er det modpack v.1.3 du har installeret?

Nyt liv til GTA:VC !!!
-
-
-
Hvis jeg bare vil spille almindeligt GTA:VC er det så stadigvæk muligt efter inst. af mod.??
-
yes, jeg har fortsat på mine missioner
-
Det jeg mener er om at man kan få standard biler osv tilbage igen uden at skulle afinstallere moddet.
Er der en genvej til mod og en til standard ligesom moddet til UT2004 eller hvordan?
-
Det kan man godt, tricket er at man vælger moddet i language-options og vil man have det tilbage til standard vælger man engelsk sprog igen og så er de normale biler der igen
-
Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK
Mod'et hedder KillerKip, og det er dansker der har lavet den... Der er en varevogn der hedder Christiansen Van, og en lastbil med Maersk logo på siden m.m.Der er harrier fly og Airwolf chopper .
Link: "pick me - pick me"
nice MOD der
har lige prøvet det og damn nogle fede biler og bikes der er nu, meget mer detailed, den chopper der syndes jeg er rigtig fed
og yamaha R1'eren damn
-
Tænkte nok at nogle ville synes om den.... De forskellige Sparrows rundt omkring er erstattet af flyvende DeLoreans og rumskibe fra Star Wars...
Politibåden er erstattet af en gunboat fra vietnam-krigen... og henne ved havnen er den store kranbil som er med i Terminator 3 filmen...
man kan ikke gå tilbage til standard bilerne efter man har installeret moddet. Så skal man reinstallere...
Men hvem gider det... hehe
-
nice lavet mod
dog ikke helt bug fri men nice. -
Har altid gerne ville modde GTA3 og VC - men har aldrig kunnet få skidtet til at virke
Ender altid med en re-install af VC.
Findes der nogle "automatisere" mods, som man bare installerer? Eller skal man virkelig ind og redigere hver gang? For jeg har på fornemmelsen, at det er der det hele kikser.
-
Oprindeligt indlæg af Torque
Har altid gerne ville modde GTA3 og VC - men har aldrig kunnet få skidtet til at virkeEnder altid med en re-install af VC.
Findes der nogle "automatisere" mods, som man bare installerer? Eller skal man virkelig ind og redigere hver gang? For jeg har på fornemmelsen, at det er der det hele kikser.
Dette er rimeligt nemt at installere:
1) Sørg for at Rockstar mappen ikke er skrivebeskyttet
2) Kopier GTA3 filen (dummy) over i gtavc mappen.
3) Kør installationsprogrammet... tager ca. 4-5 min.
4) Start spillet og vælg KillerKip's I menuen Language under Options.
Det var det... hvor svært kan det være.
-
Dette er rimeligt nemt at installere:
1) Sørg for at Rockstar mappen ikke er skrivebeskyttet
2) Kopier GTA3 filen (dummy) over i gtavc mappen.
3) Kør installationsprogrammet... tager ca. 4-5 min.
4) Start spillet og vælg KillerKip's I menuen Language under Options.
Det var det... hvor svært kan det være.
Lyder jo kanon
Det må jeg prøve engang i weekenden så
Sidste gang jeg prøvede, skulle man selv ind og redigere en masse shite - og det gik ikke videre godt
-
Jeg er HELT vild med den Yamaha R1. Holda kæft hvor er den sej!
Og ka også godt lide den nye scooter! Samt Star Wars speederen
-
Der er en af ferrari bilerne som ikke kan gå i stykker.. heh og så køre den vildt stært i forhold til de andre biler... bilerne er meget pænere nu synes jeg, meget mere detaljeret...
-
I skal også prøve de små fjernstyrede monster trucks.... de er rimelige griner.
Dzeroe: U got PM...
-
Det var jo lykken at prøve den mod.. Jeg syns at modden faktisk passer bedre end de normale biler osv..
-
Jeg har sku aldrig kunne få de skins osv. til at virke.. mega træls, men lige for tiden kan jeg ikke engang få GTA VC til at køre...
og dobbelt
-
Har I set at der er en Williams/BMW F1 racer i lufthavnen? Den er sygelig hurtig...
-
Har I set at der er en Williams/BMW F1 racer i lufthavnen? Den er sygelig hurtig...He he nice
..men det er godt nok en McLaren
-
Gud ja... nå, my bad.