QuoteOprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
Sikke en intelligent og brugbar konklusion
Lige min tanke ... :]
btw... Er det SÅ mørkt gennem hele spillet som det er lige i starten ? ... Eller er det en fase ?....
Sikke en intelligent og brugbar konklusion
btw... Er det SÅ mørkt gennem hele spillet som det er lige i starten ? ... Eller er det en fase ?....
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
Det bliver meget mørkere.. Der kommer nogle steder hvor man kun kan se det lys der bliver kastet fra lommelygten og det giver sådan en tunnel effekt.. Utrolig fedt.
Så kom jeg også i gang.. og spillet virker egentlig meget fint, dog er der er par minusser (er lige startet)
Lydene fra våbnene
Den måde man oplever at "helvede" kommer på, den virker meget tam.
Det bliver meget mørkere.. Der kommer nogle steder hvor man kun kan se det lys der bliver kastet fra lommelygten og det giver sådan en tunnel effekt.. Utrolig fedt.
Hm ikke lige den retning jeg havde håbet på du ville svare... *G* ... Skal jo også kunne se noget.
Syntes det visse steder der hvor jeg var i spillet var RIMELIGT svært at se... *G*.... og er jo kun lige begyndt at nakke dem for ikke så længe siden. *G*
Men det er vel heller ikke det hele som er den graf mørke som du omtaler ? ... Syntes det er rigeligt mørkt her i starten, men dog spændende ...  
Kan dog godt li at have et godt overblik ... Gammel vane vel, så skal jo lige "genopdage" mørke-legs-tekniker forfra... *G*  
... Skulle lige have en smøg-pause, så holder en lille puse fra det nattekiggeri.  
Hehe.. Mine forældres comp.
AMD 2600+, 512 DDR400, 9200SE - 800x600 i low details..
fps: 14-60.. Ikke så dårligt endda! 
17-60fps (mest 35-40fps) (timedemo 27.5fps) på et 9600xt med catalyst 4.9 og "optimeringskode" i 1024X768 i HQ! udemærket.....
sidder pt. fast agghhhh..... deltalabs 3 har startet 4 timeportals men kan ikke finde den sidste main portal... nogen ide'er????
hmm hvon fann får i consol frem så man kan skrive showfps 1  ???
en trist ting ved spillet her er at når jeg skal exit spillet til windows så fryser den og jeg er nødt til og lukke spillet ned i windows task manager >>baah doom3 not responding:(
QuoteOprindeligt indlæg af Astrocity
Hehe.. Mine forældres comp.
AMD 2600+, 512 DDR400, 9200SE - 800x600 i low details..
fps: 14-60.. Ikke så dårligt endda!
QuoteOprindeligt indlæg af sehested
hmm hvon fann får i consol frem så man kan skrive showfps 1 ???
en trist ting ved spillet her er at når jeg skal exit spillet til windows så fryser den og jeg er nødt til og lukke spillet ned i windows task manager >>baah doom3 not responding:(
ctrl+alt+½ com_showfps 1
Hehe.. tak?!  ..
 ..
Har du benchet i D3?!
Hehe.. tak?!..
Har du benchet i D3?!
Så lidt ...  
Nope. Har jeg ikke ... Har dårligt spillet det, så det må vente ...  
Men ingen problemer eller bugs så jeg er nu rimelig tilfreds indtil videre.
Dog kedeligt hvis det HELE tiden skal være mørkt...
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af GrillRotten
Så lidt ...
Nope. Har jeg ikke ... Har dårligt spillet det, så det må vente ...
Men ingen problemer eller bugs så jeg er nu rimelig tilfreds indtil videre.
Dog kedeligt hvis det HELE tiden skal være mørkt...
Kom igang?!.. :))..
Kom igang?!.. :))..
Holder smøgpause, men skal vel game lidt videre bagefter. Gider ikke benche lige nu. Det er for kedeligt.
Holder smøgpause, men skal vel game lidt videre bagefter. Gider ikke benche lige nu. Det er for kedeligt.
Du har haft smøgpause i 15 min nu?! 
Hvad syns du om det indtil videre?!
Hvad opløsning kører du i/detaljegrad?!
Har lige fået Doom 3 ! Og det er max fedt 
Til dem der brokker sig: Producenten af spillet ville netop skabe et Doom 3 med samme monstre, samme våben, og samme stil. Enten har i ikke prøvet Doom 1 eller 2 før, eller så fatter i bare ikke spillet..
Blev sgu lidt nysgerrig og kørte "timedemo demo1.demo" under forskellige omstændigheder...
ALL STANDARD : 41,7 FPS 
- CPU/RAM/GFX Standard
DAGLIG KØRSEL : 47 FPS 
- CPU @ 3,4 GHz
- RAM @ 540 MHz
- GFX Standard (378 / 675)
+ LET GFX-OC : 51,7 FPS 
- CPU @ 3,4 GHz
- RAM @ 540 MHz
- GFX @ 450 MHz Core / 700 MHz RAM
... Der er ikke lavet nogle DoomIII-modifikationer eller noget.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af GrillRotten
Blev sgu lidt nysgerrig og kørte "timedemo demo1.demo" under forskellige omstændigheder...
ALL STANDARD : 41,7 FPS
- CPU/RAM/GFX Standard
DAGLIG KØRSEL : 47 FPS
- CPU @ 3,4 GHz
- RAM @ 540 MHz
- GFX Standard (378 / 675)
+ LET GFX-OC : 51,7 FPS
- CPU @ 3,4 GHz
- RAM @ 540 MHz
- GFX @ 450 MHz Core / 700 MHz RAM
... Der er ikke lavet nogle DoomIII-modifikationer eller noget.
Så vidt jeg kan se nævner du ikke opløsning eller detail level - hvilket vel også betyder 'lidt'  
Heh, begyndte 10:30 (postbudet var ude tidligt), og blev lige færdig her 0:30, spillet holder skam. :chain:
Hej.
Ja så har jeg også fået købt mig spillet, og jeg syns altså det holder 100% kanon grafik og fed stemning, jeg kører spillet i 1280x1024 i High og det kører fortrinligt...
Jeg fik spillet til 350,- + en Plakat, men på min tur rundt i Århus, så jeg spillet til den vandvittige pris på 469,- hos multimediaproshop, damn de må ikke være særlig smarte derinde, i butikken skråt overfor kunne man købe det til 364,-  
Doom 3 Cheats
Bring the console up with [ ctrl + alt + ~ ] and type the following codes in to blow
the monsters back to hell:)
aviDemo = Saves a demo of your playing to an AVI movie file
benchmark = Game Benchmark
doomhell = Skip all levels to last
freeze = Freeze all on screen
gfxinfo = Graphicscard infomation
god = God mode
noclip = No Clip
timescale = Changes the speed of the game(value 1.0> for faster, <1.0 for slower)
notarget = Invisibility to most enemies
com_showfps 1 = Show FPS
r_gamma = Change brightness
give all = Full load of weapons and ammo
give doom95 = Load the '95 version of Doom
give keys = Acquire all the keys you'll ever need
give weapon_machinegun = Machinegun
give weapon_shotgun = Shotgun
give weapon_plasmagun = Plasmagun
give weapon_bfg = BFG
give weapon_chainsaw = Chainsaw
give weapon_rocketlauncher = Rocket Launcher