Doom 3 'Sucks'!

• Det er x768.. Ved ikke hvorfor jeg ikke skrev det egentlig :S

Jeg kan ikke se stor forskel på de modes der er over 1024x768 og over.. Jo, self kan jeg se forskel, men det er mest i ens HUD.. Og det er kanonflot i 1024x768.. Spillene kan også blive for små (Se bare på Baldurs Gate 2 i 16x12 xD!)

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Jeg har ikke gennemført det endnu, men indtil videre syns jeg det er et fedt spil. Det er jo trodsalt doom genren vi snakker om, så jeg havde forventet at det ville være lidt ensformigt.
    jeg synes at ydelsen er forrygende i forhold til grafikken! Hvis man tænker på hvordan farcry kører. Farcry er ikke nær så flot og alligevel kører det dårligere.
    Syns spillet er MEGET uhyggeligt når man sidder alene om aftenen! Miljøet og stemningen er rigti go, og man får et par goe shock en gang imellem.
    havde bestilt special udgaven, men det havde min ven vist misforstået :(

/ OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

• Well en masse co-operative levels ville være max nice (self med masser af monstre men oxo nogle svære missioner hvor man skal bruge TP til) det kunne blive max nice til private lans....jeg køber sq spillet pga uhygge faktoren, som mange roser....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    Well en masse co-operative levels ville være max nice (self med masser af monstre men oxo nogle svære missioner hvor man skal bruge TP til) det kunne blive max nice til private lans....jeg køber sq spillet pga uhygge faktoren, som mange roser....

Hvorfor laver de aldrig co-op baner??!! På alle spilforummer er der mindst 500 topics hvor folk efterlyser co-op mods. Som farcry f.eks.

/ OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

Oprindeligt indlæg af John H
    Så lige at det kan købes i Elgiganten for 249,- idag! så jeg skal da vist lige forbi alligevel :-)

det er sgu billigt ! ! tror også jeg må et smut forbi der 8)

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

Oprindeligt indlæg af |ToXiC|-EViL
    Jeg har ikke gennemført det endnu, men indtil videre syns jeg det er et fedt spil. Det er jo trodsalt doom genren vi snakker om, så jeg havde forventet at det ville være lidt ensformigt.
    jeg synes at ydelsen er forrygende i forhold til grafikken! Hvis man tænker på hvordan farcry kører. Farcry er ikke nær så flot og alligevel kører det dårligere.
    Syns spillet er MEGET uhyggeligt når man sidder alene om aftenen! Miljøet og stemningen er rigti go, og man får et par goe shock en gang imellem.
    havde bestilt special udgaven, men det havde min ven vist misforstået :(

Far Cry kører bedre på mit 9800pro... Kan køre i 1280x1024 med alt i very high og vand i ultra high... og 2x AF... Doom3 kan kun i 11XXx8XX... Uden AF og AA... Så...

Oprindeligt indlæg af købkøb
    Far Cry kører bedre på mit 9800pro... Kan køre i 1280x1024 med alt i very high og vand i ultra high... og 2x AF... Doom3 kan kun i 11XXx8XX... Uden AF og AA... Så...

Det er jo vel også meget logisk siden FarCry = Dx og DoomIII = OpenGL ... ;)

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Det er jo vel også meget logisk siden FarCry = Dx og DoomIII = OpenGL ... ;)

Jaja... Men alle folk siger bare at det kører meget bedre end FarCry... Om det er pga OGL eller hvad er da ligemeget... Det kører hurtigere på ATI kort... Hehe... Så kan ATI folk også sige at "FarCry kører jo meget bedre end Doom3"

Oprindeligt indlæg af købkøb
    Jaja... Men alle folk siger bare at det kører meget bedre end FarCry... Om det er pga OGL eller hvad er da ligemeget... Det kører hurtigere på ATI kort... Hehe... Så kan ATI folk også sige at "FarCry kører jo meget bedre end Doom3"

Det er jo som jeg skrev... meget simpelt og logisk ...

Hvis "ALLE" siger det, så er de nogle fjolser. DoomIII kører IKKE bedre på ALLE maskiner end FarCry gør ...

og nej det er jo ikke ligemeget hvorfor tingene er som de er ... Hvis de var det, så ville du jo nok ikke skrive noget ? :boxed:

Ja, det kan ATI-folk sige og det gør de jo nok somregl også. Det er mere at hente i FarCry for et fint ATI-kort end der er at hente i DoomIII hvis man ser på de RÅ tal (Indtil videre altså) ... At oplevelsen så kan FØLES bedre i DoomIII ved opløsninger/AA/AF hvor man syntes man mangler noget i FarCry er jo så noget HELT andet og op til den enkelte...