Indlæg af Drunken

Heysa Tweak folkens.

Hvilken gamer skærm kan anbefales hvis man er til RPG spil? Har kigget på samsung odyssey oled g8 s34bg85 OG Alienware aw3423dw.

Tænker 34# er passende på mit lille skrivebord. Vil ikke under 34# da min gamle samsung (som stod af) var 34#.

Budget er ca 8000 + -

Corsair laver også fede skærme men væsentlig dyrere.

Nogle anbefalinger? Tænker at det helst skal være med Curve - Har et Nvidia 1080. Venter bare på et frisk tilbud på den ene eller anden slags. Ny spand om 1-2 år og om det bliver Nvidia Eller ej ved jeg ikke.

Mvh. Drunken

:) Gale temps. Da min vandkøler til min 6700k gik i stykker, hed det også 90+ grader plus sjov grafik på skærmen. Håber du fik fikset det? :=)

Til info:

Købte 2 x 18TB EXO Seagate diske. De virker fint på min nas selvom størrelsen ikke var understøttet. Så ved i det derude når i skal opgradere selv :) Larmer dog en del mere end mine gamle diske. Men kun når alt er stille i huset kan de høres/bemærkes når de presser sig selv ved synkronisering ;)

Tja kommer vel an på din færden på nettet? Tror da bare en standard vpn som ekspress er fint til at "skjule" ens aktivitet. Bruger den selv. Tænker ikke over det. Ellers har jeg bare gratis antivirus som AVG. Og evt køre en Malwarebytes scan now and then.

Men har sgu ikke oplevet noget negativt. Heller ikke før VPN som er et nyt tiltag (2-3 mdr nu).

Hvis du skal være på ulovlige sites eller torrent downloade, vil jeg da nok anbefale så meget anonymitet som muligt. :p

haha :) Well hun er ikke en krævende gamer og hader nærmest nyt materiale. Så tror det er ok med de 512 gb. :)

Jeg har i min egen gamer bærbar 512 gb storage, og fandt hurtigt ud af at skolearbejde sammen med et par 3xA spil at det langt fra var nok, så jeg var nød til at erhverve mig en ekstern harddisk til skolearbejdet og det var så fra min side nok til et par 3xA spil + diverse mindre spil, så evt have i mente at hun løbende skal rydde ud i sine spil for at kunne få nye eller hvis man er lidt fiks på fingrene så er det ikke sindssyg besværligt at erstatte m.2 drevet med et større :D

Heysa folkens. Er ved at løbe tør for plads på min lille NAS 716+II

Der sidder 2 harddiske i på 8TB pt. De spejler hinanden. Kan ikke huske om det er Raid1 eller hvad. Men pladsen er knab og nyt søges. hvad anbefales derude? tænker måske 2 x 16TB eller hvad der nu kan svare sig prismæssigt derude? Seagate skulle have nogle "nye" store diske. Er de gode til NAS?

Mvh. Drunken

Yep har fået maskinen hjem men kan ikke lige tjekke den, da datteren er overalt herhjemme lige pt :p Aner faktisk ikke engang om den starter op i windows eller om jeg selv skal installere på den haha. Nå må jeg finde ud af næste gang hun er ude af huset. Hun skal først have den i Pinsen. :)

Hejsa derude.

Nu kom der sørme et fint tilbud på en lille "gamer" bærbar.

https://www.elgiganten.dk/prod…t_link&itm_content=178835

Prisvenlig og hun skal bare bruge den til efterskolen.

Hun spiller selv Sims spillene. Final Fantasy XIV samt Valheim.

Kan i anbefale denne til mig/hende eller har i en anden, til lidt alá samme pris, som er bedre?

512 gb burde være ok til noget windows 10, Office pakke samt 2-3 "store" spil tænker jeg.

Mvh. Drunken

Jeg havde politi anmeldt. Hustlere af en eller anden årsag prøver altid at købe ekstra tid. Fatter ikke helt hvorfor. Men meld ham. Hans info som i adresse og navn er sikkert forkert også eller hemmeligt. Der er jo desværre et par gengangere både på hwt og Hol. Virker meget som om at du er blevet snydt. Så tjek op på om du kan finde ham personligt? Er alt falsk eller umuligt at finde så ved du hvor du står.
    Har navnet på en som går igen og igen. Altid betinget straffe som = ingen straf.
    Mistede selv ca 1000kr og da jeg skrev privat med ham, under en helt anden profil han oprettede, der begyndte han at skrive adressen på min kæreste. Så de er bare nasty de hustlere der. Karma med tiden!

Håber det lykkes alt sammen

fejl køb. skulle være til ps3 ^^ aldrig spillet eller installeret,,, virkede sjovt nok ikke på min ps3.
    Sælges hermed, emballagen dog brudt da jeg smed den i min ps3 i min iver for at spille det..

købt fra coolshop til 255kr. Byd løs. havde håbet på de 175kr

kan afhentes i Taastrup\kbh eller sendes med postdk. koster ca 30kr tror jeg.

Byd løs-.

mvh.
    Drunken

æv alle de gode er fra jylland. what a shame, ,, ,, ,, men hvis du skulle komme til kbh så... :-) men ellers lige i den størrelse jeg søger , held og lykke med salget!