ROFL en T-shirt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af silver
    spørg mig ikke burger.... var bare hva de sagde i tv-avisen.. såå.... men ved ikke.. ka også være at jeg hørte forkert.. var en af de dage hvor jeg tågede for meget :T....


    Tror du har tåget ret meget .. *GG* Ingen kasseassistent ligger med den timeløn de skulle have, hvis det høje beløb skulle holde ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Tror du har tåget ret meget .. *GG* Ingen kasseassistent ligger med den timeløn de skulle have, hvis det høje beløb skulle holde ..


    men jeg ved at det var de tal de regnede med.. ring til LO og hør dem ad.. det var dem der samlignede i tv-avisen :T.... hehe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af silver
    [quote]Oprindeligt indlæg af LecTer
    hehe der røg så hele hans argumentation :boxed:


    og nu tænker jeg "spasser!"...
    quote]


    Flot... sørme mange modner brugere på boardet her. Well det kan da godt være at de skal have ændret deres overenskomst, men derfor er det stadigt svagt at strejke. Lige meget hvem der gør det. Om det så er kasseassistener eller fodboldspillere.


    "nej du må ikke få den her is" "nåh men så gider jeg bare slet ikke noget som helst! WAAAHHH!"


  • og du er da for latterlig!!!


    en strejke kommer jo kun fordi der er 2 parter der ikke helt kan ens, begge parter må jo give lidt her og der for at det kan hænge sammen... men som arbejdsgiver vil ma jo helst slippe så lidt som muligt og som medarbejde vil du jo helst ha mest muligt!...


    og hvis du vil ha den is må du sku gøre noget for at få den!.. sådan er livet fandme knægt!


    EDIT: prøv at få det hele med!.. kunne være at ting gav mere mening!.. og du burde måske ikke udtale dig om noget du ikke rigtig ved noget om?.... ville du måske finde dig i at din chef kom en da, "hej, ja du tjener jo godtnok 150 kr/t, men det gider jeg ikke give dig så vi sætte lige din timeløn ned til 50 kr/t. har du et problem med det? jamen så skrid!"... det er der jo ingen der vil finde sig i!... og hvis du ville det er du jo bare godt dum!..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Tror du har tåget ret meget .. *GG* Ingen kasseassistent ligger med den timeløn de skulle have, hvis det høje beløb skulle holde ..


    skrev du ikke EOD ?


    silver
    har ikke noget med jeg er mod at gøre men
    burger ender diskutionen og gud om så ikke bentzin
    fortsætter den hvem er det så der vil diskutere ?



    bliver bare så pist off når man ikke må udtale sig om noget forde man ikke kan lide det


    ved godt jeg som mod ikke burde men det bliver jeg altså.


    noget jeg hader er folk der siddder og er gammel kloge og folk der skal bestemme hvad man må udtale sig om


  • du skal fandme ikke kalde mig knægt! christ!

  • DEVIL_DK:


    syndes ikke at bentzin siger hva du ikke må sige og må sige nogle steder, men er vel som man tager det og hvilket humør man er i ;)... men igen som mod. burde du ikke sætte tone op osv... men lad det nu ligge, for jeg holder dels med dig og dels med bentzin, for ja det er sku trælst at de viser så meget fodboldt, men så send da et brev til de skide tv stationer eller lej en film eller noget, du behøver jo ikke sidde ved den kasse 24/7 ;)...


    jeg selv er godt træt af alt det OL pis.. men jeg broker mig da ikke, enste problem er at mit mobo er til RMA så jeg sidder på en skod com X(, men overlever vel nok, for ellers kunne jeg da bruge tiden på at udvide min viden.. eller noget :T.. pointen er at alt i livet ikke lige er sukker sødt jo... men før du "angriber" fodbolden skal du jo også tænke på at det jo er en slags national sport, og det slipper du jo nok ikke udenom. så er det vel sagt..


    LecTer:


    jeg kalder dig hvad jeg vil.. så længe du bliver ved at tale sådan til andre!... få en ordenlig tone på også skal jeg nok lade vær... get it?.. or get lost!


    og nej jeg staver sikkert ikke godt... og hvis du også har et problem med det så SKRID forhelvede!

