Yipee Telmore!

  • Nu har Telmore lancheret en ny "genialhed". Gratis sms for 100 kr om måneden! Tag den telia!
    Ville bare udtrykke min glæde for denne nye service. Lige hvad jeg har ventet på!

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |ToXiC|-EViL
    Nu har Telmore lancheret en ny "genialhed". Gratis sms for 100 kr om måneden! Tag den telia!
    Ville bare udtrykke min glæde for denne nye service. Lige hvad jeg har ventet på!


    og abbenoment (staveplade til mig tak) koster stadig intet?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    og så er det en milliard ;)


    ville hellere ha gratis sms for 100kr end 1 milliard sms for 100 kr.. fordi på et tidspunkt løber de der 1 milliard op :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Hæhæ det var nu om måneden.. og hvis det var det du mente.. så har du et seriøst problem (og hård hud på fingrene) ;)


    det har jeg i forvejen og det er ik fra at skrive sms'er .... oops det sagde jeg ik :boxed: :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |ToXiC|-EViL
    Nu har Telmore lancheret en ny "genialhed". Gratis sms for 100 kr om måneden! Tag den telia!
    Ville bare udtrykke min glæde for denne nye service. Lige hvad jeg har ventet på!


    Bare for at være på tværs ... Hvordan kan det være gratis når man betaler 100 kr for det om måneden ?... :))


    Ikke noget jeg kan bruge til noget tror jeg dog ... Har en regning på ca. 200 kr/mdr på min mobil alt i alt. Passer mig fint nok. Kan ikke li faste udgifter ... :)) .... Bl.a. derfor jeg bruger Telmore frem for TDC ... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |ToXiC|-EViL
    Nu har Telmore lancheret en ny "genialhed". Gratis sms for 100 kr om måneden! Tag den telia!
    Ville bare udtrykke min glæde for denne nye service. Lige hvad jeg har ventet på!


    Som der bliver nævnt har TDC det også .. Ganske glimrende idé fra deres side .. Bl.a. grunden til jeg bliver der, og ikke skifter til Telmore ..


    Men nogen betaler af en eller anden grund også kun 100 kr. for Telia Xpress ..


  • mange tak carsten.. jeg plejer godt og kunne stave til det, men lige der var mit hoved fulstændigt tomt.. havde ik en ide om hvordan det staves :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Som der bliver nævnt har TDC det også .. Ganske glimrende idé fra deres side .. Bl.a. grunden til jeg bliver der, og ikke skifter til Telmore ..


    Men nogen betaler af en eller anden grund også kun 100 kr. for Telia Xpress ..


    Telia og tdc er lang fra så simple som telmore. Det er meget nemt at finde ud af i forhold til andre ydbydere. Fik nok af alle de andre efter jeg prøvede debitel. Aldrig har jeg haft så råddent et abbonement!
    Og telia xpress koster 120 om måneden og 1 kr/min og oprettelsen koster 99 kr

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

    Rettet en gang, sidst af |Mojo|Jojo| ().

  • har også telmore dog den uden abb forde jeg hader sms.


    nægter at svare folk der sender dem til mig
    med mindre det er vigtigt.


    de kan ringe hvis de vil noget :)


  • Såvidt jeg husker er det TDC der ejer Telmore

  • Det nice, savner mit telmore abbonement. Mit orange er dyrt. men man ska jo ha det i 6 md X(

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W