Jeg afventer 3070/80 TI
Indlæg af pertm
-
-
Der er en grund til at hun er en ex, så har hun fand'me bare og blive ude af ens liv og lave få sig selv et eget liv, så man kan spille i fred.
Ellers kan hun stoppe hovedet ind i ovnen og skrue op for gassen.
Listen over vigtige ting i livet:
1: computerspil
.
.
.
.512: ex kæreste.Mvh
SamSå din ex kæreste ligger alligevel højt på listen
-
Det skal du nok få mange gode timer med, har selv et magen til købt dengang det udkom til en helt anden pris
-
Så gik mit steelseries H wireless i stykker efter mere end 4 års tro tjeneste.
så nu skal der findes noget nyt, har selv kig på de 3
https://www.pricerunner.dk/pl/…H-AR5BT-Sammenlign-Priser
https://www.power.dk/hoejttalere-og-lyd/hovedtelefoner/sennheiser-momentum2-over-ear-bt-anc-blk/p-973799/?
utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunnerhttps://www.dustinhome.dk/prod…re&utm_content=5637146277
indtil videre, kravet er at det skal være trådløst, hvad kan der ellers anbefales derude ?
-
Tråden er 13 år gammel
Men det kunne da være sjovt og høre fra nogle af dem der har svaret i 2005 hvor de er i dag 13 år efter.
-
du har fået privat besked
-
Fedt, så ved jeg nogenlunde hvordan jeg ville regne det ud
Men ved nærmere eftertanke, så tror jeg sgu at jeg bare beholder og får sparet op til en GPU upgrade. Virker som om de dele jeg har er fine nok (i hvert fald ifølge reddit hehe).
EDIT: Og dog.. nogen siger at det er værd at opgradere, da jeg gamer på 1440 p skærm.Køre selv med en 4790K og ASUS maximus ranger 7 bundkort med 16GB DDR3 RAM og en ASUS PG279Q skærm og jeg har lige smidt et MSI 2070 gaming Z kort i og det køre altså super smooth selv på 1440P, så gå du bare efter en ny GPU som det første.
-
Hvordan har du regnet dig frem til det?
Spørger af ren nysgerrighed! Tak
ca 50% af nypris
-
Hej alle
Jeg er ny her på forum.
Jeg vil gerne opgradere min selvbyggede gaming PC, og vil derfor gerne sælge de dele jeg opgraderer.CPU: Intel - Core i7-4790K 4 GHz Quad-Core Processor
Motherboard: Asus - Z97-A ATX LGA1150 Motherboard
RAM: G.Skill - Ripjaws X Series 16 GB (2 x 8 GB) DDR3-2133 MemoryAlle dele er købt i januar 2015 fra Proshop, i god stand og kvittering haves.
Jeg har lavet en mild overclock inden for det sidste halve år.
Købspris (i 2015):
G.Skill RipjawsX DDR3-2133 C9 DC - 16GB kr. 1.283,00
Intel Core i7-4790K Devils Canyon - Box kr. 2.429,00
ASUS Z97-A kr. 1.049,00Umiddelbart vil jeg gerne høre hvad jeg kan regne med at få for delene. De virker ubeklageligt, men er selvfølgelig snart 4 år gamle.
På forhånd tak
ca 2500kr
-
Hej pertm,
Jeg har lavet handler med yderst ærlige mellemøstlige folk
Er det ikke det man kalder for held
-
Nu er jeg lige lidt fordomsfuld, men handel aldrig med en person med et navn fra mellemøsten, ingen i min omgangskreds har oplevet positive ting med sådan handler ej heller mig selv.
-
Hej Så en lidt underlig ting i dag som der måske er en der har en forklaring på jeg har OC min i7 til 4,7 Ghz men når jeg så går ind og spiller BF1 så går den ned til mellem 3,6-3,8 Ghz men så snart jeg stopper BF1 så den tilbage på de 4,7 Ghz andre der har oplevet noget ligende ?
Det sker også f.eks hvis jeg køre en cinebench test ned fra 4,7 til 3,5 Ghz og temperatur er kun 47 grader under test
-
-
-
men jo eth2btc.info den mail adresse havede altså også fået min alarmklokker til at ringe.... ethereum til bitcoin
-
tror bare han skal være glad for det kun er 850 kr det drejer sig om.
-
Ikke
Paypal's protection hjælper sjældent. Det er nemt for en scammer at tvinge bevisbyrden over på dig.
Hvis sælger ikke kan fremvise en kvittering på varen er sendt. Eller hvis paypal ikke kan få kontakt til sælger hvem mon de så tror på. DBA selv anbefaler at man bruger paypal netop pga køber beskyttelsen.
-
ALTID!!! betal med Paypal når du handler på nettet, de har noget der hedder buyer protection og de kan så trække pengene tilbage i et tilfælde som dit.
-
-
Hvordan er standen på skærmen og har den nogle pixel fejl ?
Hvis den er i pæn stand og ingen pixel fejl vil jeg gerne byde 2800kr
Så afhenter jeg i Nordhavn.