Hvem her elsker Kashmir?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af joatim
    kashmir er et utrolig fedt band med en helt anden lyd end de fleste andre band... jeg synes dog at MEW er bedre da de har en helt anden lyd og forsangeren har en mega fed stemme...


    jeg synes også at D.A.D er mega fede (kan ikke forstå hvorfor de ikke har slået igennem i udlandet og blevet lige så store som metallica...)


    PS: Tim C. sucks...


    Der skal nok rimlig meget til før de kan blive så store som metallica..


    Tim C. er for cool :D hans guitarspil er for niiiice :D

  • Jeg må tilstå at jeg osse er Kashmir-fan, som tidligere sagt, så er det ret specielt og det er fedt :D Jeg er ret vild med In the Sand og Surfing the warm industry!


    Men men, Tim Christensen er en mand man ikke kan komme uden om, han er fandme da dygtig - Dog synes jeg mest om Secrets On Parade-albummet :)
    D.A.D, se det er noget der vil noget :) Jeg er mest til mit kære yndlings-album Good Clean Family Entertainment You Can Trust :clap:
    Jeg så lige Tim C i weekenden og skal se ham i næste weekend igen, i parken :)

  • Good life albummet er så KANON... Det bedste album nogensinde.. seriøst!!


    Alle sangene er vildt gode


    KASTER MIG I STØVET TIL GUDERNE KASHMIR!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    Der skal nok rimlig meget til før de kan blive så store som metallica..


    Tim C. er for cool :D hans guitarspil er for niiiice :D


    jeps det ved jeg godt... men de er stadig vildt gode...


    ok Tim C er god til guitar spil men han har ellers nogen dårlige sange han er alt for stille i forhold til Dizzy Mizzy lizzy og det kan jeg ikke lide....

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Dizzy Mizz var alt for nice.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Dizzy Mizz var alt for nice.


    ja det var de.. men nogen af Tim's sange er altså for gode :D især Jump the Gun .. synes den er såååå cool.. Har lige været til koncert med ham til Nordals musikfestival, og det var bare kanon :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN
    ya..der er jeg enig med dig ;) den solo han fyre af i jump the gun lyder også for nice :D har også hørt rigtig meget dizzy for nogle år siden, høre dem stadig til tider..kan bare ik så godt lide de sukker søde nummre han laver nu, men rocken er meget fed :)


    springer også helst over de sukkersøde numre.. men ja.. det rock han laver, det er for cool :D

  • Jamen igen, Tim C er blevet til Tude Tim :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    ENIG! :clap:


    Æhh FIX! man kan jo ikke sige han er blevet tude tim... Nu ved jeg ikke lige hvem tude tim er?? For han vil jo altid være Tim C. om han så synger blødt eller hårdt...

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Fix??


    Med Tude Tim menes der, at han laver mange sange, hvor han "tuder". Hvilket altså passer.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • dem der ik kan lide kashmir :chain: burde da skydes!!!:rocket: hehe for de er da danmarks fedeste rockband til dato!! fatter slet ik folk der ik kan lide dem...! 8o

  • Kashmir er guld. Er helt vild med Lampshade.


    Timc C. burde simpelthen pilles af de danske radiostationer. Jeg bliver helt deprimeret hver gang jeg hører ham - gælder både hans hårde og bløde numre. Og Dizzy Mizz Lizzy? Arj come on... Tim burde have smidt håndklædet i ringen dengang. Det er mildest talt ikke lige mig.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jens^
    dem der ik kan lide kashmir :chain: burde da skydes!!!:rocket: hehe for de er da danmarks fedeste rockband til dato!! fatter slet ik folk der ik kan lide dem...! 8o


    jamen så skyd dig selv med det samme :roller: