hmm nu har jeg været online siden igår og har ikk set hans online nogen der ved hvad han laver ?

hvor er The Hans henne
-
-
Han nyder muligvis det gode vejr, arbejder, eller andet end liiige præcis at være på Tweak.dk's forum?
-
Hans er her da temmelig ofte
Jeg sad faktisk netop idag og undrede mig over hvor du har været henne, Sehe. Sateme lang tid siden
-
yupper mit net blev jo lukket den 30april..............nu har jeg fået lejlighed og dansk kabel tv I-net
billigere end tdc gir 299kr for en 1024/128
men afgjort dejligt og være back igen
vær hilset alle tweakere -
Han er med garanti ude og nye det gode vejr... Jeg selv har ligget på stranden/badet i lillebælt/ligget i solen hele dagen... og det kan da også ses
-
Jeg er skam lige her.
Jeg har ganske rigtigt været ude i det gode vejr i dag, men jeg har ikke nydt det hele dagen.
Jeg har brugt 3 timer på ryggen under bilen i carporten og skiftet udstødning.
Det skodmøg T-Hansen sælger, holder ikke engang 2 år.
Noget af det dejligste jeg ved, er når man sætter en 19 mm topnøgle på en bolt og at den så bare drejer rundt inde i toppen, når man tager godt ved. :]Long time no see Sehested.
Vi må da lige have en snak en af dagene.
Like old days friend. -
Oprindeligt indlæg af The Hans
Jeg er skam lige her.Jeg har ganske rigtigt været ude i det gode vejr i dag, men jeg har ikke nydt det hele dagen.
Jeg har brugt 3 timer på ryggen under bilen i carporten og skiftet udstødning.
Det skodmøg T-Hansen sælger, holder ikke engang 2 år.
Noget af det dejligste jeg ved, er når man sætter en 19 mm topnøgle på en bolt og at den så bare drejer rundt inde i toppen, når man tager godt ved. :]Long time no see Sehested.
Vi må da lige have en snak en af dagene.
Like old days friend.så kan du fandme lære at lade være med at købe noget i sådan en møgbutik, man kan ikke købe andet end hjelme, klistermærker og dyser der inde...!
-
Oprindeligt indlæg af FlexQ
så kan du fandme lære at lade være med at købe noget i sådan en møgbutik, man kan ikke købe andet end hjelme, klistermærker og dyser der inde...!
He he, hvis du vil have en go griner, så gå ind under deres bådudstyr -
Det bedste udstødning er Walker.
Og de giver 2 år på gennemtæring.The_Unforgiven
-
Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven
Det bedste udstødning er Walker.
Og de giver 2 år på gennemtæring.The_Unforgiven
Jeg skiftede forrøret for et par uger siden. Et uoriginalt koster 1450 kr. og et originalt 2200 kr.
Fandt et næsten nyt originalt hos en hugger til 500 + moms. Det købte jeg og satte på.
Det er originalt det hele nu.
Jeg havde engang den bageste potte på i uoriginal version. Den buldrede for vildt i forhold til den originale.
Visse ting skal man åbenbart købe originalt.
Mellemrøret, som jeg skiftede i går, har kørt 30k og der er kun overfladerust på. Det l..t fra T-Hansen, som jeg pillede af, var der overhovedet ingen rust på, andet end ved samlingen ved bagpotten. Den var simpelthen tæret væk og knækket lige før den.
Træls sådan noget. -
Synger:
"hvor er Hans,
hvor er hans,
Hvor er du,
DER ER DU,
DER ER DU,
Go' da'
go' da'
go' da' ".....tralalala
-
Synger:"hvor er Hans,
hvor er hans,
Hvor er du,
DER ER DU,
DER ER DU,
Go' da'
go' da'
go' da' ".....tralalala
/me skiriger med
-
Oprindeligt indlæg af Grus
/me skiriger med
LoL da...!
Seriøst man... Du har kun haft ferie i 2dage og du er allerede påvirket... negativt!
-
Oprindeligt indlæg af Cedde
LoL da...!
Seriøst man... Du har kun haft ferie i 2dage og du er allerede påvirket... negativt!
Hvor fanden ved du det fra?
-
Hvor fanden ved du det fra?
Går i klasse med kor-drengen...
-
Synger:"hvor er Hans,
hvor er hans,
Hvor er du,
DER ER DU,
DER ER DU,
Go' da'
go' da'
go' da' ".....tralalala
Ring efter den blå bil. Det rabler for ham nu... *G*
-
Oprindeligt indlæg af Cedde
Går i klasse med kor-drengen...
Who tha fuck is "kor-drengen" ????
-
Who tha fuck is "kor-drengen" ????Tja, det må jo være dig.
Det har du jo selv lige bevist.. hæ hæ... -
Oprindeligt indlæg af The Hans
Tja, det må jo være dig.
Det har du jo selv lige bevist.. hæ hæ...hmm kordreng
mig ? ... næppe...
-
Mente nu Grus...
Tro mig... den dreng synger IKKE smukt...-Skal dog ikke kunne udtale mig om dig FlexQ