Ved ikke lige hva i siger men det syntes jeg jo er en temmelig griner t-shirt det her
[Blocked Image: http://www.feffe.dk/ole0.bmp]
Ved ikke lige hva i siger men det syntes jeg jo er en temmelig griner t-shirt det her
[Blocked Image: http://www.feffe.dk/ole0.bmp]
Haha så kan de lære det
fatter den ik
Hehehe... Grinern..
QuoteOprindeligt indlæg af OriGiN
fatter den ik
Shalke 04 er en tysk fodboldklub .. FCK er jo dansk, og de har næsten lige tabt 0-5, og t-shirten tilhører vel en Brøndby fan .. *GG*
QuoteOprindeligt indlæg af Burger
Shalke 04 er en tysk fodboldklub .. FCK er jo dansk, og de har næsten lige tabt 0-5, og t-shirten tilhører vel en Brøndby fan .. *GG*
Jep... hvis du kigger rigtigt godt efter i baggrunden så kan du se en mand med en blå og gul trøje på hvorpå der står Codan... og hvis jeg ikke husker meget galt så var/er Codan da sponsor for Brøndby IF right Bentzin?
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
[Blocked Image: http://www.press-x.com/funny/images/images/sports/bloopers2.jpg]
Hm!
skørt billede
der skal sq strækkes ud
QuoteOprindeligt indlæg af Garfield
Jep... hvis du kigger rigtigt godt efter i baggrunden så kan du se en mand med en blå og gul trøje på hvorpå der står Codan... og hvis jeg ikke husker meget galt så var/er Codan da sponsor for Brøndby IF right Bentzin?
Er godt klar over Codan sponsorerer BIF .. Og at trøjen sidder på en BIF fan .. Det er jo netop noget af det sjove i det .. *G*
QuoteOprindeligt indlæg af Garfield
*G* .... og sådan en fodbold-spasser som mig gættede at det var brøndby-tosser ud fra farverne ... samt det der stod på den Tshirt ... men næ nej, lad os analysere det som står med småt ...
Har også selv en, som både vækker "moro" - men også arrigskab.
Haha, nice t-shirt - lidt flabet ihf.
hehe... er jeg den eneste der synes det er fedt at "fodboldspillerne", som herrene fra "super"ligaen kalder sig, strejker? Bliver fandme da dejligt med en søndag uden at skulle have valget mellem at høre voice og fodbold hele dagen.
QuoteOprindeligt indlæg af LecTer
hehe... er jeg den eneste der synes det er fedt at "fodboldspillerne", som herrene fra "super"ligaen kalder sig, strejker? Bliver fandme da dejligt med en søndag uden at skulle have valget mellem at høre voice og fodbold hele dagen.
Jeg synes dælme det er synd, at du har så primitive tanker og levevilkår. Get a life
QuoteOprindeligt indlæg af bentzin
Jeg synes dælme det er synd, at du har så primitive tanker og levevilkår. Get a life
Holder sq med LecTer.. hader at det klammo fodbold bliver vist i fjernsynet og spillet i radioen!
Den må jeg så tilslutte mig syntes godt nok der bliver vist alt for meget bold i kassen... der findes jo mange andre sportsgræne men nej nej skal være fodbold for de skal det bare om og om og om igen temmelig trist
noget der kan bringe mit pis i kog er at når de skal spille fodbold i tv så starter det mindst en time før kampen forde de skal sidde og ævle.
derefter vare det mindst en ½ time efter kampen forde de skal ævle igen .
men kan de bruge 10 min på lige at få presse mødet efter F1 med næææ nej det har man squtte tid til.
der sendes vel i gennem snit 1 times motor sport i dansk tv om ugen men fodbold sender de squ hele tiden.
det skulle ikke undre mig at nu da de forkælede "PROF" spillere strejker sender de en kamp fra en eller anden ligegyldig lavere serie
lamt lamt og :lame:
Nice
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af DEVIL_DK
noget der kan bringe mit pis i kog er at når de skal spille fodbold i tv så starter det mindst en time før kampen forde de skal sidde og ævle.
derefter vare det mindst en ½ time efter kampen forde de skal ævle igen .
men kan de bruge 10 min på lige at få presse mødet efter F1 med næææ nej det har man squtte tid til.
der sendes vel i gennem snit 1 times motor sport i dansk tv om ugen men fodbold sender de squ hele tiden.
det skulle ikke undre mig at nu da de forkælede "PROF" spillere strejker sender de en kamp fra en eller anden ligegyldig lavere serie
lamt lamt og :lame:
FCM's fanklub og FCK's fanklub mødes her i weekenden på SAS stadion (FCM's stadion i Herning) hvor der er gratis adgang for at komme ind og se kampen, og alt overskud fra salg af forplejning går vist til FCM's fanklub ..
Ved dog ikke om det bliver vist i fjernsynet eller noget .. Men synes det er fint der bliver spillet fodbold under strejken .. En strejke for at få bedre vilkår .. Ingen andre ville arbejde under de vilkår som fodboldspillere i DK gør ..
nej uuuuuhaaaa de er ved at dø af sult de stakler.