• Hej til alle


    Jeg er rimelig ny i denne spil-verden, så jeg har brug for hjlæp til Hitman 2. Det er i bane 2, hvor man er i Rusland. Man skal til et møde. Jeg kan ikke finde ud af, hvem jeg skal skyde fra de 2 vinduer. Kan nogen hjælpe mig???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af skumhest
    Hej til alle


    Jeg er rimelig ny i denne spil-verden, så jeg har brug for hjlæp til Hitman 2. Det er i bane 2, hvor man er i Rusland. Man skal til et møde. Jeg kan ikke finde ud af, hvem jeg skal skyde fra de 2 vinduer. Kan nogen hjælpe mig???


    Hende damen i radioen siger det faktisk... pludselig hører du din figur siger noget i retning med: "Ok i got him" eller sådan noget...


    Men kan huske man vist skulle op på 2 sal...

  • Sådan her gør du:


    Du stiller dig op og gør dig klar. Så saver du dit game, også skyder du en, og hvis det ikke er ham, så loader du bare igen. Og sådan fortsætter du bare ;) så skal du nok finde ud af hvilken en du ska skyde hehe..


    Det bedste jeg har hørt er at en af mine venner, da han skulle skyde ham. Han vidste ik hvem det var, han havde ikke fået nogen hints endnu, han kommer til at trække sin silenced beretta og kommer til at skyde.. Han rammer den rigtige person i hovedet og mission completed hehe.. fandme sejt gjort :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    Sådan her gør du:


    Du stiller dig op og gør dig klar. Så saver du dit game, også skyder du en, og hvis det ikke er ham, så loader du bare igen. Og sådan fortsætter du bare ;) så skal du nok finde ud af hvilken en du ska skyde hehe..


    Det bedste jeg har hørt er at en af mine venner, da han skulle skyde ham. Han vidste ik hvem det var, han havde ikke fået nogen hints endnu, han kommer til at trække sin silenced beretta og kommer til at skyde.. Han rammer den rigtige person i hovedet og mission completed hehe.. fandme sejt gjort :D


    Hehe.. ja det må siges at være godt ramt.. :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    Sådan her gør du:


    Du stiller dig op og gør dig klar. Så saver du dit game, også skyder du en, og hvis det ikke er ham, så loader du bare igen. Og sådan fortsætter du bare ;) så skal du nok finde ud af hvilken en du ska skyde hehe..


    Det bedste jeg har hørt er at en af mine venner, da han skulle skyde ham. Han vidste ik hvem det var, han havde ikke fået nogen hints endnu, han kommer til at trække sin silenced beretta og kommer til at skyde.. Han rammer den rigtige person i hovedet og mission completed hehe.. fandme sejt gjort :D


    øøhh bortset fra man SKAL vente indtil den person man er siger "Got him" eller "identified" eller noget i den stil...


    Min lillebror prøvede han skød den rigtige inden han sagde det og fik failed ;o)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb


    øøhh bortset fra man SKAL vente indtil den person man er siger "Got him" eller "identified" eller noget i den stil...


    Min lillebror prøvede han skød den rigtige inden han sagde det og fik failed ;o)


    hmm... mmkay!! Men han skød ham ihvertfald med silenced beretta på første skud hehe..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Syns nu Hitman 2 var ringe i forhold til 1'ern.. Lidt off T.. Men.. ;)!


    Ja, ik den samme udfordringsfølelse :D

    Stationær:
    Intel i875P Bonanza, 1Gbit lan- P4 2,6 Socket 478 FSB 800
    2*256 Kingston DDR3200, cas 3 - Club 3d fx5900xt
    Creative soundblaster 4,1 - Maxtor +9 120GB, fluid, ATA133
    Microsoft intelli 3.0 & 4.0 - Steelpad 4s
    17" tft skærm

  • Walkthroughs er ikke cheat.. Det er da det samme som at spørge en ven om hjælp, hvilket jeg ikke vil betegne som snyd..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af muN_
    Walkthroughs er ikke cheat.. Det er da det samme som at spørge en ven om hjælp, hvilket jeg ikke vil betegne som snyd..


    de viser da man ikke kan løse en simpel gåde i et spil :P


    jeg vil nu stadig mene det er snyd med Walkthroughs
    jeg kom igennem farcry ved snyd da jeg var nød til at
    spørge hvordan andre gjorde på sidste bane.

  • Vil nu heller ikke betegne det som snyd. Der er simpelthen bare nogen baner i nogen spil, som man bare har brugt uendeligt meget tid på, og til sidst orker jeg simpelthen ikke at bruge flere kræfter på det, og så er en wt da en kanon hjælp.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af miniebbe
    Jeg synes 2'ern var meget federe end 1'ern på grund af det nye rating system.


    Nogen der også har prøvet at gennemføre alle baner på silent assasin?? :camp:


    Første gang jeg spillede det nakkede jeg bare alt og alle :D


    Men anden gang prøvede jeg det på sværeste grad og klarede de første 5 baner silent assasin ;o)


    De der dual silencer ballers ting er MEGA cool :D


    Synes 2'eren var federe pga der var mere udfordring, vel og mærke HVIS man prøvede at nå silent assasin... På nogen af de baner skulle der fandme tænkes :clap: