Fuck og lort!

  • Damn det har startede som en god dag men så kom jeg op på gym..., og i tidsrummet mellem 11 og 10 min i 12 var der en eller anden fuckehovedafenspasseridiotiskeskimonarkoludersøn som stjal min knallert X(


    for helvede sådan noget bringer mit pis i kog! pander ham fanme en hvis jeg finder ham:rocket:

  • For dårligt at man ikke kan have sine ting i fred. X(


    For et års tid siden, smed en 17 års knægt en sten gennem sideruden på min bil. Han ville stjæle mit stereoanlæg. Vi havde flere gange set ham luske forbi på sin scooter først. Fjolset smadrer ruden på bilen i vores carport kl. 23 og det hører vi selvfølgelig med det samme. :roller:
    Damn...Det tog lang tid at fjerne alle de glasstumper.
    Efterfølgende prøvede fjolset, at stjæle min søns splinternye scooter. Det lykkedes ikke, så han smed den hen ad asfalten. Resultat: Ødelagt for 2000 kr på min bil og for 5000 på min søns scooter. Politiet var totalt uduelige. :roller:
    Knægten var til afhøring, men slap, da han jo have været i skole. I skole kl 23.... :stupid:
    Jeg ved hvem han er og han står til en tur i Sønderborg havn med beton om fødderne. :evil:

  • Hans slags burde have en ordentlig omgang tæsk X(


    Er der ingen du har snakket med som har set det ske eller hørt om nogen der har set det...?


    Ihf. så vil jeg da sige held og lykke med at finde synderen


  • Dumme **** mand... Kan jeg da godt forstå du er pissed over! Hvordan fanden kan det være han slap ved at sige han var i skole kl 23 om aftenen !?!?!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Tak for medlidenheden, hvis jeg støder på ham så får han en borgerlig bemærkning med på vejen, forhelvede hvor jeg hader den slags mennesker - fucking lortespassertræls :(

  • kender nok dem der har gjordt det, er igang med at finde ud om det var dem. .. de pljere ikke at smadre knallerten. bare at kører på den indtil der ikke mere benz er på. latterligt. men er sådan rimli goe venner med dem . men jeg kunne ik finde på at gøre sådan noe lort ;) tro mig :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen


    Dumme **** mand... Kan jeg da godt forstå du er pissed over! Hvordan fanden kan det være han slap ved at sige han var i skole kl 23 om aftenen !?!?!


    Jeg bør måske lige nævne, at knægten går på en efterskole og at det var en søndag aften han smadrede bilen.
    I bedste kriminalfilm stil, havde jeg taget stenen med knægtens fingeraftryk med, men den var politiet totalt ligeglad med.
    Synes efterhånden, at jeg har det indtryk af politiet, at får man brug for dem, er de ligeglade, men glemmer man at tage sin sele på, skal de nok være der med det samme og bonge en bøde ud. :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Voltmod
    kender nok dem der har gjordt det, er igang med at finde ud om det var dem. .. de pljere ikke at smadre knallerten. bare at kører på den indtil der ikke mere benz er på. latterligt. men er sådan rimli goe venner med dem . men jeg kunne ik finde på at gøre sådan noe lort ;) tro mig :D


    håber du finder den

  • Ja, det er ikke bare dig der har en ¤%&")!%¤ dag, det gik sådan...



    kom for sent ud af døren i dag, så havde lidt travlt, kører i en rundkørsel og kommer lige ud af den, er oppe på siden af en bil, så pludselig drejer. hvilket resulterer i at jeg smadrer ned i astfalten, og kvadrer mine hænder og knæ, sædet er flået lidt op, og bagblinklys er flået af.


    Svinet kørte bare igen.. og så skulel vi på klasse tur, med smadrede hænder og knæ. :/

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Jeg bør måske lige nævne, at knægten går på en efterskole og at det var en søndag aften han smadrede bilen.
    I bedste kriminalfilm stil, havde jeg taget stenen med knægtens fingeraftryk med, men den var politiet totalt ligeglad med.
    Synes efterhånden, at jeg har det indtryk af politiet, at får man brug for dem, er de ligeglade, men glemmer man at tage sin sele på, skal de nok være der med det samme og bonge en bøde ud. :roller:


    Hvilken efterskole? Nordborg Slot?


    Edit: Try-This... hvilken knallert er det?

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

    Rettet 2 gange, sidst af Grus ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Hvilken efterskole? Nordborg Slot?


    Dunno... Ved ikke om han går i skole mere, men det var ikke Nordborg han gik på. ;)


  • WTF!! Sån et hit-'n-run svin!! :evil: :pokey: Jeg sq ked af det med din scooter/knallert Try-This! X( Har selv en ven, ja vil ikkeligefrem hænge ham ud, men han kan også godt have problemer med dit og mit.

  • Min cykel blev sjovt nok også stjålet i påskeferien, imens jeg var på arbejde. Cyklen er meget grøn næsten selvlysende i mærke : - )
    Og det er en cykel ikke mange cykler rundt på, så vi regnede med at finde den igen..
    Så så min mor cyklen 4 dage efter, med en lille 12årig udlænding på.. Men hun troede ikke det var min, men da hun kom hjem, fandt vi hurtigt ud af at det var min hun havde set.. Men eftersom alle udlændinge i haderslev primært bor i varbjergparken i haderslev, så fandt jeg den deroppe med en fin lille rød lås på, 2 dage efter : - )


    Men trist med scooteren, den var vel forsikret ?


  • Du siger bare til så kommer jeg og hjælper dig :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af s0me1
    Min cykel blev sjovt nok også stjålet i påskeferien, imens jeg var på arbejde. Cyklen er meget grøn næsten selvlysende i mærke : - )
    Og det er en cykel ikke mange cykler rundt på, så vi regnede med at finde den igen..
    Så så min mor cyklen 4 dage efter, med en lille 12årig udlænding på.. Men hun troede ikke det var min, men da hun kom hjem, fandt vi hurtigt ud af at det var min hun havde set.. Men eftersom alle udlændinge i haderslev primært bor i varbjergparken i haderslev, så fandt jeg den deroppe med en fin lille rød lås på, 2 dage efter : - )


    Men trist med scooteren, den var vel forsikret ?


    Ja desvæærre er varbjergparken gået hen og er blevet et rigtigt bølle kvarter, desværre, da jeg boede i Haderslev kommune var det slet ikke sådan.....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af s0me1
    Men trist med scooteren, den var vel forsikret ?


    Hvis den var forsikret havde jeg stået med en forsikringsregning som var lige så stor som det jeg havde givet for scooteren :rolleyes: - så nej...


    scooteren kostede: 13k
    kasko forsikring som dækker hvis den bliver stjålet: 6k


    og eftersom jeg har hafte den i snart 2 år så havde kasko regningen været: 12k


    det kan simpelthen ikke betale sig at forsikre den ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    Damn det har startede som en god dag men så kom jeg op på gym..., og i tidsrummet mellem 11 og 10 min i 12 var der en eller anden fuckehovedafenspasseridiotiskeskimonarkoludersøn som stjal min knallert X(


    for helvede sådan noget bringer mit pis i kog! pander ham fanme en hvis jeg finder ham:rocket:


    Kender det fik min egen PGO dr. big til 16k stjålet X(


    sådanne mennesker skulle kastereres og brændemærkes:rocket:


    Hvor blev den stjålet ?(