Mjo.. hvorfor skulle HL2 blive forsinket af Nvidia's arbejde med deres kort!!?
.. Den sidste teori slår da helt klik for dig!!
Doom 3 warez!!!
- 

- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Ganda 
 Mjo.. hvorfor skulle HL2 blive forsinket af Nvidia's arbejde med deres kort!!?
 .. Den sidste teori slår da helt klik for dig!!For det første vil jeg lige sige at det ikke er noget jeg har fundet på. 
 Det har stået som en joke på flere sider, og på diverse edb satire sider.For det andet, bør du lige læse indlægget igen. 
 Det er et ubestidt faktum at nVidia's FX serie bestemt ikke ydede godt i de føste tests af en tidlig HL2. Det indrømmede nVidia også.
 Her er lige en kilde:
 http://tech-report.com/etc/2003q3/valve/index.x?pg=2Og det er også et faktum at HL2 er blevet optimeret til Geforce FX serien nu da der alligevel skulle laves meget om (læs: ca. det hele sandsynligvis). 
- 
			... Tror nu stadig ikke det er derfor HL2 er forsinket!!! 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af ShakaleN well hvis du vil bestille det hjem fra usa gør du da bare det  og betaler det hvide ud af øjnene i mums og skat og det tager jo sikkert sin tid at få det fragtede her til, så det ka slet ik betale sig, ka ligeså godt vente til det kommer her hjemme.. og betaler det hvide ud af øjnene i mums og skat og det tager jo sikkert sin tid at få det fragtede her til, så det ka slet ik betale sig, ka ligeså godt vente til det kommer her hjemme..dem der arbejder i butikkere herhjemme er bare heldige  ØØhmm ahvad??? Mente bare at pga han sagde det først kom d 13-14... Så sagde jeg "ja i danmark" det er officielt ude i USA imorgen... Og de lokale butikker i USA sælger det allerede... Derfor er det ude i warez... Og at der er mange europæere der har det er pga at warez ikke skal bestilles hjem betales for moms og fragt skal ikke på... Og det tager ikke 1 uge :lame: 
- 
			ifølge mange sites, har ATI ikke arbejdet med deres openGL driver de sidste 1-2 år, hvilket gør at de ikke er så hurtige. de fleste spil i dag er directX, men pga at doom kommer nu her, har ATI dog valgt at optimere deres OpenGL driver igen. der burde derfor være forbedringer i doom 3 når catalyst 4.8 kommer. dog vil denne optimeringer dog ske gradvist. 
- 
			En ven ringede i dag til mig fra USA.. 
 Han fortalte at han sad med Doom 3 i hånden!En lille spilbutik havde solgt det fra igår af! Så min ven sidder sikkert og spiller Doom3 mens vi andre må vente!  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Astrocity 
 En ven ringede i dag til mig fra USA..
 Han fortalte at han sad med Doom 3 i hånden!En lille spilbutik havde solgt det fra igår af! Så min ven sidder sikkert og spiller Doom3 mens vi andre må vente!  Hehe... Det er jo det... Ville også meget gerne have det... Men jeg tror jeg venter med at købe det til jeg får mit X800XT... Næsten synd at ødelægge et spil man har ventet 2 år på(Pga det er så flot osv) ved at spille det i 1024x768... Ødelægger nærmest ideén i det... Hehe... 
- 
			QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af MJO Det er da almindeligt kendt at nVidia fik lavet en masse FX optimeringer til HL2 da det meste alligevel skulle laves om. (Efter lækagen/tyveriet whatever) 
 I de tests man så inden denne hændelse, så nVidia bestemt ikke godt ud.
 De sidder sikkert stadig og optimerer til FX kortene, det er derfor HL2 er så forsinket. Den helt store konspirationsteori går også på at det skulle være nVidia der stjal HL2, fordi det kørte alt for godt på Ati kort.   
