hvad er det lige der er med folk på hol.dk?

  • Ja, så måtte jeg lige registrere mig herinde for at lave et indlæg eller to...



    Problemet med hol.dk er at gæster er tilladt, hvilket gør at mange forholdsvis nemt kan skrive hvad de vil. F.eks Tvivler jeg på at Voltmod ville have giddet besværet sig med at skrive sit intelligente indlæg i tråden på hol.dk, hvis han skulle have registreret sig først... ;) eller FlexQ, for den sags skyld, og evt også dzeroe.
    Dem som har noget at skulle sige på hol.dk insistere på at det skal være et åbent forum for at alle kan få hjælp, uden at skulle besvære sig med at registrer sig først. Det gør det nemt for mange at få hurtig hjælp, uden at føle sig "bundet" til stedet, det giver desværre også nem adgang til en masse klaphatte som gennem tiden har været med til langsomt at accellere en negativ stemning i forumet :(


    Jeg kan da godt forstå at nogle føler at man prøver at snyde dem, ved at sætte en vare til salg, dyrer end det man selv har betalt for den, men i stedet for bare at ignorer det, så er der desværre nogle (mange) som er gode til at hyle op på andres vegne. Jeg ville da selv brokke mig hvis jeg købte en brugt vare, får den originale kvittering, og ser jeg har betalt mere end nypris. X(
    fair nok at dzeroe føler at nogle ødelægger en nem gevinst for ham, men prøv at anskue det fra en potentiel købers side, jeg ville da mene at det ville være rimeligt at gøre opmærksom på hvad man har betalt som nypris for varen. Om det så kan være en relativ god handel, taget i betragtning hvad kortets nuværende pris er, må selvfølgelig være købers vurdering.


    Alle på Tweak.dk er selvfølgelig velkomne på hol.dk, men hvis det bare er for at rakke ned på vores forum, så synes jeg I skulle holde jer væk, da det kun vil bidrage endnu mere til den nuværende negative situation.
    I skal da være glade for at nogle af os "seriøse" personer gidder at hjælpe nybegynderne, så de ikke overrender jeres side


    Hilsen Cagra - bruger på Hol.dk

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dzeroe
    hold mig lige underrettet...jeg kan jo ikke komme på hol.dk heheheh


    Roger that. Intet nyt i din salgstråd der.


    Den tråd, som flexQ linker til, var jeg lige inde at kigge på.
    Jeg er ikke meget for det, men må indrømme at de fleste i den tråd, faktisk er ganske fornuftige at høre på. Der er så lige et par enkelte, som er direkte tåbelige og så er der en, som skriver noget jeg slet ikke forstår. Det er ham her:
    #22
    i burde, som moderatore på tweak, pudse glorien før i poster sådan et indlæg på en anden side med det enste formål at starte en krig..


    8o Huh ???.... Han har ret i, at man faktisk ikke burde have postet den tråd der, for den er provokerende, men det dersens moderator vrøvl, fatter jeg ikke.
    Før det første, er der ingen moderatorer her, som kunne finde på at poste en sådan tråd på Hol og desuden er FlexQ ikke moderator. Ydermere har Tweaks moderatorer ikke ansvaret for, hvad medlemmerne poster på andre sites.


    Så er den sat på plads. ;)

  • Hej..


    Nu har jeg været bruger heinde ligeså længe som på HOL. (har dog ikek postet herinde)


    jeg er HOL mand af den simple grund at der er sjæl på HOL's forum.


    Det føler jeg ikke der er på Tweak på samme måde. Langtfra.


    Ja jeg er enig i at der er mange idioter på HOL, flere end her på Tweak. Men der er vistnok også en DEL flere brugere ikke?


    Jeg har solgt og købt en hel del ting derinde, og er aldrig blevet snydt på nogen måde. Ej heller er jeg blevet udsat for latterlige kommentarer.


