VIIIIII boogie kommer ud på min efterskole på fredag med nogle bands og sender live mens vi fester VIIIIII glæder mig for vildt

Viiiiiii Bogie
-
-
Jamen det lyder da helt fint
-
hvilken efterskole går du på?
-
Du kunne jo sende en lille hilsen til os her på tweak.dk
-
Ja hvis boogie sendte god musik ! *host* *host* :T!
-
ååh hold da op! Hvis man kan li' at se fede neger danse med små nøgne negere imens de bøvser om ingenting, så er boogie da sagen
*G*
-
hva klok kommer d ?
-
Syndes nu boogie sender noget ok musik, men de har nogle endnu bedre værter
-
Ja det er klart værterne der trækker programmet op!
Lidt en skam lise smuttede over på rundfunk hun var nu så sød. Dog fatter jeg ikke hvad hun ser i henning primdahl
-
Boogie er da blevet nedtur efter Lise er stoppet - den hotte lille sag
Så nu er det Rundfunk man glor istedet
-
Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
Boogie er da blevet nedtur efter Lise er stoppet - den hotte lille sagSå nu er det Rundfunk man glor istedet
præcis.
-
Boogie har da aldrig været fedt - ligesom MTV...
-
det kommer live klokken 1600 på fredag på bisnapgård efterskole nede ved bunkerne
hehe jeg skal da nok se om jeg husker at sige noget med tweak ellers kan jeg da bare finde spraymalingen frem og male på en af bunkerne;)
-
Oprindeligt indlæg af mr_AcId_BuRN
det kommer live klokken 1600 på fredag på bisnapgård efterskole nede ved bunkernehehe jeg skal da nok se om jeg husker at sige noget med tweak ellers kan jeg da bare finde spraymalingen frem og male på en af bunkerne;)
Ville være for nice vis du kunne sige et eller andet eller vis man kunne se der stod tweak.dk på en af bunkerne
-
Frem med et
banner
-
Ja hun er alt for fræk, men tænk på at hver dag efter en lang arbejdsdag tager hun hjem og bliver godt og grundigt rusket rundt af ham glenn fra rockerne! Det er altså lige lovligt for ulækkert IMO!
-
Hun så bedre ud før hun blev klippet.. Eller hun så bedre ud i Boogie..Eller er det bar mig?
-
Nej det er ik bare dig! tror ham sofus har en dårlig indflydelse på hende
-
Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
Frem med etbanner
Yiir... male sig som en smiley og stpå med sådan et skilt ville være ren blær
-
Oprindeligt indlæg af Torque
Boogie har da aldrig været fedt - ligesom MTV...Nemlig ...