Det ser ud til at det er muligt at downloade Doom 3 lovligt for 20$ her, for dem der ikke kan vente mere: http://pagead2.googlesyndicati…t=ca-pub-3279873763388914

Download Doom 3 lovligt
-
-
Jeg stoler nu ik' for godt på dem, har desuden bestilt det hos kaBoomtown...
Vil også meget hellere have det som æske.
-
... hvor?
-
Boomtown r0x!
-
tjek hver hvis i ikke har bestilt http://www.cdwow.com billigere og gratis levering
købte selv mit der
fik det allerede d.5
-
går da ud fra min lokale bix har det fredag.
ellers får han klø LOL -
Oprindeligt indlæg af c-k
tjek hver hvis i ikke har bestilt http://www.cdwow.com billigere og gratis leveringkøbte selv mit der
fik det allerede d.5
Men det står jo til udgivelse den 13. ? -
Oprindeligt indlæg af Bobcat
Men det står jo til udgivelse den 13. ?der er en del der siger de har fået derres fra den shop før tiden
så enda en på oc.dk mener jeg det var der havde scannet sin kvitering ind som bevis.
-
Tror ikke man skal stole for meget på den site, dels er Doom3 til Xbox versionen og dels tilbyder de S.T.A.L.K.E.R, et spil der endnu ikke er færdig udviklet :camp:
-
i kan også godt få lov til at indsætte penge på min konto
og så downloade en prut fra min side, hvis det skulle fange nogens interresse :] -
Er doom3 med 3 eller 6 CDer
fordi nogen steder står der 3cd og andre står der 6cd
-
Oprindeligt indlæg af Connektors
Er doom3 med 3 eller 6 CDerfordi nogen steder står der 3cd og andre står der 6cd
3 cd´er.
-
Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
3 cd´er.
der var en herinde som hade et billede hvor det lage ved siden af hans tastetur der var 6cder
der stod også cd nummer på 1 2 3 4 5 6
eller er det special edition -
Oprindeligt indlæg af Connektors
der var en herinde som hade et billede hvor det lage ved siden af hans tastetur der var 6cder
der stod også cd nummer på 1 2 3 4 5 6Ja.. men det billede blev taget for omkring 6 måneder siden, så det er vidst ikke helt troværdigt
-
Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
Ja.. men det billede blev taget for omkring 6 måneder siden, så det er vidst ikke helt troværdigt
ok glæder mig til jeg får mit i morgen
-
Man kan også få en større æske??? Jeg så en video hvor folk i USA fik deres d.03/08... Og der var en der viste 5-6 CD'er... Men de fik en MEGA æske med bog og alt muligt i... Tror det var noget special... Måske nogen ekstra ting feks video og sådan??? Mods måske?
-
Oprindeligt indlæg af købkøb
Man kan også få en større æske??? Jeg så en video hvor folk i USA fik deres d.03/08... Og der var en der viste 5-6 CD'er... Men de fik en MEGA æske med bog og alt muligt i... Tror det var noget special... Måske nogen ekstra ting feks video og sådan??? Mods måske?så er det dæme noget extra at få med som fylder 3 cder extra
-
Det exstra kunne meget vel tænkes at være Ultimate Doom og måske making of Doom 3, men lad os se i morgen, iøvrigt gætter jeg på at det kommer på DVD, det har der været en tendens til her på det sidste
-
Oprindeligt indlæg af Snuff
Det exstra kunne meget vel tænkes at være Ultimate Doom og måske making of Doom 3, men lad os se i morgen, iøvrigt gætter jeg på at det kommer på DVD, det har der været en tendens til her på det sidsteEn dejlig tendens... er træt af alle de CD'er ... et DVD-drev koster jo ikke en skid i dag... og så dyre er DVD'er heller ikke.. 3-4 cd'er koster i hvert fald mere end en DVD...
-
Oprindeligt indlæg af spazoid
En dejlig tendens... er træt af alle de CD'er ... et DVD-drev koster jo ikke en skid i dag... og så dyre er DVD'er heller ikke.. 3-4 cd'er koster i hvert fald mere end en DVD...Ditto...
Ja, MB-prisen er langt højere på en CD frem for en DVD, så grund til at bruge CD ? .... Ingen ...
Folk der har en computer der er kraftig nok til at spille de nye spil der kommer ud i øjeblikket har også et DVD-drev ... Eller også har de sgu råd til det ...
En ting er sikkert ... Noget af første jeg gør når jeg får et game som er på CD´ere er at smide det over på en DVD ... Det samme er jo nok gældende med Doom3 hvis det kommer på CD som det lader til ...
Måske skulle man være fræk og så lave DVD-kopier af Doom3 til folk der ikke har en DVD-brænder ... *G* ... Under forudsætning af at man ser beviser for at de har købt for betalt for deres Doom3 på CD naturligvis ...
.... Ej, op i rø*** med dem .... *G*