QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
Nemlig ... Hvis man ikke kan snakke om tøserne, så kan man jo heller ikke snakke om fodbold ... og SÅ bliver bentzin jo ked af det. *G*![]()
Ja - og det er jo ikke så godt
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
Nemlig ... Hvis man ikke kan snakke om tøserne, så kan man jo heller ikke snakke om fodbold ... og SÅ bliver bentzin jo ked af det. *G*![]()
Ja - og det er jo ikke så godt
QuoteOprindeligt indlæg af bentzin
Hørt hørt- Kærlighed er en spøjs størrelse
![]()
Det ene øjeblik er man højt oppe - næste, så er man helt i kulkælderen.
Tør øjnene, og spis en "Burger".
QuoteOprindeligt indlæg af LecTer
undskyld hvis jeg lyder lidt streng, men måske du skulle indse at et tweaker forum ikke er det rette sted at diskuttere sådanne emner? Gå dog ind på skum chat eller så noget
Kan nu heller ikke se hvad problemet skulle være ved at man skriver om det her og desuden er det et offtopic
QuoteOprindeligt indlæg af PulsedriverDK
Tør øjnene, og spis en "Burger".
[Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/smiley_aasy.gif]
I er s.. i det muntre hjørne i dag - hva' ?
QuoteOprindeligt indlæg af Happy^
Før har jeg ikke rigtig ment det med "Den Lyserøde sky", og om at vi skulle have sådanne et board, men jeg tror sgu snart det er nødvendigt ..
Tråde om dette egner sig slet ikke til et hardware forum, så derfor ville et andet board måske være godt
Eller bare et offtopic offtopic
[Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/smiley_aasy.gif]
I er s.. i det muntre hjørne i dag - hva' ?
Ved ikke hvad du mener...
Lidt inspirration har i dag gevet mig...
og til jer som ikke kan forstå hvorfor jeg laver et topic her så er det fordi i har hjulpet mig med så meget andet så dette burde ikke være noget problem for jer der er jo et par rutinerede fyre og piger
Jeg må se om jeg ser hende i morgen og så må jeg jo tage chancen og prøve...
QuoteOprindeligt indlæg af Garfield
I så fald, held og lykke med det.
QuoteJeg må se om jeg ser hende i morgen og så må jeg jo tage chancen og prøve...
Bare på den Champ Det er med at gribe chancen mens den er der...
undskyld hvis jeg lyder lidt streng, men måske du skulle indse at et tweaker forum ikke er det rette sted at diskuttere sådanne emner? Gå dog ind på skum chat eller så noget
blablabla fucking bla .. så lad være med at læse den for S****...
QuoteOprindeligt indlæg af Wacked
blablabla fucking bla .. så lad være med at læse den for S****...
Så gutter... nu tror jeg vist Lecter er blevet "spanket" nok for i dag...
I stedet for at lade tilfældighederne råde, så ring og hør om hun vil med ned til stranden
QuoteOprindeligt indlæg af cyruz
Bare på den Champ
Det er med at *grib chancen mens den er der ...
*Som "Danser med Drenge" synger så flot.
Der er jo også ordsprog som siger: "Vo intet vover - intet vinder"
Klø på Garfield - der er masser af søde chicks - all over the world.
QuoteOprindeligt indlæg af Garfield
Gør det. Hellere tage chancen og få et nej, end at lade være og stå tilbage med tvivlen.
Held og lykke herfra
Jo tak men jeg kan ikke ringe til hende da jeg ikke har hendes mail eller nummer...
så må bare håbe at hun dukker op på mandag
Well, det er jo rart med lidt forandring i vores topic's...Syntes bestemt IKKE at der er noget galt i at poste en sådan post her, vi er her jo for at hjlæpe hinanden, såå hvorfor ik hjælpe hinanden med mere end blot vores spande :]
Well Garfield, også et held og lykke fra mig... Jeg har ik så meget andet til dig end et lille råd:
"Tag chancer, snak med hende, lær hende af kende...det går de meget op i og invitere hende ud.... Bare spring ud i det, hvad er det værste der kan ske!?!!?"
GL & HF laban
ok...
kunne være man skulle invitere hende ud på pizzaria og bio
Quote[i]
Livet handler om erfaringer ... god OG dårlige. Uden det dårlige er det søde ikke lige så sødt ...
Vanilla Sky
100.000% enig - Gudfader i skuret. "opret et forum specielt til dette" - tror du det er en fucking børnehave pædagogisk forening med vejledning til teenagere med for mange hormoner....
Hørt hørt- Kærlighed er en spøjs størrelse
![]()
Det ene øjeblik er man højt oppe - næste, så er man helt i kulkælderen.
Jooo - det er man vel hvis man bor på 15. sal og kulfyret er gået ud - så må man jo fra 15. sal og ned i - hi hi - nååååååååååå det var ikke så'n du mente det....