    Prøv at hænge ud derinde i nogle dage istedet for at kalde os alt muligt bare fordi 1 person vil ahve mere for en ting end han har givet. (ja jeg ved godt det var billigere end nypris alligevel)


    Med venlig hilsen
    Sniper (bruger på HOL) og bruger på Tweak :dance:

  • Synes faktisk det er lidt synd at det altid bliver Tweak.dk vs Hol.dk


    Ja jeg er her fordi det havde nogle værdier jeg synes var superfede (Heriblandt sammenhold).


    Hol.dk har sikkert også nogle kogler der, som poster den ene hjernedøde ting efter den anden - men på den anden side => So do we ;)


    At jeg ikke bryder mig om hele deres forum opbygning er jo en smagssag, og gør det derfor endnu bedre at vi har flere valgmuligheder - nemlig os og Tweak.


    Lad os dog lade være med at spamme deres forum med alt muligt lort og istedet bare nyde hvad vi har her.


    Jeg kan selvfølgelig ikke "bestemme" hvad I laver på nettet, men vil da bare opfordre jer til at blive her, hvis I alligevel ikke bryder jer om deres site.


    og nej - det er ikke fordi jeg holder med dem, men synes bare den "fight" nogengange kan blive lidt plat ;)
    .. og ja - > Jeg er ikke selv for god - kan da også grine lidt af det hele - men derfor ser i mig stadig ikke poste i deres forum ;)


    Håber I forstår min pointe :cheers:

  • Bevægede mig lige over "hos de andre" - og jeg må le - længe højt og inderligt. Der er faktisk ikke en eneste der overhovedet kommenterer Dzeroe's salgs tråd - og alle de latterlige kommentarer der skrives i den - Så vidt jeg husker har de nogenlunde samme regler som på Tweak om at man ikke skriver i en salgs tråd hvis man ikke er interesseret. Det går åbenbart slet ikke op for nogen af de meget kloge brugere der ovre - at hele "balladen" netop opstår FORDI der skrives et hav af irrelevante posts.


    Det gennemgående argument er "Vi er størst og derfor bedst" - vi har flere brugere end jer og den slags yderst intelligente udsagn. Tweak er misundelige på os - Dooooooooooh hvis brugerne på tweak var misundelige på hol - så var de jo nok rykket derover.


    Hvis jeg skulle kommentere alle de latterlige posts i den hol tråd - damn så skulle jeg fandeme have mere end 24 timer i et døgn - så det undlader jeg - og sætter mig tilbage og nyder min tid på tweak - og husker så forhåbentlig til næste gang en linker til hol - at jeg skal holde mig langt væk fra de selvoptagede kloge-åge'r der huserer der...


    Til FlexQ : Giver sgu hol ret i at din tråd er til grin...


    Til Dzeroe : Så ka' du sgu lære det ka' du - (ja altså at lade vær med at sælge hos "fjenden" - prøv her - DBA - QXL - den lokale netto - bare IKKE der)... ;)

  • Der er nok nogle, der har glemt at fortælle hele historien, ser det ud til. :))


    Her et lille udklip, af det deres moderator har skrevet.


    En lille hilsen til dzeroe og hans tro væbner Voltmod. Det er altid nemt at finde sympati i egne rækker hvis man ikke fortæller hele historien. Grunden til at jeg blokerede jeres IP'er, var jeres hjernedøde kommentarer som henholdsvis Andersen, gærmanden og Ostemanden i følgende tråd.


    Hmmm.... Jeg tror ikke jeg overdriver, hvis jeg påstår, at i er ... BUSTED. :))
    Gider ikke at linke til tråden, da jeres indlæg er slettede. ;)
    Jeg syntes lige jeg ville være så flink, at vise jer det, da i jo ikke selv kan se det, da i jo er bannede. :))



  • Jooooo - men det laver jo ikke om på at der var en helvedes masse der havde travlt med at sidde og vræle over at sælger ville tjene lidt - og det var jo det der startede hele balladen. Men klart de skal ha' på puklen for at skrive under andre navne og så sidde og dumme sig.


