• Quote

    Oprindeligt indlæg af ST:o(L1
    har fået flyttet min aftale med tandlægen til netop 14:05:2004
    og faktisk vil jeg hellere have trukket en visdomstand ud, end at se royalt bryllup :T


    vil jeg sq også hellere :D
    Jeg skal.. Hmm.. FUCK jeg mister også penge så jo!!! :dots:

  • [ironi]SELVFØLGELIG skal det da ses, hvordan kan folk være i tvivl? Kongehuset er noget af det ypperste der findes i Danmark, og vi burde allesammen hver især følge med i så stor en begivenhed. Personligt har jeg selv bestilt kransekage og andet mundgodt til hele familien, så vi rigtigt kan sidde og hygge foran fjernsynet hele eftermiddagen mens vi ser på det store smukke bryllup. Når det engang er slut, fejrer vi det hele med en stor festmiddag, sådan et bryllup finder jo kun sted éen gang. [/ironi] :))


    Bevares, hvis folk vil bruge deres tid på sådan noget, så skal de da bare have lov til det. Jeg holder mig ihvertfald langt fra det, jeg kan sagtens finde vigtigere ting at give mig til. :roller:


    Joachim's eventuelle tale, kunne i en mindre brandert komme til at se ud som følger (Tak til Chili):

    Quote


    DING, DING, DING. KÆRE BROR . Tjaa... hvad skal jeg sige? Tillykke med din australske ho - øh hustru. Jeg ved udmærket godt, at eksotiske kvinder kan være - ehhmm - spændende. Det erfarede vi jo begge to dengang på den der ferie til Thailand. Eller - vi fandt jo aldrig ud af, om de var kvinder. Hrmm. Nej, spøg til side.


    Endelig lykkedes det. Du fandt endelig en sød, køn og ung pige, som du ikke havde kneppet i forvejen. Du skulle godt nok langt væk - men det lykkedes. Den bedste grund er dog nok Mama's krav om, at enten giftede du dig, eller også endte du på Shackenborg med min traktor, Ingrids tyvekoster og mine tre så skævøjer. Personligt synes jeg, det er ærgeligt, at du ikke bliver sendt over til os. Jeg ville have nydt at gå på jagt med dig, og måske også far - altså rævejagt. Pretty foxy, hvis du forstår sådan en lille en.


    Anywayzzz. Tillykke med din halvgamle advokattøjte. Frede, gamle svinger. Jeg gir' en luder. SCHÅÅL !


    Det' gas, I kan ta' det. :D


    :cheers:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

    Rettet en gang, sidst af engel ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    Det bryllup rager mig virkelig også en høstblomst.. jeg vil kun se det hvis Mary smider tøjet og begynder og strippe op af en kontrabas :crazyeyes:


    Den er jeg også med på. er ret så overbevist om at tv'et godt kan finde kanalen så :T

    [size=11]Board : FIC 865pe Max
    Cpu : P4 2.8Ghz Northwood HTT
    Ram : 1* 256Mb Geil pc3200. 1*256Mb Pqi pc2700
    Grafik : Point of view G4 ti4200
    Skærm : Aoc

    Rettet en gang, sidst af cyruz ().

  • Det værste er næsten, at det jo ikke begrænser sig til selve dagen men til hysteri både 14 dage før med optaktsudsendelser på alle kanaler, hvor ligegyldige journalister interviewer hinanden om hvilke farver de forskellige kjoler vil have og endvidere 14 dage bagefter med "bedste øjeblikke" fra bryllupet nærgående analyser af Frederiks taler o.lign.


    Har personligt et håb om rigtigt godt vejr i maj, så man kan stikke af til et sted uden fjersyn eller radio.

  • Hmmm tror nu nærmere på minimum en månede før og efter da de har været igang i noget tid og der er stadig over 14 dage til.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Nu skal vi jo ikk bebrejde Kongehuset..
    Det er sgu ikk dem der har gjort det bryllup så stort..


    Det er det blevet fordi der er SÅ mange der faktisk interesserer sig for det :dots:


    Synes det er fint vi har det royale, nogen gange ta'r det bare overhånd.. Fx en hel dag kun med det i fjernsynet? Stakkels dem der ikk har en computer :evil:

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af v0e
    HADER ALT! hvad der har med det royale <-aner ikke engang hvordan man staver til det :))



    Det veeeeeeeeeeeeeeeeed jeg : Ceres Royal..... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Det veeeeeeeeeeeeeeeeed jeg : Ceres Royal..... ;)


    Du har sgu atter fat i den lange ende wizz! Eneste Royal der findes i min verden er sgu den, den søde bartender smider over disken hver fredag: Ceres Royal.


    btw jeg er ik alkoholiker :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af miniebbe


    Du har sgu atter fat i den lange ende wizz! Eneste Royal der findes i min verden er sgu den, den søde bartender smider over disken hver fredag: Ceres Royal.


    btw jeg er ik alkoholiker :))


    Næ jeg har heller noget problem med alcohol så længe der er nok af det :drink:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    Det bryllup rager mig virkelig også en høstblomst.. jeg vil kun se det hvis Mary smider tøjet og begynder og strippe op af en kontrabas :crazyeyes:


    Den vogn hopper jeg også på ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af miniebbe


    Du har sgu atter fat i den lange ende wizz! Eneste Royal der findes i min verden er sgu den, den søde bartender smider over disken hver fredag: Ceres Royal.


    btw jeg er ik alkoholiker :))


    nej nu må du da styre dig.. ceres royal smager da en gammel g-streng som en fed mand har gået rundt med i 2 måneder..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    nej nu må du da styre dig.. ceres royal smager da en gammel g-streng som en fed mand har gået rundt med i 2 måneder..


    Jeg kan nu godt drikke Ceres - men er VIRKELIG træt af SLOTS. Hold kæft, hvor har man dog kørt mange af de pils ned på det sidste. Ikke sært, da tolderne nærmest står og kaster dem efter én, når man er på vej hjem igen over grænsen :))


    Tror jeg gav 90kr for 3 kasser, sidste gang jeg var i DE.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    nej nu må du da styre dig.. ceres royal smager da en gammel g-streng som en fed mand har gået rundt med i 2 måneder..


    Hmmm... Jeg tror ikke jeg vil spørge hvor du ved det fra.... *G* :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Hmmm... Jeg tror ikke jeg vil spørge hvor du ved det fra.... *G* :))


    tror heller ik jeg vil vide det selv 8o :boxed: