Sad lige og gloede lidt ... Bied lige mærke i det her ...
Rekord : 266 brugere den 18.08.2004 22:23:57
... Tror rekorden var 20-30 stykker for et par år siden da jeg først satte min ben her ... ... Eller husker jeg helt ved siden af ?...
Sad lige og gloede lidt ... Bied lige mærke i det her ...
Rekord : 266 brugere den 18.08.2004 22:23:57
... Tror rekorden var 20-30 stykker for et par år siden da jeg først satte min ben her ... ... Eller husker jeg helt ved siden af ?...
Nej det er vidst rigtig nok - vi er steget voldsomt i brugere bare her det sidste år hvad jeg kan se
Den er lige så stille kravlet opad.. da jeg startede herinde lå den på en 120-130 stykker.
QuoteOprindeligt indlæg af Aerial
Nej det er vidst rigtig nok - vi er steget voldsomt i brugere bare her det sidste år hvad jeg kan se
HeHe ... Mente nok der ikke var så mange her inde for et par år siden... ... Kom dog til at tænke på BIAS da jeg sad og tænke lidt over det. *G*
Gad vide hvor mange brugere Tweak-forumet havde fx. 1 januar 2003... og så i forhold til nu...
Jep, man kan godt mærke der er kommet en del til. Og flere regulars, hvilket også er nice
man kan også mærke at der er kommet et lidt ældre klientel til hvilket jeg syntes er meget fedt
QuoteOprindeligt indlæg af DE(OM
man kan også mærke at der er kommet et lidt ældre klientel til hvilket jeg syntes er meget fedt
Kan du sige gamle ? .... hehe...
nu har jeg jo ikke været her så skide længe, så syns ikke at der er så kanon stor forskel - bortset fra at der er kommet seriøst mange )(&!)#"%&!#%? tråde som man bare kan bruge til ca. HAT! ...
Men ellers så det som det var dengang;) ...
QuoteOprindeligt indlæg af FlexQ
Kan du sige gamle ?.... hehe...
nu har jeg jo ikke været her så skide længe, så syns ikke at der er så kanon stor forskel - bortset fra at der er kommet seriøst mange )(&!)#"%&!#%? tråde som man bare kan bruge til ca. HAT! ...
Vær god mod de "modne" folk... Man kan jo ikke alle være våd bag ørene ...
Man kan også godt mærke der er mange nye herinde. Læg også mærke til hvis der er oprettet en ny tråd bliver der ikke altid skrevet meget - men den bliver fandme vist mange gange..
Lavede en tråd på et tidspunkt - 15 min efter har den allerede 20-30 hits
Edit: Egentlig et sjovt tidspunkt der er rekord.. en onsdag aften klokken 22:30 ?' hm.. ok
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
hehe grill ... siden hvornår har man skullet være god mod de gamle ?. .. jeg syns jeg har hørt man skal blive sidende på pladsen i bussen hvis der kommer en gammel dame og der ikke er flere pladser ? .. *G*
Nej, syns sq os det er sjovt nok at have nogle oldies( som i simpsons: Grannies) med, der kan se det hele fra et andet perspektiv end os unge og spændstige ... Ikke bare med hw, for der kan vi sq alle have lige meget viden. men også med de tråde der kører i OT, der er det sq mange gange at det er godt der er nogle grannies med
....
No offence til dem der er over 25 ... ... det jo gaz
lol danm det er da vist før jeg kom herind. jeg kan slet ikke huske at det så såen ud. og jeg syntes da ellers at jeg har været herinde et stykke tid efterhånden
Da jeg startede havde den lige rundet de 2.000 så vidt jeg husker....:)
Så ja, det går sq stærkt !
Nogen der ved hvor mange registrerede brugere der er på tweak ialt ?
QuoteOprindeligt indlæg af Mazie
Nogen der ved hvor mange registrerede brugere der er på tweak ialt ?
Det står da på forsiden?
4.479...
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af FlexQ
Kan du sige gamle ?
.... hehe...
Hey nu er jeg jo "kun" 22
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
jeg kan også bedre lide ordet Moden en gammel og jeg syntes da stadig jeg er blandt ungdommen her inde
Shit en sjov side
Google.com ( Nov 11, 1998 )
http://web.archive.org/web/199…3552/google.stanford.edu/
Jeg kan ihvertfald huske dengang de 1000 blev rundet, samt at man skulle være heldig hvis der var over 20 brugere på - dog var GrillRotten altid at finde