YEEEEEEEEEEEEEEEEEES , jeg har fået arbejde

  • jeg ville da lige dele en god nyhed sammen med jer


    jeg har fået job yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees :clap:



    ISO vesterbrogade som kasseassistent(?)



    i dag var anden dag og jeg klarede det perfekt


    dagens optur: får i da ikke at vide ;)


    dagens supernedtur


    en kinesisk arbejder fra en kinesisk restaurrant der altid smider invandrer ud, hun kommer først og beskylder mig for at snyde hende for en 20'er og bageefter misforstår hun hvad jeg siger og tror at jeg beskylder hende for at snyde, så kommer chefen og ordner hende :clap:


    så var der også en mindre fræk pakistaner som kommer og flipper helt ud fordi jeg siger prisen, jeg kalder på en af mine "optrænerer" og så siger manden at han også har en flaskebon og skal betale mindre...

  • ryg lige lidt mindre fniseurt shahid :D


    tillykke med arbejdet, du giver næste omgang....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    ryg lige lidt mindre fniseurt shahid :D


    tillykke med arbejdet, du giver næste omgang....


    hvilken omgang ??? ;)




    EDIT: og hvad er fniserut?


  • OMFG!!!!!!!!!


    t'løk med arb ... men er der nogen speciel grund til at vi skal vide det ? ... så vi VED at der ikke kommer flere "jeg har ikke så mange penge" ... ? ... *G* ...


    1: hvilken urt kan man indtage (lige megt på hvilken måde) og så begynder mange at få grine anfald, som de prøver at undertrykke, og så bliver det til fnis? ..


    2: Du skal give en omgang, well det er jo nok ikke blomster han vil have du skal give ud ? :P ....


    3: i'm Out ;)

  • Hehe :)) .oO(Shahid og arbejde...det kan da kun gå galt) *G* ;)


    Tillykke med det :cheers: - det er ellers sjældent at folk nægter at udtale sig om dagens lyspunkter og kun nøjes med "nedture" - men det må du jo om ;) :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    det er ellers sjældent at folk nægter at udtale sig om dagens lyspunkter og kun nøjes med "nedture"


    er det kun mig der hoster i den linie der ?


    måske sjældent skulle være ofte istedet ? :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    er det kun mig der hoster i den linie der ?


    måske sjældent skulle være ofte istedet ? :]


    Æææh er ikke helt med...jeg mener bare at jeg synes det er mærkeligt at han kun vil fortælle om de dårlige ting der er sket i løbet af dagen og samtidig nægter at fortælle om de gode ting ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    Æææh er ikke helt med...jeg mener bare at jeg synes det er mærkeligt at han kun vil fortælle om de dårlige ting der er sket i løbet af dagen og samtidig nægter at fortælle om de gode ting ;)


    Jamen så for at være ordkløver og så lige fordi det er dig ;) :))


    Kunne sætningen ikke hedde :


    Det er ellers sjældent at folk udtaler sig om dagens lyspunkter ......


    eller :


    det er elllers ofte folk nægter at udtale sig om dagens lyspunkter....


    bare det at du starter med sjældent og så nægter lige efter, der i mit hoved slet ikke hænger sammen .


    Ja det er for lang tid siden du er blevet drillet Zig, så nu kommer der lidt officiel tweak-mobning ;) :)) :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Ja det er for lang tid siden du er blevet drillet Zig, så nu kommer der lidt officiel tweak-mobning ;) :)) :cheers:


    Hi hi... Hiver Zig'en over knæet og klasker ham et par... Klask klask klask..... Woot ???... Han nyder det jo.... 8o ..... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Hi hi... Hiver Zig'en over knæet og klasker ham et par... Klask klask klask..... Woot ???... Han nyder det jo.... 8o ..... :))


    *LOL* :)) Ja og udover at kunne lide det, så kan han jo ta det ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Hi hi... Hiver Zig'en over knæet og klasker ham et par... Klask klask klask..... Woot ???... Han nyder det jo.... 8o ..... :))


    og du gør ikke hans ? *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    og du gør ikke hans ? *G*


    He he... Ikke før han vræler og beder om nåde...*GG*.... :))


  • Bah! :P - 8) Du kan bare ikke klare mine avancerede sætninger :)) :finger:


    ...Og Hans - hva' Søren?! er du gået over til fjendens side?? :evil: :))
    splitte mine bramsejl :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    er det kun mig der hoster i den linie der ?


    måske sjældent skulle være ofte istedet ? :]


    Er sgu'tte meget for at forsvare Zigi-dude - Meeeeeeeen - Jeg kan nu ikke se noget galt med den sætning - udover at han måske kunne have sat et par kommaer.


    Det er ellers sjældent, at folk nægter at udtale sig, om dagens lyspunkter og kun nøjes med "nedture" - Det udgave mener jeg da ikke der er noget galt med - Måske skulle den så hedde :


    Det er ellers sjældent, at folk nægter at udtale sig, om dagens lyspunkter og kun vil udtale sig, om dagens "nedture"


    Men OK - grammatik har aldrig været min stærke side - Men alt i alt - så tror jeg bare Dværgen trængte til at drille lidt..... ;) ;)


  • YEEEEAAAAH 8) :D - Backup fra selveste Hr. Troldmand - så kører det :dance: :))


    Og ja - den kunne godt have trængt til nogle kommaer, meeeeen vi overlever vel nok allesammen ;)


    Edit:
    Btw. Sorry shahid, for vores lille OT-fight her, men man må jo forsvare sig når man er oppe imod hårde gutter som Midget From Hell og Hanse *G* :))