center højtaler

  • Er ikke lige sikker på om det er det rigtige sted at spørge om det her, men her kommer det. Jeg har købt det der medion 5.1 lydsystem i aldi til de der 300 kr. Problemet er bare at det eneste tidspunkt der kommer lyd ud af centerhøjtaleren er når jeg tester højtalerene i audioHQ. Det er et creative SB live 5.1 lydkort jeg har og jeg har sat ledningerne rigtigt til:)

  • Til Bubbi, jeg har været inde og stille på alle de ting der som du viser mig. Men stadig ingen lyd, ud over en susen når jeg skruer meget højt op, men ellers tak for hjælpen:D


    Til Sandmand, der kommer slet ingen lyd ud af centerhøjtaler, underligt???

  • Det kommer vel an på hvordan du bruger det hele... hvis det står til at skulle kører sorround rigtigt vil center jo ikke spille når du bare hører musik da det jo er almindelig steroe og altså kun 2 kanaler.


    Smid et dvd program ind som understøtter sorround og smid en dvd i og se om der kommer lyd så.


    Du kan evt. også sætte det over til 5ch steroe hvis du har den mulighed så skulle den gerne spille ved de fleste ting.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn
    jeg har 5.1 creative højtaler og samme lyd kort som jer og der komme heller ikke noget lyd ud af center kun når jeg tester dem med det prog...


    Det gør det heller ikke hos mig, men tror nu at problmet ligge i mit onboard lydkort.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SilverShadow


    Det gør det heller ikke hos mig, men tror nu at problmet ligge i mit onboard lydkort.


    Det onboard lydkort der er på mit bundkort er noget af det bedste jeg har haft... Jeg er fuld tilfreds med det... Jeg kunne i hvert fald ikke finde på at købe et lydkort til min pc.. Bruger den optiske lydudgang over i mit 5.1 surround reciever...