  • silver


    jeg ser faktisk kun tv hveranden søndag


    det er noget med motorsport
    de køre stærkt
    det er altid en rød bil der vinder


    kan du gætte hvad jeg ser ?


    PS:
    Der er ikke foldbold på min PC :))

  • Jeg ser ikke forbold fordi jeg ikke mener der er logik i at rende rundt og sparke til en lille bold.. <-- Men det er bare min mening. :cheers:


    Hvis jeg ikke gider og høre om foldbold så plejer jeg at slukke for radioen. Gider jeg ikke at se fodbold, eller at se reklamer fra "onside" eller et andet fodbold program.. Ja gæt engang - Jeg slukker bare TVet.. Slukknappen er altså opfundet *G* :))


    Det er virkelig ikke særlig svært at slukke, nogen af jer som har ondt i røven,( ingen nævnt - ingen glemt ) bør altså prøve det.. Det er giver en fed "lettene" fornemmelse. :)) *G*


    Hører du nogensinde mig sige at:" Fodbold er en lortespasser sport.". Nej, men jeg kunne godt finde på at sige : "Jeg MENER at fodbold er en lortespasser sport".. Det er der ingen der kan forbyde mig.


    Og hvorfor ? Ja Danmark er et dejligt frit land... :clap:


  • Lol DU snakker om tone? Det er sguda dig der sidder og sviner mig. Jeg kommenterer ikke denne tråd mere

  • Jeg har ikke så skide meget at sige her, da jeg ved hat om det.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af silver
    blah blah blah en masse lort i hele tråden


    silver pis nu af, dine måder at argumentere på og diskutere på er på hol.dk niveau.
    Du er så ubeskrivelig dum at høre på, der er noget af det du siger der er rigtig nok, men du formidler bare din viden på en åndsvag måde, som får folk til at knytte næver, og man får en ubeskrivelig trang til at kværne dit fjæs til mel og bage en kage af det bagefter.


    en typisk silver måde at diskutere på. dumt barnligt og tåbeligt ;) ...


    Nåhh, der røg sq lige lidt galde.


    og til silver, flame mig bare... det rager mig faktisk langt, har mødt dig irl, og jeg blev fakkertal overrasket, du er faktisk dummere at høre på irl end her...


    /out

  • Bliver lige nød til at kommentere nogle af de underlige påstande, som efterhånden en del er kommet med. Hvis jeg altså må. :rolleyes:


    Først så er jeg lidt rystet el. måske ikke - over at en "mod" er med til, at legalisere at der diskuteres for balladens skyld. Bare for at han selv kan komme med sine usalige kommentarer. I mine øjne er sådan en "mod" inkompetent !! Og det er ikke første gang, at denne "mod" har blandet sig på en uheldig måde.
    Hårde ord - men det er altså min mening.


    Lige et supplement i samme genre:


    Fordi Burger siger hun ikke vil diskutere mere, er det jo ikke ensbetydende med, at vi andre absolut skal stoppe - vel ? Men den er måske for svær at forstå. 8o Forstår heller ikke hvorfor gud skal blandes ind her. ;)
    Og så det med at hade folk der er gammel-kloge osv. Ved godt at selvsamme "mod" flere gange, har udtrykt sig meget negativt og nedladende overfor mig eller mine holdninger. Men sådan er det, når nogle mennesker får tingene at vide fra ældre lidt mere erfarne mennesker. ;) Så ender det i de fleste tilfælde altid med, at de saglige argumenter er sluppet op. Men la' nu det bare ligge. Det tager jeg ikke så tungt.


    Til sidst har jeg lige en kommentar til Lecter.
    Det er ikke første gang du fylder en tråd med mærkværdige udsagn i en dårlig tone. Prøv at skubbe til pladen - for det virker, som om den kører i samme rille. :rolleyes:


    Til selve det med fodbold, som jo er en pestilens for nogle enkelte personer. Så vil jeg da lige tilføje, at det er den sportsgren i Danmark - som har flest aktive udøvere, største seertal overhovedet. Der ikke nogen andre der kommer i nærheden. Det er bare facts. Som jeg godt kan dokumentere, hvis det skulle blive nødvendigt.

  • Tjaa, tv-kanaler viser jo bare det folk vil se - det er jo logisk nok også den eneste måde for dem at overleve... :)
    Ville være dumt at fylde hele programmet med fx Curling, som nok IKKE har så stort et seertal ;)


    :rolleyes: Kan ikke se nogen grund til at brokke sig over dette - Følger ikke selv med i fodbold, men det er der til gengæld masser af andre der gør, derfor er det op til mig at finde på noget andet at lave hvis jeg ikke vil se det, og der er da også masser af muligheder... ;)
    Synes det er lidt tamt dem der tuder over at fjernsynet ikke viser lige præcis det DE vil se :]


  • Det er nu ikke noget DBU har meget indflydelse på. De nye ændringer er blevet lavet i FIFA regi - for 3 år siden!!


    Men hvem går det ud over??? Klubberne, og de har absolut ingen indflydelse på hvad FIFA foretager sig. De skal bare rette sig efter reglerne.


    Og det er da rigtigt at de har kunnet finde en løsning i både Spanien, England og Italien.


    Men de 3 lande kan absolut ikke sammenlignes med det arbejdsmarked der er her i Danmark.


    I England kan du knokle røven ud af bukserne til 20-30,- DKK i timen, og i Spanien ved en der arbejder med giftige dampe og sprøjtemiddler ikke hvad en maske er.


    En uge før strejken trådte i kraft udtalte flere spillere at de havde verdens bedste job.


    Og de højt betalte spillere med penge på kontoen har nok glemt spillerne i 1. og 2. division der faktisk behøver et job ... for ingen klubber kan overleve en lang strejke.


    Både TV3 og SAS vil allerede have kompensation. Og lige nu står virksomhederne nok ikke i kø for at købe reklamer på et tomt station. Og en hoved sponsor får ikke meget ud af de millioner af kroner de har ofret...


  • kan kun sige det samme om dig.. så kom vi så langt?...


    EDIT: og nu kan jeg ikke holde kæft igen.. lev med det!!!


    du snakker om at jeg er på HOL niveau, hva med dig selv hva?.... syndes sku kun at du har været ude efter mig lige siden jeg nægtede at give ny pris for nogle bh5 ram!... sagde til dig allerede dengang at jeg var fucking ligeglad med de skide chips!.... og at du så forlanger overpris for en harddisk og kalder mig, jeg citere: "fucking rig noob", det gør det jo heller ikke en skid bedre!.... så for min skyld kan du rende og hoppe!....


    har heller aldrig mødt en der var ligeså latterlig anlagt som dig, har fandme aldrig gjort dig noget!, måske lige udover at ikke ville give den rpis du forlangte for nogle ram og et par harddiske!, fordi jeg kunne få nyt til et par hundrede mere!. så vidt jeg husker sagde jeg også at jeg ikke ønskede kvali. da det var til noget midligertidigt com jeg skulle have!... og hvis du har et problem med hvordan jeg er/snakker/skriver eller bare med mig! så ignorer mig da for satan! det gør sku ikke mig noget! så slipper jeg jo også for dig!

  • Tag det da lige køligt med det hele var bare for at vise en T-shirt jeg syntes var sjov... ikke for at starte en eller anden kæmpe diskussion hvor i halvt kommer op at toppes.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Tag det da lige køligt med det hele var bare for at vise en T-shirt jeg syntes var sjov... ikke for at starte en eller anden kæmpe diskussion hvor i halvt kommer op at toppes.


    har tænkt på det samme... så næste gange, FØR i poster et PIC af en t-shirt, så tænk over hvad den kan gøre? :T... eller bare noget ikk.?

  • ja det er trist.


    men lig lige mærke til at jeg ikke sviner nogle til før de sviner mig til.


    alt i alt er tråden bare gået i selvsving.