Tweak.dk Gennem Tiden

• Sad lige og gloede lidt ... Bied lige mærke i det her ...

Rekord : 266 brugere den 18.08.2004 22:23:57

... Tror rekorden var 20-30 stykker for et par år siden da jeg først satte min ben her ... :)) ... Eller husker jeg helt ved siden af ?...

Oprindeligt indlæg af Aerial
    Nej det er vidst rigtig nok - vi er steget voldsomt i brugere bare her det sidste år hvad jeg kan se :D

HeHe ... Mente nok der ikke var så mange her inde for et par år siden... :)) ... Kom dog til at tænke på BIAS da jeg sad og tænke lidt over det. *G*

Gad vide hvor mange brugere Tweak-forumet havde fx. 1 januar 2003... og så i forhold til nu... :))

Oprindeligt indlæg af DE(OM
    man kan også mærke at der er kommet et lidt ældre klientel til hvilket jeg syntes er meget fedt

Kan du sige gamle ? ;) .... hehe...

nu har jeg jo ikke været her så skide længe, så syns ikke at der er så kanon stor forskel - bortset fra at der er kommet seriøst mange )(&!)#"%&!#%? tråde som man bare kan bruge til ca. HAT! ...

Men ellers så det som det var dengang;) ...

Oprindeligt indlæg af FlexQ
    Kan du sige gamle ? ;) .... hehe...

nu har jeg jo ikke været her så skide længe, så syns ikke at der er så kanon stor forskel - bortset fra at der er kommet seriøst mange )(&!)#"%&!#%? tråde som man bare kan bruge til ca. HAT! ...

Men ellers så det som det var dengang;) ...

Vær god mod de "modne" folk... Man kan jo ikke alle være våd bag ørene ... ;)

• Man kan også godt mærke der er mange nye herinde. Læg også mærke til hvis der er oprettet en ny tråd bliver der ikke altid skrevet meget - men den bliver fandme vist mange gange..

Lavede en tråd på et tidspunkt - 15 min efter har den allerede 20-30 hits

Edit: Egentlig et sjovt tidspunkt der er rekord.. en onsdag aften klokken 22:30 ?' hm.. ok :)

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

Rettet en gang, sidst af SjQLunD ().

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

hehe grill ... siden hvornår har man skullet være god mod de gamle ?. .. jeg syns jeg har hørt man skal blive sidende på pladsen i bussen hvis der kommer en gammel dame og der ikke er flere pladser ? .. *G*

Nej, syns sq os det er sjovt nok at have nogle oldies( som i simpsons: Grannies) med, der kan se det hele fra et andet perspektiv end os unge og spændstige :D ... Ikke bare med hw, for der kan vi sq alle have lige meget viden. men også med de tråde der kører i OT, der er det sq mange gange at det er godt der er nogle grannies med :P ....

No offence til dem der er over 25 ... :P ... det jo gaz :D :crazyeyes:

• Hey nu er jeg jo "kun" 22 :))

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

jeg kan også bedre lide ordet Moden en gammel og jeg syntes da stadig jeg er blandt ungdommen her inde :cheers:

• Jeg kan ihvertfald huske dengang de 1000 blev rundet, samt at man skulle være heldig hvis der var over 20 brugere på - dog var GrillRotten altid at finde :))

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|