Spiderman2 (pc version)

• Det er sgu længe siden jeg har købt et spil der kan blive gennemført på 2-3 timer.

Hvad har de dog tænkt dem.

Så jeg advarer alle til at holde sig langt væk fra det spil for det er sgu ikke 430kr. værd. X(
    (ville have ønsket at jeg havde fundet det på nettet istedet)

nogen der vil købe et lettere brugt spiderman spil? :]

Oprindeligt indlæg af zhadow
    Hehe samme her har dog ikke købt det ^^

:ban:

Conroe Q6600 @ 3.2ghz
    Asus P5W64 PRO
    XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
    4Gb Corsair PC8500
    Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI

• Du er da ikke særligt smart, at reklamere med at du benytter wares i et offentligt forum?!

Især når der er en sticky der klart fortæller at snak om wares er ikke velset herinde!

Men bortset fra det, så er jeg enig, spiderman 2 til pc er det værste spil i lang tid!!

PS2 versionen ser derimod nice ud!

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• Nu har jeg ikke kigget særlig meget efter de 2 spil, så kan du lige (kort) opsummere hvad forskellen er på de 2 versioner? :rolleyes:

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• PC versionen er megetmindre end PS2 versionen, i PS2 versionen er der støre frihed til at bevæge sig rundt (ligesom i GTA har jeg hørt)

I PS2 versionen kan man svinge sig i mange ting og ikke som i PC versionen hvor man kun kan svinge sig i nogle edderkoppespind der hænger i luften rundt omkring.

og PC versionen er ALT for kort, min lillebror gennemførte det på under 2 timer.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Oprindeligt indlæg af mdj
    PC versionen er megetmindre end PS2 versionen, i PS2 versionen er der støre frihed til at bevæge sig rundt (ligesom i GTA har jeg hørt)

I PS2 versionen kan man svinge sig i mange ting og ikke som i PC versionen hvor man kun kan svinge sig i nogle edderkoppespind der hænger i luften rundt omkring.

og PC versionen er ALT for kort, min lillebror gennemførte det på under 2 timer.

Okay, tak for det - så er jeg da ihvertfald glad for at jeg ikke har ofret penge på det bras. :rolleyes:

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af zhadow
    jeg sagde ikke noget med warez kun jer der gjor :)
    hvis jeg går ned på en netcafe og spiller diablo2 er det os warez O.o?

hvorfor mon?
    Kan oplyse at de "fleste netcafeer" har orginalen liggene et eller andet sted!

P4 3.0 @ 3.3 - Asus P4P800 Delux
    2 x 512mb PC3500 Kingston HyperX
    Asus Geforce FX5900 Ultra 256 mb ram
    2 x Weston 36 GB 10.000 RPM @ Raid 0
    Maxtor 250 GB 7.200 RPM IDE 133

Oprindeligt indlæg af Claw

hvorfor mon?
    Kan oplyse at de "fleste netcafeer" har orginalen liggene et eller andet sted!

Det du sagde der gav slet ingen mening til det zhadow skriver... :crazyeyes:

Oprindeligt indlæg af mdj
    PC versionen er megetmindre end PS2 versionen, i PS2 versionen er der støre frihed til at bevæge sig rundt (ligesom i GTA har jeg hørt)

øhhhh? i den demo jeg har prøvet til pc, der kan man da selv bestemme hvor man skyder spindet hen, det hænger da fast på næsten alt.... kan da godt være de har lavet om på det i retailversionen, men det ville da være dumt.

• prøv at læse hvad gamespot har at sige

Gamespot

Wait, a swing icon? Yes, that's right. Unlike in the other version of Spider-Man 2, where you can swing around the city freely, here you can swing only from specified swing targets. This, in a word, is lame. In two words, it's incredibly lame. The freedom of swinging around the city is one of the standout features of the other version of the game. Here, it's just a joke, whether you've seen the other version of the game or not.