Okay, ingen snak om hvor vi har det fra.
Kører det uden problemer i 1024*768, ultra details. Scorer 16.500 i 3DMark 2001 lige nu. Kører 184x12 lige nu og standard på gfx.
Okay, ingen snak om hvor vi har det fra.
Kører det uden problemer i 1024*768, ultra details. Scorer 16.500 i 3DMark 2001 lige nu. Kører 184x12 lige nu og standard på gfx.
Er på Alpha Sector 1. Har ikke spillet det så forfærdeligt meget endnu, desværre. Og starter i skole i morgen, men på den anden side er det meget rart, at det tager sin tid.
Angående signaturen, så fik jeg en PM fra Happy^, hvor jeg blev bedt om, at ændre min kæmpe signatur på 8-10 linjer i small, fordi "han bestemte mere end mig".
De står i e-mailsne mellem de forskellige professorer eller lignende. 531 til et af rummene, og så er der vidst 1-2 andre koder i starten.
Bare lidt armor osv.
Jeg kører faktisk 1600*1200 med ultra grafik
Det er virkelig fee
Meen jeg har osse kun + - 20 fps
Men det er til at leve med, når grafikken er så forrygende
Er desværre allerede blevet en smule træt af det...det bliver alt for forudsigeligt og ensformet efter et par timers gaming.
Jeg er osse kommet til Alpha Sector
total spoky spil.jeg er heller ikke kommet så langt. og det kommer jeg nok heller ikke. jeg har simpelt hen ikke nerver til sådanne spil. det er jo helt vildt.
BTW spillet kører kanont på et r9800 pro i 1024*768 med alt på max
Hvordan kan du leve med 20fps og deromkring? Så hellere køre en lavere opløsning.. det er jo ulideligt at spille et laggende spil.
QuoteOprindeligt indlæg af Bit Phreak
BTW spillet kører kanont på et r9800 pro i 1024*768 med alt på max
Super... skal eje det :T:T:T:T
QuoteOprindeligt indlæg af Bit Phreak
total spoky spil.jeg er heller ikke kommet så langt. og det kommer jeg nok heller ikke. jeg har simpelt hen ikke nerver til sådanne spil. det er jo helt vildt.
Hehe...jeg har det på præcis samme måde....har fået ca. 2-3 KÆMPE chok på den korte spilletid
Og skal jeg være helt ærlig, så er det ik lige mig
QuoteOprindeligt indlæg af Alaza
Hvordan kan du leve med 20fps og deromkring? Så hellere køre en lavere opløsning.. det er jo ulideligt at spille et laggende spil.
Jeg har mest bare spillet det pga. grafikken, er ik så meget til sådanne "få-kæmpe-chok-spil"
Synes det er rigtigt fedt med den stil i stedet for den mere stille og rolige stil som mange fps spil kører.
Det var osse en af grundene til at jeg aldrig kom igang med at game "Predator" og "Predator II"
Ja, det er lidt vildt nogen gange... selv på recruit.
Nej, har ingen idé. Håber der er til mindst 15-20 timer endnu.
De har hjelme på, og monstrer er ikke mennesker.
Når nu I gamer i 1024*768, er det så på en 17" skærm eller?
Og hvor mange fps trækker jeres 9800Pro kort ved de 1024*768. Og hvordan med opløsninger der over?
- Lasse
19" skærm her. Ja, det er meget, meget linæert.
19" skærm her.
Okay. Prøvet med opløsninger over de 1024*768?
Ja, det er meget, meget linæert
Hvad forventer I? Det er Doom
Glæder mig nu stadig til jeg for det prøvet.
- Lasse
Nej, ikke endnu. Kan jeg prøve i morgen. Men når Fart Poul herinde fra får sit X800XT IceQ om 2-3 uger, så skal vi se hvordan det kører.
QuoteOprindeligt indlæg af Astrocity
Havde ihvertfald forventet et spil på højde med Far Cry..
Og hvorfor er det ikke det?
Fordi monstrene ikke dør ved et skud i hovedet?
- Lasse
Jeg syntes det laaangt fra på højdre med Far Cry, Doom 3 er meget meget bedre .. grafikken i Far cry kan da godt smut hjem IMO.
Id Software har efter min mening lavet en af de bedste spil i lang tid!
Jeg syntes der er så mange detaljer, som aldrig er set før i noget andet spil.