ARGHHH eksamen

  • 3 sider skrevet i hånden :T Ved godt jeg er lidt af en outsider. Sidder ved computeren ca. 3 timer om dagen, og alligevel vælger jeg at skrive stillen i hånden :)) :O Men okey, jeg nåede det, og fik en dejlig vabel :boxed:


    Skrev om "Dødsstraf" ;)

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet en gang, sidst af Slammand ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slammand
    3 sider skrevet i hånden :T Ved godt jeg er lidt af en outsider. Sidder ved computeren ca. 3 timer om dagen, og alligevel vælger jeg at skrive stillen i hånden :)) :O Men okey, jeg nåede det, og fik en dejlig vabel :boxed:


    Skrev om "Dødsstraf" ;)


    Jeg skrev også om dødsstraf ;) 3½ sider :) Damn det var langweilig, synes godtnok ikke der var nogle spændende opgaver i den her. :] Skrev i en time, så var færdig klokken 10, men vagtlæreren nægtede næsten at udlevere hvidtpapir til indskrivningen :rolleyes: ... Fandme griner, der var en der skred klokken 10.40 eller sådan noget :)) Klokken 12.10 da jeg gik, der sad der kun 2 drenge tilbage + 10 piger :)) Glæder mig til at høre vores lærers kommentar omkring at gå når man er færdig, når man er færdig er man jo færdig, og vi må godt gå så, kan ikke rigtig se hvad de har imod det :))

  • Yes så er lortet overstået! synes sq det gik rigtigt godt de 3 dage....skrev 4 sider om Efterårsaften opg5 idag

  • Jeg skrev 4 sider om dødsstraf..


    Hm.. man er godt nok lidt ' :crazyeyes: ' efter 3 ½ time ved en 60 Hz skærm :P

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • de emner var da vildt go'e :chain:


    jeg skrev selv om dødsstraf skrev kun 2 sider :boxed: det tog mig 2 timer og så sad jeg og spillede 7-kabale og minestryger mens jeg rettede lidt engang imellem :))

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Hm.. man er godt nok lidt ' :crazyeyes: ' efter 3 ½ time ved en 60 Hz skærm :P


    Mener det var derfor jeg valgte at skrive stillen i hånden :crazyeyes:
    Uppsss..... :rolleyes: Sidder kun ved 60Hz... Sidder nemlig og bencher hele tiden, men når jeg er færdig ryger skærmen op på 75 Hz igen :))

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Kan jeg desvære ikke udtale mig om. Da jeg var syg da skolens 9. klasser havde termisprøve :rolleyes:


    Men jeg syntes at emnerne var nemmere end hvad jeg førhen har oplevet :]

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Jeg skrev to sider om at blive voksen, men damn jeg kunne godt have brugt noget mere at skrive om, havde skrevet 60-70% af det færdige efter 1½ time...!


    Det blev ialt til 1193 ord, så det er vel acceptabelt!

  • Jeg skrev 3 sider om at blive voksen, 2150 ord blev det til.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bra!nFreeZe^
    Yes så er lortet overstået! synes sq det gik rigtigt godt de 3 dage....skrev 4 sider om Efterårsaften opg5 idag


    4 sider! 8o


    skrev kun 2 om det samme emne. jeg syntes det var en smule svært. hvad handler dit om?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WalrosMcFisk
    Skrev lige lidt over 2 sider om en man der stenede rundt i Himalaya for 50 år siden :dots:


    Hende jeg sad ved siden af skrev også den historie, og hun fik da hele 3 indføringspapirer 8o
    Dvs. over 7 håndskrevende sider :boxed:

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slammand


    Hende jeg sad ved siden af skrev også den historie, og hun fik da hele 3 indføringspapirer 8o
    Dvs. over 7 håndskrevende sider :boxed:


    Sygt nok! Det har jeg kun gjort 1 gang, og det var også den sidste :)) (Måske skulle jeg have "gemt" den til den her gang :P ) Der skrev jeg om Hitler, skrev 6 sider, men havde 8 siders kladde, men havde ikke tid til at skrive det hele. Med min håndskrift ville det mindst have taget en dag.

  • åhh nej, jeg skrev kun knap 1 side om den hvor man skulle skrive en historie færdig :O :O

    CPU: Phenom 9950 BE
    GFX: Radeon 4850 512mb
    MB: ASUS M3N72-D
    HD:2x Maxtor 500GB SATA
    Srøm: 500W Q-tec
    RAM: 2x Corsair 2048mb 1066

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Corner
    åhh nej, jeg skrev kun knap 1 side om den hvor man skulle skrive en historie færdig :O :O


    ja det var ikke meget men du skal nok bestå ;)


    min lærer fortalte lige i dag om engang hun havde været censor til stil og hun mente at stillen burde få 5 da hun så så hvad læreren havde givet eleven havde eleven fået 10 8o men eleven endte dog med et 5 tal

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J