• Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Ok jeg har nu downloadet det men hvordan får jeg det i gang? hehe... jeg kommer til en skærm hvor der står ID og Pass men hvorfår jeg det fra?


    Fed7haS


    En god begyndelse ville være at melde sig til betaen eller checke hjemmesiden: www.lineage2.com

  • Erm, i to.. Der er forskel på Castle Siege og Clan War - Og jo tak, jeg har læst hvad du quotede, og jeg har spillet spillet I en måned + læst hvad der står på deres HP.. Det er stadig alt sammen gammelt og kedeligt (Undtagen CS)


    Og forresten, Fed7has, jeg fik heller aldrig en email da jeg registrerede mig her for en måneds tid siden.. Tror de stoppede registreringen, pga overload.. Ikke sikker dog

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

    Rettet en gang, sidst af Hayes ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Erm, i to.. Der er forskel på Castle Siege og Clan War - Og jo tak, jeg har læst hvad du quotede, og jeg har spillet spillet I en måned + læst hvad der står på deres HP.. Det er stadig alt sammen gammelt og kedeligt (Undtagen CS)


    Og forresten, Fed7has, jeg fik heller aldrig en email da jeg registrerede mig her for en måneds tid siden.. Tror de stoppede registreringen, pga overload.. Ikke sikker dog


    de har ikke stoppet for registreringen.. jeg fik min for et par dage siden :)

  • Der går bare noget tid jeg har først lige fået min mail i dag så det har lige taget et par dage.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Så nu har jeg fået det installeret men hvilke server spiller i på og hva hedder folket ???

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Så nu har jeg fået det installeret men hvilke server spiller i på og hva hedder folket ???


    Spiller på Bartz, er F LE og hedder Nadariel.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • spiller også på Bartz - er Elven Scout lvl 23 og jeg hedder Chanya :]

    Intel Core i5 2500K @ 4ghz - Corsair H70 Hydro
    ASUS P8P67 Pro - 8GB Corsair XMS3-12800 CL8
    Asus Radeon R9 280X DirectCU II
    Samsung 840EVO 500GB - 1xWD Blue 1TB

    Corsair HX620 - Lian Li PC-60FNWX

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Erm, i to.. Der er forskel på Castle Siege og Clan War - Og jo tak, jeg har læst hvad du quotede, og jeg har spillet spillet I en måned + læst hvad der står på deres HP.. Det er stadig alt sammen gammelt og kedeligt (Undtagen CS)


    Og forresten, Fed7has, jeg fik heller aldrig en email da jeg registrerede mig her for en måneds tid siden.. Tror de stoppede registreringen, pga overload.. Ikke sikker dog


    Gode gud..
    Du har ikk spillet i en måned, det kan jeg så sige 100% sikkert!


    Hvis du ingen mail fik "dengang" kan du ikk have spillet, for en måned siden var det closed beta!


    Undskyld jeg er sur, men du fyrer en løgn lige i fjæset på mig, så jeg svarer hårdt..


    fjols!

  • Og bare fordi jeg ikke har fået en mail, betyder det jeg ikke kunne have spillet det?


    Man kender INGEN andre der har en account man kan bruge, evt?


    Det der "100% sikkert" er jo bare 'din' opfattelse af verden, ikke vores andres.. Du er forkert på den, desværre..


    "fjols!"

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

    Rettet en gang, sidst af Hayes ().

  • jo jo du kan godt DL det jeg er ved at hente det ned nu, du skal bare bruge det andet link .




    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    fedt nok :S kan ikke downloade det fra deres homepage :/ hade ellers lige glædet mig til at prøve...


    Fed7haS

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Kan også godt lide muligheden man har for at angribe hvem som helst man har lyst til. Hvis man f.eks. ikke kan lide at navn såsom "legolas1337", så dræber man bare ejeren af det. Jeg har bemærket at spillet er yderst PvP-Baseret. Hvis man dræber en PC, er man næsten også sikker på at have en hel flok andre PC's efter sig, med mindre ham som man nakkede fortjente det særligt.


    Jeg spiller på Lionna(?), lvl 24 Warrior.