    Kan dog ikke rigtig se hvad folk har så ondt i røven for - HVIS det skide kort ikke kan fås til en pris der tilnærmelsesvis er i nærheden af det han forlanger - De kloge hoveder glemmer vist lige at kortet KUNNE være faldet endnu mere lynhurtigt - og så ville de jo ikke sidde og sige - ok du gav f.eks. 3.000 - nu koster det kun 2.000 - jeg vil godt give 2.500 kr. for at være fair - Må være den med moral og dobbeltmoral........ ;) :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Håber ikke I nævner at I kommer fra Tweak, når I lammer jer inde på Hol.dk - for det ville sg* være lettere pinligt :evil:


    Som Hans allerede har skrevet i denne tråd var grunden til de blev banned at de skrev de indlæg i denne salgstråd:


    En lille hilsen til dzeroe og hans tro væbner Voltmod. Det er altid nemt at finde sympati i egne rækker hvis man ikke fortæller hele historien. Grunden til at jeg blokerede jeres IP'er, var jeres hjernedøde kommentarer som henholdsvis Andersen, gærmanden og Ostemanden i følgende tråd.
    http://www.hol.dk/traad.asp?fID=11&tID=175130

  • Synes det var ret åndssvagt at poste den tråd på HOL FlexQ, men det er bare min mening. Folk har lov til at vælge hvilket forum de vil være på, og synes det er lidt latterligt hvis vi skal til at føre en krig over nettet mod HOL, selvom jeg nu ikke tvivler på der er en del andre der ville være med :)) Aj seriøst, jeg har aldrig været på HOL, så kan jo ikke sige hvordan der er, men fra de tråde, sådanne tråde har vi jo også (!), ser det jo totalt latterligt ud. Men det er jo kun lige overfladen jeg ser der. Så synes det var en unødvendig ting at gøre, jeg har ikke noget imod folk på HOL, de kan måske stadig reddes hvis de kommer over nu :)) (Joke) Men til ligefrem at sige at jeg synes om måden, de ser ud til at opføre sig på HOL, så ja.. Griner også af dem.. ;)

  • er sq ligeglad.. skal ikke noget inde på hol mere :D skod forum anyway. hjalp bare lige DzeroE med at komme af med lidt vrede :D .. det kan da heller ikke passe at moderator lukker hans tråd. han havde jo ikke gjordt noget, han kunne jo bare fjerne de indlæg der havde været, og starte tråden for ny.
    altså hvis hol har den funktion :D hehe. ;) men fuck nu det og kom vidre:D. JIhaa :rules:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Synes det var ret åndssvagt at poste den tråd på HOL FlexQ, men det er bare min mening. Folk har lov til at vælge hvilket forum de vil være på, og synes det er lidt latterligt hvis vi skal til at føre en krig over nettet mod HOL, selvom jeg nu ikke tvivler på der er en del andre der ville være med :)) Aj seriøst, jeg har aldrig været på HOL, så kan jo ikke sige hvordan der er, men fra de tråde, sådanne tråde har vi jo også (!), ser det jo totalt latterligt ud. Men det er jo kun lige overfladen jeg ser der. Så synes det var en unødvendig ting at gøre, jeg har ikke noget imod folk på HOL, de kan måske stadig reddes hvis de kommer over nu :)) (Joke) Men til ligefrem at sige at jeg synes om måden, de ser ud til at opføre sig på HOL, så ja.. Griner også af dem.. ;)



    well kan godt se det uheldige nu, men kan ikke gøre noget ved det nu. oprettede ikke en bruger der inde.


    syns bare at de skulle prøve at se sig selv. bare for at de evt. kunne se hvordan de ødelægger andres posts, ved godt at jeg ik er op og alt det shit .. men hva faen ... det går nu nok =)