Indlæg af zhadow

    Grafikken er lidt ligemeget ville stadig spille duke nukem 3d mere end duke nukem forever.
    Tror sq spillet ville sælge bedre hvis de tog duke 3d og bare smed det i den nye engine, gameplayet ligner for meget alle de nye dårlige fps spil der blir hamret ud for tiden.
    Sad lidt med en død føelse da jeg gennemførte det og man føler bare man selv kunne have gjort det bedre.


    Det bedste ved duke nukem forever er bosser på insane at de faktisk har lagt lidt taktik i dem.
    Men duke nukem er et skridt bagud forhold til duke 3d.

    Har aldrig været ude for det her før men der render noget der ligner blå blæk op 8o inde i min skærm kan man gøre noget mod det?

    naah google sagde bare jeg skulle prøve søge på google :P et program jeg havde som åbenbart wow ikke kunne li :P


    P.S har noget nyt bare ikke om WoW syns min nye comp køre langsomt med flere ting på en gang


    e6600
    7900gtx
    twinx 2x1gb 5400
    p5w dh deluxe

    Ved du hvornår det kommer ? syns ikke hunter har brug for det på nogen måde kan ikke lige se hvorfor.
    At nogen ikke kan pvp med hunter er da fordi de ikke prøver :S de tror man dræber en spiller som at solo en mob... nåh skal ikke klage, double damage til mig selvom jeg godt kan klare mig uden :clap:
    (so much for hunter skills :S)

    Syns rouge blev hurtig kedeligt :) PS hader dem os i pvp fordi 90% af dem er for kylle til at angribe før alle cooldowns er væk...man skal sætte sig ned og kalde sig afk vente 10 min før action kommer :P

    Syns den bedste allaround pvp er druid
    hvis du går meget op i mana health og armor
    de kan kører alle class træt.
    (Instant heal, convert rage til heal og stun som bearmform gir dig nok tid til at heale igen) de kan heale langt mere end priest kan fordi de os har deres mana regain skill
    Hvis en shaman ikke spare sin mana mod en druid kan han godt sige farvel.
    Paladin lidt samme som shaman bare kør ham død
    Rouge ikke det store at sige med alle de hp og armor druid har i bearform kan han næsten slå sig selv ihjel med thorn(husk roar), add nogle bear slag til det og han er færdig, bare husk heal når du er omkring halv for rouge's er for det meste for kylle at attacke uden coldblood klar.
    Warrior ca det samme som rouge bare husk at heale i god tid :)
    Hunter er mere en joke sleep pet, root hunter og gå på
    Mage root får ham til at teleport bare root igen og charge i bearform(sårn han ikke bare laver nova og går)
    Priest bare gå på ham..den eneste måde han næsten kan dræbe dig på er hvis du bare kigger på med pain eller kan du faktisk healer dig fra alt hans skade.
    Tror warlock er det værste du kan løbe ind i når han blir ved med at låse dig med hans sexy batgirl :S hun skal spammes ned, nu har han heldigvis ikke den stor heale mulighed eller mana regain

    Den kan ikke laves meget bedre end den er nu... det eneste jeg kunne finde på at lave om er nok de 3 i blizzard, ville nok vælge 3 perma , 3 winterchill eller måske 3 piercing ice.
    Grunden til jeg ikke kan li blizz er at den skal channel så heller bruge flamestrike hvis du blir silent midt i den har du stadig din fortrukkene element at caste med.
    Blizz har så den chance at frys alle på stedet og lave crit hvis de blir frosset, man blir bare tit stopped enden det sker :\
    Som mage er den værste ting nok en rouge der hopper på en så altid noget han er frozen de secs længere eller extra slowed.
    Arcana ikke så meget at sige om fin standard ^^

    Tænkte hvordan kan det være at shaman altid vil have improved Strength of Earth Totem i talent, syns da stoneskin ser ud til at være bedre. 70str eller 32 damage absorb...må da være guld mod rouge hvis den fjerner det dam fra hver slag...eller hurtige mobs

    Elemental Combat Talents (0 points)


    # None



    Enhancement Talents (27 points)


    # Ancestral Knowledge - 5/5 points
    Increases your maximum Mana by 5%.


    # Improved Ghost Wolf - 2/2 points
    Reduces the cast time of your Ghost Wolf spell by 2 second.


    # Improved Lightning Shield - 3/3 points
    Increases the damage done by your Lightning Shield orbs by 15%.


    # Thundering Strikes - 5/5 points
    Improves your chance to get a critical strike with your weapon attacks by 5%.


    # Two-Handed Axes and Maces - 1/1 point
    Allows you to use Two-Handed Axes and Two-Handed Maces.


    # Improved Strength of Earth Totem - 3/3 points
    Increases the amount of Strength raised by your Strength of Earth Totem by 15%.


    # Flurry - 5/5 points
    Increases your attack speed by 30% for your next 3 swings after dealing a critical strike.


    # Improved Windfury Weapon - 2/2 points
    Increases the Attack Power bonus of your Windfury Weapon effect by ?.


    # Parry - 1/1 point
    Gives a chance to parry melee attacks.




    Restoration Talents (24 points)


    # Tidal Focus - 5/5 points
    Reduces the Mana cost of your healing spells by 5%.


    # Totemic Focus - 5/5 points
    Reduces the Mana cost of your totems by 10%.


    # Improved Self-Reincarnation - 2/2 points
    Reduces the cooldown of your Self-Reincarnation spell by 20 minutes.


    # Improved Lesser Healing Wave - 5/5 points
    Gives you a 75% chance to avoid interruption caused by damage while casting Lesser Healing Wave.


    # Combat Endurance - 1/1 point
    Allows 10% of your Health regeneration to work while in combat.


    # Tidal Mastery - 5/5 points
    Increases the critical effect chance of your healing and Nature damage spells by 5%.


    # Nature's Swiftness - 1/1 point
    When activated, your next Nature spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell.



    Syns jeg er ok på nogen punkter, hvis man altså kan undvære de shockspells det extra sekund(instant heal er dejlig nok så man ikke får counterspell vs mage midt i en heal)