Jeg siger bare . .Kors i hytten det er mørkt .. kan anbefales at have en ven / mama eller anden til at se på...uhyggeligt ![]()
Doom 3 warez!!!
-
-
Oprindeligt indlæg af Ganda
Jeg siger bare . .Kors i hytten det er mørkt .. kan anbefales at have en ven / mama eller anden til at se på...uhyggeligt
Hehe jep
Man kan sige meget.. Men det er FANDME uhyggeligt
-
Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
der bliver da ikke meget multiplay i det spil max spillere er 4
ikke sikker på jeg gider købe det men gør det jo nok alligevel
Hvad??? Kan man kun spille 4 i MP games?
Det spil får en meget kort levetid... -
Oprindeligt indlæg af Falsk
Hvad??? Kan man kun spille 4 i MP games?
Det spil får en meget kort levetid...Kunne jo være det blev ændret med en patch på et tidspunkt hvis folk bitchede nok over det ...

-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Kunne jo være det blev ændret med en patch på et tidspunkt hvis folk bitchede nok over det ...

ellers kommer der sikkert en box man kan kan købe med extra baner for kun 300 kr

-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Kunne jo være det blev ændret med en patch på et tidspunkt hvis folk bitchede nok over det ...

Det tror jeg nu nok vil være tilfældet!
-
jeg syntes at jeg kan lugte ugler i mosen...eller er det nitro i glycerin...eller druer og krudt... anyways, det med at den er kommet tidlig er ikke officielt...hvad tror du at producenten ville s(kr)ige...? jeg syntes at det er for ringe at folk laver pirat-kopier af alt...det er derfor at næsten alt er ulovligt...skide kapitalister!
:camp: -
Oprindeligt indlæg af Grus
Det tror jeg nu nok vil være tilfældet!Det må vi da ihvertfald håbe, for jeg kan godt forestille mig at 4-mands multiplayer kommer til at blive en smuuule kedeligt i længden. Måske et par omgange hvis man er til lidt LAN, men tror ikke det vil blive spillet alverdens online, ikke kun med 4.

-
Oprindeligt indlæg af Astral_Light
jeg syntes at jeg kan lugte ugler i mosen...eller er det nitro i glycerin...eller druer og krudt... anyways, det med at den er kommet tidlig er ikke officielt...hvad tror du at producenten ville s(kr)ige...? jeg syntes at det er for ringe at folk laver pirat-kopier af alt...det er derfor at næsten alt er ulovligt...skide kapitalister!
:camp:Du skulle da vist nødig snakke, dig med din kender i nogle bittorrent sider udover supernova..

On topic. Må sige at det godtnok lyder til at være en skuffelse for mange. Kan jeg også godt forstår, for hvad er det fede i at have intet eller meget lidt intest og vedvarende gameplay. Men fortryder ikke at jeg har forudbestil det dog

-
Oprindeligt indlæg af marquis1
Du skulle da vist nødig snakke, dig med din kender i nogle bittorrent sider udover supernova..
LOL godt ord igen.
Den hedder faktisk suprnova, ikke at jeg nogensinde har besøgt den.
Måske Astral_Light lider af personlighedsspaltning?