 Men som sagt er det, forhåbentligt, kun tankespind.Den teori holder bare ikke, de har fanget dem der stjal HL2 og det var ikke andet end knægte! Med hensyn til Doom III så har jeg set en test der viste at GF var 25% hurtigere på enkelte baner. Men det er for sindsygt så mange der downloader doom 3!! Op imod 80000 får jeg det til på de 3 steder jeg har set den. Man må håbe at de får stoppet det, for et spil som doom 3 fortjener sgu at få nogle $$ i kassen! 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af købkøb Hehe... Det er jo det... Ville også meget gerne have det... Men jeg tror jeg venter med at købe det til jeg får mit X800XT... Næsten synd at ødelægge et spil man har ventet 2 år på(Pga det er så flot osv) ved at spille det i 1024x768... Ødelægger nærmest ideén i det... Hehe... Spillet ser jo stadig rigtig godt ud i 1024x768 IMO.. Men kan godt se at det er fedt at vente på de nye kort - det giver jo en meget bedre oplevelse!  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af købkøb Hehe... Det er jo det... Ville også meget gerne have det... Men jeg tror jeg venter med at købe det til jeg får mit X800XT... Næsten synd at ødelægge et spil man har ventet 2 år på(Pga det er så flot osv) ved at spille det i 1024x768... Ødelægger nærmest ideén i det... Hehe... Du vil sagtens kunne køre det med næsten alt på "high" med rimeligt gode FPS, en fra ID er citeret for at sige noget i retning af at selv folk med 1 Ghz og et MX kort kunne køre det med gode framerates! 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af mdj Du vil sagtens kunne køre det med næsten alt på "high" med rimeligt gode FPS, en fra ID er citeret for at sige noget i retning af at selv folk med 1 Ghz og et MX kort kunne køre det med gode framerates! Det kan da kun være i 640x480 med "low detail".. Men det er der jo ikke mange der gidet at spille i..  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Astrocity Det kan da kun være i 640x480 med "low detail".. Men det er der jo ikke mange der gidet at spille i..  Hvis du har læst testen af jeg kan ikk huske hvem  , (Den der der tester en masse forskellige systemer på doom3) så ville du vide at de konkluderer, at doom 3 IKKE er grimt, selv i 640x480 med Low. De mener faktisk det er overraskende flot. Der var stort set ingen forskel på fx high til Ultra high, andet end en del mindre FPS , (Den der der tester en masse forskellige systemer på doom3) så ville du vide at de konkluderer, at doom 3 IKKE er grimt, selv i 640x480 med Low. De mener faktisk det er overraskende flot. Der var stort set ingen forskel på fx high til Ultra high, andet end en del mindre FPS
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af SjQLunD Hvis du har læst testen af jeg kan ikk huske hvem  , (Den der der tester en masse forskellige systemer på doom3) så ville du vide at de konkluderer, at doom 3 IKKE er grimt, selv i 640x480 med Low. De mener faktisk det er overraskende flot. Der var stort set ingen forskel på fx high til Ultra high, andet end en del mindre FPS , (Den der der tester en masse forskellige systemer på doom3) så ville du vide at de konkluderer, at doom 3 IKKE er grimt, selv i 640x480 med Low. De mener faktisk det er overraskende flot. Der var stort set ingen forskel på fx high til Ultra high, andet end en del mindre FPSCome on... Et spil kan da ikke være flot i 640x480?!  
- 
			Doom 3 kan forud købes ved Shg.dk har jeg set  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Pyro22 
 Doom 3 kan forud købes ved Shg.dk har jeg set ...Og det kan man ikke andre steder?!*G*  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Astrocity ...Og det kan man ikke andre steder?!*G*  heh har ikke kikket  *G* *G*
- 
			http://www.spilpriser.dk/listprices.asp?ID=73029 + En masse butikker 
- 
			Og hvis man vil spare lidt penge (hvem vil ikke det?) kan man kigge her: 
 http://www7.cd-wow.com/detail_…duct_code=12564&subcat=pc
 Prisen er ca. 275 kr.
 Note: CD-Wow har det først fra den 9. august, men der er som sagt penge at spare. 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Astrocity Come on... Et spil kan da ikke være flot i 640x480?!  Ja de sagde det var overraskende flot selv i 640x480... Det betyder ikke at det var flot... Bare MEGET flottere end andre spil i den opløsning... Og at der næsten ingen forskel er betyder ikke at der ikke er forskel... Hehe... Desuden hvis du ser testen så kan man ikke køre med alt på high pga så aktiverer den 8xAA og det får den til at gå HELT i bræderne... Så jeg vil have mit X800XT... 
- 
			Damn jeg glæder mig sgu lidt til den 12 når jeg kan få fat i doom III