Nyt liv til GTA:VC !!!

• Hvis jeg bare vil spille almindeligt GTA:VC er det så stadigvæk muligt efter inst. af mod.??

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• Det jeg mener er om at man kan få standard biler osv tilbage igen uden at skulle afinstallere moddet.

Er der en genvej til mod og en til standard ligesom moddet til UT2004 eller hvordan?

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• Det kan man godt, tricket er at man vælger moddet i language-options og vil man have det tilbage til standard vælger man engelsk sprog igen og så er de normale biler der igen

Chenbro Gaming Bomb
    Pentium4 Northwood C 3,00 HT
    Asus P4P800 Deluxe
    4 x 256 HyperX PC3500 2-3-3-6
    Gigabyte 5900 XT
    Seagate Barracuda 80 & 120 Gb 8 Mb Cache
    500 W Alien X PSU
    Medion 19" CRT

Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK
    Mod'et hedder KillerKip, og det er dansker der har lavet den... Der er en varevogn der hedder Christiansen Van, og en lastbil med Maersk logo på siden m.m.

Der er harrier fly og Airwolf chopper .

Link: "pick me - pick me"

nice MOD der :cheers: har lige prøvet det og damn nogle fede biler og bikes der er nu, meget mer detailed, den chopper der syndes jeg er rigtig fed :D og yamaha R1'eren damn 8o :D

• Tænkte nok at nogle ville synes om den.... De forskellige Sparrows rundt omkring er erstattet af flyvende DeLoreans og rumskibe fra Star Wars...

Politibåden er erstattet af en gunboat fra vietnam-krigen... og henne ved havnen er den store kranbil som er med i Terminator 3 filmen...

man kan ikke gå tilbage til standard bilerne efter man har installeret moddet. Så skal man reinstallere...

Men hvem gider det... hehe

• Har altid gerne ville modde GTA3 og VC - men har aldrig kunnet få skidtet til at virke :boxed: Ender altid med en re-install af VC.

Findes der nogle "automatisere" mods, som man bare installerer? Eller skal man virkelig ind og redigere hver gang? For jeg har på fornemmelsen, at det er der det hele kikser.

Oprindeligt indlæg af Torque
    Har altid gerne ville modde GTA3 og VC - men har aldrig kunnet få skidtet til at virke :boxed: Ender altid med en re-install af VC.

Findes der nogle "automatisere" mods, som man bare installerer? Eller skal man virkelig ind og redigere hver gang? For jeg har på fornemmelsen, at det er der det hele kikser.

Dette er rimeligt nemt at installere:

1) Sørg for at Rockstar mappen ikke er skrivebeskyttet

2) Kopier GTA3 filen (dummy) over i gtavc mappen.

3) Kør installationsprogrammet... tager ca. 4-5 min.

4) Start spillet og vælg KillerKip's I menuen Language under Options.

Det var det... hvor svært kan det være. :clap:

• Lyder jo kanon :D

Det må jeg prøve engang i weekenden så ;) Sidste gang jeg prøvede, skulle man selv ind og redigere en masse shite - og det gik ikke videre godt :boxed:

• Jeg er HELT vild med den Yamaha R1. Holda kæft hvor er den sej!

Og ka også godt lide den nye scooter! Samt Star Wars speederen :)

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

• Der er en af ferrari bilerne som ikke kan gå i stykker.. heh og så køre den vildt stært i forhold til de andre biler... bilerne er meget pænere nu synes jeg, meget mere detaljeret...

- MSI GT70 2PC DOMINATOR
    - Intel PM87
    - Intel Core I7-4810QM 2,8Ghz
    - 1x8196 Kingston PC12800 Ram DDR3 800Mhz / 11-11-11-28
    - nVidia GTX870 (941-2500)@(1010-3100)
    - 256GB Samsung EVO840 (C+E) / 1000GB HGST 7200 rpm (D) / 3TB Seagate (Extern)
    - 17,3" Widescreen 1920x1080/60Hz / 180Watt PSU / Logitech G3

• Det var jo lykken at prøve den mod.. Jeg syns at modden faktisk passer bedre end de normale biler osv.. :clap:

AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

• Jeg har sku aldrig kunne få de skins osv. til at virke.. mega træls, men lige for tiden kan jeg ikke engang få GTA VC til at køre... :( og dobbelt :( :(