Email ved PM - Hvad sker der?

• Siden jeg startede herinde har mine indstillinger stået sådan, at jeg ville få en mail hvis jeg modtager en PM .. Det har også virket fint, indtil for ca. en uge siden .. De PM's jeg har fået den sidste uge, har jeg ikke fået nogen mails om ..

Indtil for 2 minutter siden .. Der fik jeg pludselig 6 mails om PM's ..

Er jeg den eneste der har/har haft dette problem?

• Det må være posten, som holder ferie. ;)
    Har ikke selv problemet her, da jeg ikke vil have en mail, hver gang jeg får en PM. Jeg kunne i så fald sidde og slette mails hele dagen. ;)

• Bruger heller ikke selv den funktion - Syntes det er nok at den lille "popup" dukker frem når jeg har modtaget en PM, og så ligger jeg også noget hurtigere mærke til det.

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

Oprindeligt indlæg af Henrik-
    Bruger heller ikke selv den funktion - Syntes det er nok at den lille "popup" dukker frem når jeg har modtaget en PM, og så ligger jeg også noget hurtigere mærke til det.

Nu er det jo ikke altid man er online, og når jeg så kommer til min computer igen, er det måske ikke hver gang jeg tjekker Tweak.dk .. *GG*

Nu er det jo ikke altid man er online, og når jeg så kommer til min computer igen, er det måske ikke hver gang jeg tjekker Tweak.dk .. *GG*

Nej, det er selfølgelig meget rigtigt. Det er nok også mest fordi jeg oftere er inde på tweak.dk end jeg er på min mail, at jeg har mere "glæde" af den popup der viser om der er PM.

er det måske ikke hver gang jeg tjekker Tweak.dk

Arggg, kan det virkelig passe :))

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

• Hmm Burger, har haft lidt samme problem. Dog ikke med pm's men bare med notice's omkring at der er kommet nyt svar i et emne. Havde ikke fået nogen mails fra tweak i et par dage overhovedet og i dag fik jeg så 23! :boxed:

Så kunne forestille mig deres mailserver stener lidt :P

Oprindeligt indlæg af bentzin

Hvaad - så er du ik' en ordentlig "tweaker" [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/smiley_vink.gif] :))

Hehe .. Så siger vi det .. Men med det tempo jeg nogengange har på med studier, venner, familie, arbejde og frivilligt arbejde, så kan der ske, at der kommer ting der skal laves inden jeg hænger ud på tweak.dk ..

Oprindeligt indlæg af Burger

Hehe .. Så siger vi det .. Men med det tempo jeg nogengange har på med studier, venner, familie, arbejde og frivilligt arbejde, så kan der ske, at der kommer ting der skal laves inden jeg hænger ud på tweak.dk ..

Klart klart - der findes også et liv uden for tweak.dk ;) Men der kan da altid blive et minut el. to - til en lille kigger ;) IMO !

Klart klart - der findes også et liv uden for tweak.dk ;) Men der kan da altid blive et minut el. to - til en lille kigger ;) IMO !

Hehe .. Har jeg for det meste også .. Selvom det så sker, at jeg bare bliver her alt for længe .. *G*

Tweak.dk har altid været, og vil altid være, noget sjovere end engelsk grammatik m.v. .. *G*

Hehe .. Har jeg for det meste også .. Selvom det så sker, at jeg bare bliver her alt for længe .. *G*

Jeps kender det alt for godt - utroligt at man altid bli'r overrasket, når øjnene tilfældigt kommer til at focusere - på de små tal i nederste højre hjørne på skærmen.

Tweak.dk har altid været, og vil altid være, noget sjovere end engelsk grammatik m.v. .. *G*

Tjah det er nok rigtig nok. Kan ikke huske hvad sådan noget er - det er jo snart mange år siden at jeg har prøvet sådan noget kedeligt noget. ;)

Jeps kender det alt for godt - utroligt at man altid bli'r overrasket, når øjnene tilfældigt kommer til at focusere - på de små tal i nederste højre hjørne på skærmen.

Det bliver et mareridt for mig at starte i skole igen .. *GG*

Tjah det er nok rigtig nok. Kan ikke huske hvad sådan noget er - det er jo snart mange år siden at jeg har prøvet sådan noget kedeligt noget. ;)

Lige et lille eksempel på, hvordan vi analyserer i dag .. Godt grammatikeksamen er bestået .. *G* Så kommer der så bare oversættelsesteori ..

Det første jeg gør er da at tjekke Tweak :T har så os Tweak som startside hehe :))

• Jeg har nu testet email besked/notification flere gange i løbet af dagen. Både på PM og på normale besvarelser.

Og i begge tilfølde har det virket hver eneste gang.

Husk at der er foskel på at vælge besked/notification til PM og til forum besvarelser.

Begge ting vælges under ens profil.

TDC har for nylig ændret en del sikkerhedsmæssigt, hvilket gør at der er lukket af for en række SMPT servere hvis man altså er TDC kunde.

Dem der har problemer - har i TDC? Og kig for øvrigt efter om der er valgt email besked/notification under jeres profil først. Det er nemlig IKKE standard. Og selv om i har valgt det tidligere så kig lige igen.

• Ærgeligt at jeg ikke går til eksamen mere - ser ud som om det lige er mig [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/34.gif] :crazyeyes:

• Ja jeg har TDC ..

Mine indstillinger her er som de skal være, har sat den op til at få emailbesked ved PM .. Har tjekket igen for en sikkerheds skyld .. Og sådan har de været stort set siden jeg startede her ..

Får de mails jeg skal, hvis jeg vælger at få emails ved forum besvarelser ..