Finding Nemo Lyd!

  • MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN .. moin? :D


    Ok, jeg leder efter en der evt kan skære lyden af den klamme måge der stikker hovedet ind i billedet og siger "MOIN" og klippe det ud og evt uploade det? :) Eller ved hvor jeg kan skaffe det?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN MOIN .. moin? :D


    Ok, jeg leder efter en der evt kan skære lyden af den klamme måge der stikker hovedet ind i billedet og siger "MOIN" og klippe det ud og evt uploade det? :) Eller ved hvor jeg kan skaffe det?


    HE HE :)) Jeg var flad af grin da jeg så/hørt det i filmen, og kan ikke lade være med at små grine når jeg ser en måge...


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Jaa jeg så den igår med damen, og fuck vi grinede begge højlydt da først havskilpadderne dukkede op, men også da vi hørte mågerne bræge løs :))

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    findes den ikke hvor alle mågerne siger det samtidigt?? det er max griner...


    Jeg har lagt den op på min ftp, hent den her. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP