    Min konto udløber d. 08.03.2005, så jeg skal have nogle penge sat på, inden den dato.

• Godt initiativ, men jeg bruger vel samlet på sms og ring lige omkring 100,- om måneden, så jeg ser ingen grund til at betale de 99,- ekstra i måneden, da jeg sagtens kan leve med Telmore som jeg har det nu :)

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Oprindeligt indlæg af Grus
    Godt initiativ, men jeg bruger vel samlet på sms og ring lige omkring 100,- om måneden, så jeg ser ingen grund til at betale de 99,- ekstra i måneden, da jeg sagtens kan leve med Telmore som jeg har det nu :)

Jeg har selv telmore og det er sq fedt nok :D jeg har regnet ud at det UMULIGT kan betale sig at bruge Xpress fra min side af... Da jeg havde Xpress for jeg en regning på 300 HVER måned... så ka det sq bedre betale sig med Telmore ;) dem er der heller intet bøvl med :D

Oprindeligt indlæg af Garfield

Jeg har selv telmore og det er sq fedt nok :D jeg har regnet ud at det UMULIGT kan betale sig at bruge Xpress fra min side af... Da jeg havde Xpress for jeg en regning på 300 HVER måned... så ka det sq bedre betale sig med Telmore ;) dem er der heller intet bøvl med :D

Præcis :)
    Efter lange diskussioner min lillesøster om telefonselskaber hvor hun stærkt holdte på at Telia var bedst på alle måder (hun har Telia Xpress), så har hun lige pludselig, på en eller anden mystisk måde skiftet mening :lame:
    Hvorfor mon :))

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

• Har nu haft telmore fri sms i 2 dage og har allerede skrevet ca 150 beskeder.
    Normalt bruger jeg om måneden ~50 kr på at ringe og 50 kr. på at sms'e. men nu kan jeg jo tit nøjes med at skrive en besked istedet for at ringe når nu det er gratis. Så alt i alt sparer jeg rigtig meget!
    Min søster har telia xpress og hun får tit regninger på 300+ kr uden at ringe særligt meget!

/ OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \