Rengøring

  • Jeg har lige renset min cpu blæser. Det gav et fald fra 65 til 51 grader i temp. 8o

    Amd 2000+
    Bundkort ECS k7vza
    Kingston 768 mb sdram
    Sparkle Fx 5700 Ultra, Vivo
    IBM DeskStar 60GXP 60GB

  • Lader du din computer støve SÅ meget til ?.... 8o ... Uh .... Hvis jeg ser ansamling til støv i noget af mit, så får det en tur ... Tager jo ingen tid hvis man gør det løbende ... Man behøver jo ikke engang at skille dyret ad, men bare pille siden af og bruge 5 min hvis man gør det jævnligt ... Man støvsuger vel også sit gulv jævnligt ... Ser det som en del af den faste rengøring ... :))


    Men hvis man har en old-gammel computer, så ser man måske mere løst på det ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Lader du din computer støve SÅ meget til ?.... 8o ... Uh .... Hvis jeg ser ansamling til støv i noget af mit, så får det en tur ... Tager jo ingen tid hvis man gør det løbende ... Man behøver jo ikke engang at skille dyret ad, men bare pille siden af og bruge 5 min hvis man gør det jævnligt ... Man støvsuger vel også sit gulv jævnligt ... Ser det som en del af den faste rengøring ... :))


    Men hvis man har en old-gammel computer, så ser man måske mere løst på det ...



    Grill...må sige jeg er enig....jeg gør også lige computeren ren...når der bliver støvsuget..... ;)

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lenz
    Jeg har lige renset min cpu blæser. Det gav et fald fra 65 til 51 grader i temp. 8o


    Det var da vist også på tide hva ;)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Det var da vist også på tide hva ;)


    ja :crazyeyes:


    det var da et vildt fald i temperaturen... 8o

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lenz
    Jeg har lige renset min cpu blæser. Det gav et fald fra 65 til 51 grader i temp. 8o


    Hehe... Det minder 100% om min Medion-comp, efter den havde kørt i 2år uden at blive støvet af... Damn.. Det var seriøst et 2cm tykt lag at støv i bunden af kabinettet... Og CPU-køleren ligenede meget det der... :))
    Den stod så også pakket langt væk og kørte i et hjørne der ofte bliver "overset" når der bliver gjort rent, hehe... Og så kommer støvet helt af sig selv når man har hund og 2 katte... :boxed:


    Men øh... Hvor lang tid har den der køler stået? Troede næsten jeg var den eneste der havde oplevet en SÅ tilstøvet CPU-køler...

  • hehe det der er nada i forhold til en comp der er i et rum med mange der ryger pibe... min fars com er så fedtet og støvet at jeg ikke kan blæse skidtet af med en kompressor :T