Indlæg af 2nd
-
-
Hvad fandt du ud af?
-
Kan netkortet ses i enhedshåndtering?
Hvis du kan, vises der så en gul trækant? -
Samme vindue, eller som mindst samme fane.
-
Jeg har ikke prøvet det endnu. men min svorger har prøvet at bruge det i købmanden tæt på mig (udkants danmark) og der bruger han det igennem hans garmin ur, og det kører bare.
-
-
Hvilken køler sidder der på?
Måske, har der været lidt problemer med at smøre kølepasta på, som så giver dig den varme der..
Jeg ville få fcomputer til at undersøge det. -
Jeg har overtaget et b450 fra knægten.
Derfor mangler jeg en cpu dertil.. det skal ikke være den dyreste du har, men gerne den 3300x du har liggende i skuffen, eller måske en mindre cpu der passer.
Hvis du har et godt tilbud på cpu backplate og ram, så er jeg også int.
-
Havde han de samme forudsætninger i has pc, som der var i din pc?
Jeg tænker at han psu måske ikke kunne trække det? -
Kan du ikke lige gentage - eller måske kortne lidt af?.. jeg blev sq træt midt i det hele.
-
-
Hep alle.. Har denne cpu med cooler master(måske standard?) køler til:
https://www.cpu-world.com/CPUs…%20-%20HDT75TFBK6DGR.html
Den ligger bare og smiler til mig..
Den gives væk, enten som afhentning hos mig, eller ved betaling af forsendelse.2nd
-
Hej Gæve Tweak gut/inder.
Jeg skal have gravet lan kabel ned til en skurvogn.
Samtidigt skal jeg lægge strøm, men er lidt uklar over om der kommer støj hvis man gør det i sammen rør?
Der skal et 5x2,5m2 kabel ned i 30cm dybde (efter stærkstrømsreglementet) og til et cat.5e eller cat.6.. skal jeg forsøge med et skærmet kabel?
Der er ca. 40-50m strækning.Kan man evt. lægge kabler i 2 rør med et vist mellemrum?
- 2nd
-
Man skal lige spørge sig selv først..
Har jeg behov for wifi 6?Har jeg noget der kan gå på wifi 6?
Der er fks. ikke mange telefoner der har behov for at tilgå wifi 6, så hvis det kun er derfor, så er det rigeligt meget overkill.
Er det bare fordi du kan og evt. bare ønsker at opgradere til fremtiden, tja så go for it.
Af trådløse enheder har jeg (vi er 4 i familien) 5 telefoner, 3 tablets, 3 bærebare, 2 mi tv, 3 tv'er, 2 printere og et køleskab.Desuden bruger jeg, ind imellem, 2-3 telefoner til stream som dog "kun" sender i 1080
Alt drives af EN unifi ac hd.. på midterste styrke sender den mellem 400-500mbit og det er ALT rigeligt - i et lille hus på 114m2
Så kan man jo sige, at ALT ikke bruger 100% kapacitet hele tiden, jeg vil skyde på at vi i snit bruger 30% hvor det er tv og mi box der kører mest.2nd
-
Køber gerne til 175
-
Som skrevet søger jeg lidt ram.. der sidder :
SO DIMM 200-pin, 333 MHz (PC2700) i min mors Lifebook C1110 (efter hvad jeg kan læse mig til)Så søger min 1gb ram, da 512mb er for lidt.
Skriv hvad i har, med evt. pris (incl forsendelse)
Hilsen
2nd
-
Er der forskel på prisen på disse :
2x1 GB DDR2 667MHz CL 5 - 2 stk. HYMP512S64BP8-Y5 - Fra Vostro
2x1 GB DDR2 667MHz CL 5 - 2 stk. HYMP512S64CP8-Y5 - Fra PavilionHvordan lyder 150pp (for et sæt)
-2nd-
-
Har du en idé om hvor mange connections kan den tage samtidigt ?
-2nd-
-
Se DET var en besvarelse
Ok.. min trikker makker kunne nemlig ikke lige svare, da han intet aner om højtalere/hifi..
Jeg må regne.. tak for svaret-2nd-
-
Hvad skete der med spørgsmålet?? læste i det ikke
Det er ligesom at spørge min kone om noget og hun svaret noget andetPot meter koster ca. 10kr, hvorfor det er at fortrække
-2nd-