Bliver mundlam overfor en pige...

• Ja som jeg skriver i min overskrift så har jeg et mindre problem med en pige jeg kan lide...

Når jeg bare går med mine venner så kan jeg sige åh så mange "flotte" ting om hende...
    MEN MEN MEN da jeg her i Torsdags var til gymnasiefest og mine venner "trak" mig hen til hende der kunne jeg intet sige... jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige... :O

Det er ret irriterende... for jeg kan VIRKELIG godt lide hende... men der bliver mundlam :(

[Jeg ved godt at dette er et "lyserødt sky" emne... men så opret for fanden da et forum med det :)) for det bliver nok ikke det sidste i hører fra mig ;) ]

Well er der nogle gode råd om hvordan jeg kan komme af med denne generthed og mundlamhed??

Som i nok har gættet så er jeg MEGET genert af mig ;) så ikke noget med at : "bare gå hen til hende" den virker sq ikke...

Oprindeligt indlæg af LecTer
    undskyld hvis jeg lyder lidt streng, men måske du skulle indse at et tweaker forum ikke er det rette sted at diskuttere sådanne emner? Gå dog ind på skum chat eller så noget :rolleyes:

stop da med at whine, hvis han har et prob så er det sq da ok at han spør her.

hehe garfield, jeg ved sq heller ikke altid hvad jeg skal sige, men man kan sq altid spørge om de vil med ud og få lidt frisk luft og så'n, og spørge hvem de er der ude med. der er en del ting man faktisk kan spørge om, og det er sq ikke altid at tale er det bedste, nogen gange kan man bare sidde sammen og være sammen uden og sige noget ;) ...

Men for alt i verden, når hun er i nærheden så drop _ALT_ nørde snak, er der noget kvinder ikke kan li så er det nørder :P .. *G* ... eller ihvertfald ikke sådan lige med det samme ;)

EDIT: fik lige den her vits ;) ...

En mand kommer ind til lægen og siger at hans tissemand er 50 cm. Den var stor sagde lægen. Kan du gøre noget ved det siger manden. Lægen svare at han skal få en frø til at sige nej og så mister du 10 cm. Han finder en frø og spørger: vil du kysse mig. Nej svare frøen. Det var 10 cm. Vil du kysse mig. Nej svare frøen. Det var 20 cm. Manden tænker at den er godt nok stadig stor. Så han spørger igen. Vil du kysse mig. Nej,nej og atter nej.

:crazyeyes:

christ... ej men vi bliver jo invaderet af 15 årige og deres "kærligheds" problemer... synes bare det er lidt FOR off topic :roller:

well hvis det er et problem, så lad ham da for fanden. du kan jo bare springe tråden over ik? ... Crist... LOL :crazyeyes: ...

Garfield find på noget du evt. kan snakke om hjemme fra hvis du evt skulle møde en sød pige, så skal du bare se. ;)

christ... ej men vi bliver jo invaderet af 15 årige og deres "kærligheds" problemer... synes bare det er lidt FOR off topic :roller:

Må ærlig indrømme at jeg deler din mening.

Kærligheds problemer på Tweak.dk... Amen dog.

No offence Garfield, men snak du nok hellere om sådan noget med dine venner / bekendte frem for et offentligt forum.

Temlig malplaceret.

Oprindeligt indlæg af FlexQ

well hvis det er et problem, så lad ham da for fanden. du kan jo bare springe tråden over ik? ... Crist... LOL :crazyeyes: ...

Garfield find på noget du evt. kan snakke om hjemme fra hvis du evt skulle møde en sød pige, så skal du bare se. ;)

nej nej *christ hehe... ikke at jeg tror på ham, har bare fået til vane at bruge det ord... ved sgu ikke lige hvorfor

nej nej *christ hehe... ikke at jeg tror på ham, har bare fået til vane at bruge det ord... ved sgu ikke lige hvorfor

hehe lol ... nåhh jeg hopper ud af tråden nu inden der går for meget spark og slå hinanden i den. Damen kommer om lidt,så må jeg alligevel ikke nørde mere *G*

EDIT:

SOMMERNYHED:
    Årets bikinimode bliver den mindste i mange år.
    Den består af to små stykker plaster og en korkprop....

