Hej jeg ligge inde med 12 ure som jeg gerne vil af med..
De er Helt nye og de har navnet Giovani Beverly Hills Vejl udslagspris er Ca 699. Så kom med et evt bud..
og evt antal.
Jeg forbeholder mig 100% Rette til at sælge til hvem jeg vil og evt ikke sælge.
Har ikke bon.
EDIT: Der tales om Herreure.
Ure
-
-
Lyder varmt men lige meget hvad så er det forkert forum ind under køb og salg med den.
-
Okay var ikke sikker hvor den skulle lige da der stod
''Køb Og Salg Af Hardware Og Software'' og det er ikke Hardware eller Software?Slet ingen der skal byde
-
link?
billeder?
-
Oprindeligt indlæg af Rhinoceros
Okay var ikke sikker hvor den skulle lige da der stod
''Køb Og Salg Af Hardware Og Software'' og det er ikke Hardware eller Software?Slet ingen der skal byde
Hvis du nu har været i Køb og Salg så har du vel også set der bliver solgt alle andre ting end lige hardware og software ..
Og nej jeg vil ikke byde .. Bruger ikke ur ..
-
Okay jeg lagde tråden forkert ... en der kan flytte den til det rigtigte sted.
-
Er ikke interesseret! men kunne godt tænke mig at vide hvor du har dem fra?
-
Fejl køb på QXL.
-
Vi kunne stadigvæk godt tænke os et link, måske akkompagnieret af et billede...
-
Google kom med dette billede:
[Blocked Image: http://195.149.157.9/ad_pics_new/44/440009_gbl_s.jpg]Ved dog ikke om det er sådan nogle.. Men mon ikke...
-
pfft fejlkøb på qxl :]
-
Oprindeligt indlæg af OriGiN
pfft fejlkøb på qxl :]Ja man køber jo normalt 12 ure .. *G*
-
Der er 3 forskellige kan ikke garentere farve.
-
og sådan et her.
-
Og det sidste ser sådan her ud.
Jeg undskylder jeg ikke aner hvordan jeg sender flere billeder på samme tid.
Slet ingen der vil give et lille bud?
-
Og det sidste ser sådan her ud.Jeg undskylder jeg ikke aner hvordan jeg sender flere billeder på samme tid.
Slet ingen der vil give et lille bud?
Normalt når noget er solgt på QXL, så ligger tråden der stadig, så hvis du kunne henvise til den, så ville der ikke være nogen tvivl om din oprigtighed.
-
Ja men har ikke linket selvom jeg har haft en mail med det. Men der er også andre der sælger sådanne ure så alle kan gå ind og se. Hvorfor skulle jeg snyde jer? Ville da være pineligt hvis jeg F.eks mødte jer til lan eller andet.. jeg kan personligt heller ikke se hvorfor jeg skulle snyde nogen.
-
Ja men har ikke linket selvom jeg har haft en mail med det. Men der er også andre der sælger sådanne ure så alle kan gå ind og se. Hvorfor skulle jeg snyde jer? Ville da være pineligt hvis jeg F.eks mødte jer til lan eller andet.. jeg kan personligt heller ikke se hvorfor jeg skulle snyde nogen.jeg undrer mig bare over om du på ærlig vis har anskaffet dig de 12 ure?
-
Jeg købte 12 og det skulle jeg ikke have gjort derfor vil jeg gerne af med dem.
-
Jeg købte 12 og det skulle jeg ikke have gjort derfor vil jeg gerne af med dem.Undskyld jeg siger det, og ved godt det er strengt OT. Men GUD hvor det lyder MÆRKELIGT