Hey
Er det kun mig der syns dette program er det mest grinern nogensinde.. Det slår da ALT!!
Svar ja eller nej ;)!..
Hey
Er det kun mig der syns dette program er det mest grinern nogensinde.. Det slår da ALT!!
Svar ja eller nej ;)!..
QuoteOprindeligt indlæg af Krillen
Hey
Svar ja eller nej ;)!..
Du mangler: "Har aldrig set dem"
nej. rockerne var klart sjovere
"Team Easy On" er da grinern!
Ja TEAM EASY ON.. Syns nu rockerne var lidt ! Men er baune ikke fra rockerne?
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Slammand
Du mangler: "Har aldrig set dem"
Overvejede jeg også at skrive men jeg troede alle havde set det :D!... men du kan se der her..
Hvor du fra ? Jeg fra baune .. 's.. brevkass..
"i keep having dis dream.. about dis octopuss, who comes and starts at di top, moving down di bodys, and ending up sucking di cocks"
"disgusting but funny!" Ja gu' fanden er drengene fra ang. sjovt Trommeslageren er fandme for sjov, "a tar lige en bette øl" "javel ja" ... De 2 musikere er bare generelt skidesjove!
Det er TOPKLASSE humor
Normalt bryder jeg mig overhovedet ikke om dansk humor, men Drengene Fra Angora og Go Røv go Weekend samt Banjos, er fandme griner..
Jeg bliver irrerteret af Casper Christensen og alle andre fjolser, der tror de er noget. Det er virkelig :lame: IMO, og holder mig fra det hele.
Men vil give dig ret i at Drengene fra Angora er noget af det bedste i dansk tv.. No doubt
Jeg er færdig af grin fra programmet starter til det er slut og gerne lidt efter, det er helt på toppen af Dansk humor, og jeg vil give "Daniel" ret i at Kasper C og følge altså ikke er så sjove som de har været...
Ja jeg er også enig med Daniel og Bjørn. Casper C. og de andre er jo slet ikke sjove længere, hvad med om de fandt på noget selv istedet for at "låne" dårlige programmer fra udlandet.
Nej Drengene fra Angora er 100 gange sjovere. Det er satme god humor.
QuoteOprindeligt indlæg af DEEF
Ja jeg er også enig med Daniel og Bjørn. Casper C. og de andre er jo slet ikke sjove længere, hvad med om de fandt på noget selv istedet for at "låne" dårlige programmer fra udlandet.
Nej Drengene fra Angora er 100 gange sjovere.
Det er satme god humor.
Langt fra las vegas holder da for vildt ..vil give jer ret i at det der 'shootingstars' eller hva det hedder er lame..
PS. Angora Drengene holder 100%..skide god humor
Bar pisse ærgeligt vi skal vente helt tik september med at se TEAM EASY ON! igen..
Så en lille hyldest nynne...
Henning og Bobby og Pim VI GIR DEM BAGHJUL...
Det er da os de mest gale tekster de finder på..
HVem finder på at synge:
" Vi spiste meget spaghetti med kødsovs, det smagte meeeega godt jah"... :]
Mangle svarmulighed nr. 3 Har ikke set det...!
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Krillen
Bar pisse ærgeligt vi skal vente helt tik september med at se TEAM EASY ON! igen..
Så en lille hyldest nynne...
Henning og Bobby og Pim VI GIR DEM BAGHJUL...
Det er da os de mest gale tekster de finder på..
HVem finder på at synge:
" Vi spiste meget spaghetti med kødsovs, det smagte meeeega godt jah"...
:]
ja, haha!
også omkvædet i "gummi nej tak": "du ska' brug' pessaaaaaaaaar, eller spiral, eller spiral! for den føles altså rigtig rart når penis rammer noget der er rart!"
*LOL*
no doubt about it, de er møg grineren.
Det er simpelten virkelig utroligt sådan som de kan hitte på. cykelholdet/landmands sønnerne og far er fedt, men tromme slageren er virkelig sjov "ja nemlig, ja" ...:)...
"Hvor du fra, Baunes brevkas!"
Er nu mere til Henrik...
" I starten gjår det ikk nåe, at klokken den blev 5, næste eftermiddag når´før jeg kom hjem..
Undskyld so det var ikke som det skul gå, ved godt du hader mig nu men her er min hånd kan du tilgi mig.."
Simon siger så til Henrik:
" Du twiser til sidst han plejer jo at sige noget lidt frækkere ved her er min.."
Henrik:
Nej simon.. Det er nu trodsalt mig der skriver LOC's(L.O.C) tekster.."
HAHAHAH.. Amen henrik er for sej!
Men kåre er os god m sin solo.. Og det sving, det jazz, og det boogie :D!"
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Krillen
Er nu mere til Henrik...
" I starten gjår det ikk nåe, at klokken den blev 5, næste eftermiddag når´før jeg kom hjem..
Undskyld so det var ikke som det skul gå, ved godt du hader mig nu men her er min hånd kan du tilgi mig.."
Simon siger så til Henrik:
" Du twiser til sidst han plejer jo at sige noget lidt frækkere ved her er min.."
Henrik:
Nej simon.. Det er nu trodsalt mig der skriver LOC's(L.O.C) tekster.."
HAHAHAH.. Amen henrik er for sej!
Men kåre er os god m sin solo.. Og det sving, det jazz, og det boogie :D!"
og det' sving - og det' jazz - og det' boogie - og det' sving.... den mand er skøn!
Drengene fra angora er da herre grineren men der er stadih ingen som slår kongerne af dem alle:
[SIZE=4]Casper og mandril aftalen[/SIZE] dette er det sjoveste jeg nogensinde har set (det go' værksteds humor) punktum punktum punktum...
QuoteOprindeligt indlæg af joatim
Drengene fra angora er da herre grineren men der er stadih ingen som slår kongerne af dem alle:
[SIZE=4]Casper og mandril aftalen[/SIZE] dette er det sjoveste jeg nogensinde har set (det go' værksteds humor) punktum punktum punktum...
Jaja.. Er ikke enig ;)!