Ny bærbar til datter

  • Hejsa derude.

    Nu kom der sørme et fint tilbud på en lille "gamer" bærbar.

    https://www.elgiganten.dk/prod…t_link&itm_content=178835

    Prisvenlig og hun skal bare bruge den til efterskolen.

    Hun spiller selv Sims spillene. Final Fantasy XIV samt Valheim.

    Kan i anbefale denne til mig/hende eller har i en anden, til lidt alá samme pris, som er bedre?

    512 gb burde være ok til noget windows 10, Office pakke samt 2-3 "store" spil tænker jeg.


    Mvh. Drunken

  • Med det tilbud den laptop har, så tror jeg ikke du finder bedre bud lige her og nu,


    TUF og Legion serien (Lenovo) plejer at være meget furnuftigt bygget, og har ofte plads til en ekstra M.2 eller 2,5" SSD til senere, samt ikke loddet RAM.


    Jeg ville skynde mig at nappe den før tilbuddet forsvinder.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Yep har fået maskinen hjem men kan ikke lige tjekke den, da datteren er overalt herhjemme lige pt :p Aner faktisk ikke engang om den starter op i windows eller om jeg selv skal installere på den haha. Nå må jeg finde ud af næste gang hun er ude af huset. Hun skal først have den i Pinsen. :)

  • Jeg har i min egen gamer bærbar 512 gb storage, og fandt hurtigt ud af at skolearbejde sammen med et par 3xA spil at det langt fra var nok, så jeg var nød til at erhverve mig en ekstern harddisk til skolearbejdet og det var så fra min side nok til et par 3xA spil + diverse mindre spil, så evt have i mente at hun løbende skal rydde ud i sine spil for at kunne få nye eller hvis man er lidt fiks på fingrene så er det ikke sindssyg besværligt at erstatte m.2 drevet med et større :D

  • haha :) Well hun er ikke en krævende gamer og hader nærmest nyt materiale. Så tror det er ok med de 512 gb. :)

    Jeg har i min egen gamer bærbar 512 gb storage, og fandt hurtigt ud af at skolearbejde sammen med et par 3xA spil at det langt fra var nok, så jeg var nød til at erhverve mig en ekstern harddisk til skolearbejdet og det var så fra min side nok til et par 3xA spil + diverse mindre spil, så evt have i mente at hun løbende skal rydde ud i sine spil for at kunne få nye eller hvis man er lidt fiks på fingrene så er det ikke sindssyg besværligt at erstatte m.2 drevet med et større :D