Enig...men alligevel...de skal jo have hjælp de teenager... :))

Det er ikke sådan med den kærlighed ;)

------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

------------------------------------------------------------------

Oprindeligt indlæg af sehested
    hmm sku heller ikk helt nemt for os voksne ;)

Hørt hørt ;) - Kærlighed er en spøjs størrelse :roller:
    Det ene øjeblik er man højt oppe - næste, så er man helt i kulkælderen. :rolleyes:

• Garfield

ta dig ikke af de sære svar der er kommet her
    du poster i off topic så kan man skrive om alt har squ set værrere ting her.

en ting er sikkert , når du er modig nok til at poste sådan et ? her er du klart også modig nok til at snakke med hende.

en anden ting hold dig ikke tilbage du kan højest få nej , og det er bedre end at gå reste af livet og tænke tænk hvis nu jeg havde fået taget mig sammen til at snakke med hende.

så på med hansken og tag springet

til alle jer der syndes tråden er lam hmmm det er jer der er :lame: og syntes i tråden er lam så spring over den.

• Hey det er derfor det her hedder Off Topic, uanset kategorien (emnet) kan man da godt spørge... Det står der ikke noget om i "tweak biblen" ;)

Men er da enig med at spørge en ven og alt det der, jeg er hellere ikke her for at diskutere personlige "problemer", men totalt nice Hardware istedet :T

Oprindeligt indlæg af Happy^
    Tråde om dette egner sig slet ikke til et hardware forum, så derfor ville et andet board måske være godt :D

Well... Det er jo OFF TOPIC ... Hvor alt alle mulige diverse ting ryger ind. Personligt er det måske et spøjst emne, men han har jo i det mindste noget han vil have folk mening om ... Personligt ville jeg nu ikke lige lave en tråd om det hvis jeg havde det problem, men nu er det jo heller ikke mig der har et problem med tøserne. Så længe det ikke er en eller anden fuld gut der laver en tråd om hvordan farven rød smager, så brokker jeg mig nu ikke ... :))

• Helt ærligt - hvis det ikke skal være tilladt at snakke om kærlighed i et OT-forum, så skal vi da heller ikke belemres med tråde om splatterpistoler, dødsyge bilsnakke, Hvad arbejder du med, jeg ska' i retten, kørekort, vejret oma. underlige ting.
    Stop nu alt jeres klynkeri, og la' vær med at læse de tråde, som ikke interesserer jer. :rolleyes:
    OffTopic er OffTopic. Så'n er det.

Oprindeligt indlæg af bentzin
    Helt ærligt - hvis det ikke skal være tilladt at snakke om kærlighed i et OT-forum, så skal vi da heller ikke belemres med tråde om splatterpistoler, dødsyge bilsnakke, Hvad arbejder du med, jeg ska' i retten, kørekort, vejret oma. underlige ting.
    Stop nu alt jeres klynkeri, og la' vær med at læse de tråde, som ikke interesserer jer. :rolleyes:

:clap:

Oprindeligt indlæg af bentzin
    Helt ærligt - hvis det ikke skal være tilladt at snakke om kærlighed i et OT-forum, så skal vi da heller ikke belemres med tråde om splatterpistoler, dødsyge bilsnakke, Hvad arbejder du med, jeg ska' i retten, kørekort, vejret oma. underlige ting.

Nemlig ... Hvis man ikke kan snakke om tøserne, så kan man jo heller ikke snakke om fodbold ... og SÅ bliver bentzin jo ked af det. *G* :))

Personligt så syntes jeg ikke der er noget værre en at lade en chance gå næsen forbi ... Hvis der noget man vil, så må man prøve ... Det værste der kan ske er jo at få et "nej" ... Men hellere det end at gå i uvished ... Så kan man jo i det mindste komme videre med livet og finde andre muligheder ... ;)

Livet handler om erfaringer ... god OG dårlige. Uden det dårlige er det søde ikke lige så sødt ... ;)