Klik på link: Samme vindue eller nyt vindue/fane?

  • Hvad skal der ske, når man klikker på et link? 5

    1. ​1) Samme vindue/fane (1) 20%
    2. 2) Nyt vindue (0) 0%
    3. 3) Ny fane (4) 80%

    Hey


    Vil lige tage pulsen på Tweak nationen. Hvordan har I det med, når man klikker på links - skal de åbne i:


    1) Samme vindue/fane

    2) Nyt vindue

    3) Ny fane?


    Jeg er selv tilhænger af #3, ny fane. Synes det er mega irriterende, hvis man har navigeret ned på en side, klikker på link og så flyver ind på ny side i samme fane. Så er det nemlig ikke altid, at tilbage-knappen sender en tilbage til samme sted man var før på forrige site...

    SEGA Master System II | Commodore 64 | Piccoline | Amiga CDTV | Intel 486 dx2 | 3DFX Voodoo 2 | Peer2Peer LAN Party

    Rambo 3 | Giana Sisters 2 | Snake | Indiana Jones and the Fate of Atlantis | Day of the Tentacle | Carmageddon 2 | Red Alert 2

  • Der skal måske lige tilføjes, at valg af denne kategori til indlæg blev valgt, fordi jeg blev irriteret af at blive kastet væk fra Tweak ved klik i en artikel 🙂

    SEGA Master System II | Commodore 64 | Piccoline | Amiga CDTV | Intel 486 dx2 | 3DFX Voodoo 2 | Peer2Peer LAN Party

    Rambo 3 | Giana Sisters 2 | Snake | Indiana Jones and the Fate of Atlantis | Day of the Tentacle | Carmageddon 2 | Red Alert 2

  • waiting for gordon

    Changed the title of the thread from “Klik på link: Samme vindue eller nyt vindue/fane” to “Klik på link: Samme vindue eller nyt vindue/fane?”.
  • Eller man kan klikke på linket med sit musehjul, så er problemet overstået c:

    Den kendte jeg ikke, hel ny verden, der åbner sig der :dance:

    SEGA Master System II | Commodore 64 | Piccoline | Amiga CDTV | Intel 486 dx2 | 3DFX Voodoo 2 | Peer2Peer LAN Party

    Rambo 3 | Giana Sisters 2 | Snake | Indiana Jones and the Fate of Atlantis | Day of the Tentacle | Carmageddon 2 | Red Alert 2