Advarsel om omfattende svindel.

  • Hej,


    Jeg er blevet svindlet af en fyr ved navn Zahir
    Mesic, jeg har efterfølgende set at han har adskillige annoncer rundt
    omkring på nettet (bl.a. på denne sides facebook) på div. computerudstyr, playstations etc.


    Han
    opgiver gerne adskillige personlige oplysninger incl. billeder af
    sygesikring etc. Men så snart der er overført penge forsvinder han og
    varen kommer sjovt nok aldrig.
    Ifølge sygesikring kommer han fra Thyregod ved Give, han påstår at han er IT supporter fra IT skolen i Vejle.


    Jeg laver dels dette opslag for at advare fremtidige "købere", men ligeledes for at komme I kontakt med andre han har snydt. Så såfremt du har eller ønsker personlige oplysninger omkring ham, så send mig en besked.


    Billede af personen:
    https://imgur.com/a/GmTWzdU


    Link til hans facebook:
    https://www.facebook.com/zahir.mesic

  • Nu er jeg lige lidt fordomsfuld, men handel aldrig med en person med et navn fra mellemøsten, ingen i min omgangskreds har oplevet positive ting med sådan handler ej heller mig selv.

  • Hej pertm,


    Jeg har lavet handler med yderst ærlige mellemøstlige folk, jeg forsøger så vidt muligt ikke at køre alle over en kam, selvom skvat som ham her godt kan slå tvivl i mig.


    Tak for din respons.

  • Er RET sikker på at Bosnien ikke er en del af Mellemøsten, Per. :D


    Men det er en anelse fordomsfuldt hvis du spørger mig.


    Andersens - Kan du ikke lige skrive til Tweak over PM på Facebook? Kan se du har nævnt sagen et par gange inde i vores salgsgruppe. Bare så vi har alle facts. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Han har postet på alle fb grupper for hardware, og snydt flere nu, men de andre grupper er imod at "hænge" folk som snyder ud, så de opslag bliver fjernet...


    Og vedr "at man ikke skal handle med folk med et mellemøstligt navn" ej come on, det var dog et utroligt fantastisk tip :thumbup: den kommer man langt med

  • Alright - Så tror jeg liiiige vi holder inde med den casual racisme tak. :whistling:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Har lige skrevet til ham på fb han skal betale sit lort om det sker eller ej lader jeg være i det uvisse :)

    Fractal Define R6 TG --- Ekwb Hardtube Watercooled 2 x 360 Rads --- ASUS ROG Strix X370-F Gaming --- Ryzen 1600 3200@4000mhz --- Corsair Vengeance RGB Pro 16gb3200Mhz --- Evga 1080 Ti FTW3 --- Creative AE5 Soundcard --- 960 Evo 250GB M.2 SSD --- 1tb Cruzial --- Seagate 2TB --- ASUS ROG Strix XG32VQ --- Logitech G810 ORION SPECTRUM --- Logitech G900 CHAOS SPECTRUM --- Netgear Nighthawk x4s - Ninjas In Pyjamas Edition.