Fandt lige nogle festlige billeder fra sidste nytår jeg gerne ville dele med jer Andre der har nogle friske pic's fra deres festivitas?
Ja, det er jo så mig med hatten!
Fandt lige nogle festlige billeder fra sidste nytår jeg gerne ville dele med jer Andre der har nogle friske pic's fra deres festivitas?
Ét mere
Det skal lige nævnes, at jeg kun ser sådan her ud, når folk kaster ting efter mig, bl.a. ting der lander i hatten
ville hellere have haft nogen fra d.30:12
kom til at fejre nytår dagen før, så jeg stod op klokken 5 nytårs aften og havde det af røven til.
skyndte mig ned på friheden for at finde et s-tog
der kunne køre mig sydpå, ikke så let at komme til stevns når hele landet er klar til at feste.
måtte bestikke min svoger til at køre pirat-taxa (damn den hustler tog imod mine penge)
så min nytårs aften så cirka sådan her ud
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af ST:o(L1
ville hellere have haft nogen fra d.30:12
kom til at fejre nytår dagen før, så jeg stod op klokken 5 nytårs aften og havde det af røven til.
skyndte mig ned på friheden for at finde et s-tog
der kunne køre mig sydpå, ikke så let at komme til stevns når hele landet er klar til at feste.
måtte bestikke min svoger til at køre pirat-taxa (damn den hustler tog imod mine penge)
så min nytårs aften så cirka sådan her ud
Haha! GG!
Her er sgu endnu et billede
Hmm... Jeg kan ikke huske hvad jeg lavede sidste nytårsaften ...
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
hæhæ
kan jeg egentlig heller ikke
Noget med en kopimaskine
Kan nu godt huske hvad jeg lavede nytåraften - før kl. 22 ihvertfald og billederne blev vist hellere ikke helt legale den aften.
QuoteOprindeligt indlæg af Torque
Noget med en kopimaskine
Kan nu godt huske hvad jeg lavede nytåraften - før kl. 22 ihvertfald
og billederne blev vist hellere ikke helt legale den aften.
Næ, det var til julefrokosten ude i telegade i tåstrup ... med en telemarketing-tøs ...
Næ, det var til julefrokosten ude i telegade i tåstrup ... med en telemarketing-tøs ...
Nåh ja for pokker... My bad
QuoteOprindeligt indlæg af Torque
Nåh ja for pokker... My bad
*G* .. Går nok ... Havde underligt nok næsten glemt det ... Har stadig den fest ovre i odense lufthavn på hjernen... *G*
Hmm... kan ihvert fald huske at min nytårsaften indeholdt mad, fest, en ordentlig omgang Bacardi Lemon og en masse stive mennesker...
QuoteOprindeligt indlæg af Berleburg
Fandt lige nogle festlige billeder fra sidste nytår jeg gerne ville dele med jerAndre der har nogle friske pic's fra deres festivitas?
[Blocked Image: http://tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=3707&sid=]
...Og kæresten ?
GU ER DET EJ! Det er min ven! Jeg er så straight som straight kan være! Så har vi dét på plads!
QuoteOprindeligt indlæg af Berleburg
GU ER DET EJ! Det er min ven! Jeg er så straight som straight kan være! Så har vi dét på plads!
I er da nuttede... hehe
Ej, jeg skal nok lade være.
QuoteOprindeligt indlæg af PulsedriverDK
I er da nuttede... hehe
Lige sidste nytårsaften ... det var noget med nogen alt for store raketter, nogen patter, lidt for mange øl og noget bræk ... og så vidst os noget med noget bæk og noget... havde ihvertfald vådttøj da jeg kom hjem, og kim snakkede om at den genvej vi tog hjem vidst nok var en onvej ... men jeg kan kun huske at jeg frøs a helvedes til. .... !
Kan kun huske at 2 ambulancefolk vækkede mig kl.07 om morgenen på Rådhuspladsen i KBH.."Du er vidst lidt beruset hva'?" Ehh ja?*G*
Så spurgte de om de skulle køre mig hjem.. - Jo tak?! Kunne dog ikke huske vejen, så endte hos en ven..
Fandme en god nytårsaften!
En god aften og en tur i en ambulance!
QuoteOprindeligt indlæg af PulsedriverDK
I er da nuttede... hehe
ROFL - They make a hell of a great couple...*GG*
QuoteOprindeligt indlæg af Mikkel
ROFL - They make a hell of a great couple...*GG*
Bvaah!
...