Indlæg af jaug1337

    Han har postet på alle fb grupper for hardware, og snydt flere nu, men de andre grupper er imod at "hænge" folk som snyder ud, så de opslag bliver fjernet...


    Og vedr "at man ikke skal handle med folk med et mellemøstligt navn" ej come on, det var dog et utroligt fantastisk tip :thumbup: den kommer man langt med

    Hej folkens, jeg sælger denne maskine, har desværre været lidt plaget af uheld, så er nød til at sælge ud af hvad jeg ikke bruger... selvom det meste er lige købt ind.


    Byd, lad nu vær med at klage over prisen, den er vejledende, alting nyt vil gå for ca. 11,5k - og ja jeg ved godt mine billeder er lidt ringe, men mit kamera kan ikke fokusere på maskinen når de LED'er er så satans lyse [Blocked Image: https://static.xx.fbcdn.net/im…php/v9/f51/1/16/1f603.png]


    Befinder sig i Gentofte/København. Ser den kun solgt samlet da jeg ikke er i stand til at sælge den i dele. Der er mulighed for forsendelse, men ser den gerne afhentet helst.


    GPU: Sapphire Reference Vega 56 (kan flashes til en 64 bios hvis man har interesse)
    CPU: Ryzen 1700
    MOBO: Asus Prime X370-PRO
    Køler: Be Quiet Dark 3 Pro
    RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 2x8GB (16GB) 2400MHz
    SSD: 2 x Kingston HyperX Savage 240GB
    Kabinet: NZXT N440 (Rød/Sort)
    Blæsere: 3x120mm NZXT case fans + 3 rød LED Enermax fans til exhaust
    PSU: Corsair TX750
    Inkl. Windows 10 Pro licens
    Inkl. 2 molex LED'er som lyser på SSD'erne.
    Inkl. rødt Saitek Cyborg v.3 keyboard
    Kan også indgå en gamer mus (jeg skal lige finde den)


    Der er kvittering på alt undtagen PSU og RAM.


    PRIS: 9000


    Maskinen er slået op flere steder, bl.a. DBA, hol og tweak.


    Billeder her:
    https://imgur.com/a/X02nZeq

    Hej folkens,


    Nu tænker jeg at det er min tid til at give ud til en god pris da jeg er i gang med en mindre oprydning derhjemme.


    Jeg har følgende 5 CPU'er:


    5820k som er defekt (har ikke virket på 2 motherboards)
    Core 2 Duo E6750
    Pentium E6500
    Pentium 4 på 2.80 GHz
    Celeron B820 på 1.70 GHz
    og et Atheros AR5B125 wifi modul.


    Skriv og bud, og hvis ingen byder kan jeg sagtens sende hvis man betaler porto og måske et lille symbolsk værdi.


    Billeder her: https://imgur.com/a/YDk6otD

    HBO: 3500


    JEG TAGER IMOD BUD! :-)


    Sælger nu min gamle Clevo, den har tjent mig trofast siden 2012 og er stadigvæk et powerhouse af en maskine. Jeg har nu smidt alt det jeg gear jeg har brugt sammen med maskinen for at lave en let start gamer bundle/pakke + laptop combo!


    Den har følgende specs:


    Skærm: 15.6" LED Glossy 16:9 1080p (1920x1080)
    RAM: 8GB DDR3 1333MHz
    CPU: i7 720QM (4 kerner og 8 tråde) @1.73GHz
    GPU: AMD 6970M 2GB GDDR5
    SSD: SSDNow UV400 SATA 3 SSD – 120GB
    HDD: Toshiba 500 GB SATA - 5400 RPM
    WiFi: Intel Wireless 5300 (kører både 2.4GHz og 5GHz)
    OS: Windows 10 Pro
    Indgange: e-sata / modem / ethernet / firewire / dvi / hdmi / 3.5mm jacks / 1xusb3 / 3xusb2 / sdhc / expresscard54


    INKL:
    Creative Sound Blaster X-Fi Go! Pro USB lyd kort (sound card) - giver en fremragende lyd!
    Cooler Master Notepal X3 køler
    2 port expresscard54 (med to 2.0 usb indgange)
    DVI Kabel + VGA Kabel
    DVI til VGA converter
    Creative HS800 Fatal1ty Gaming Headset with Detachable Noise-Cancelling Microphone (med udskiftet puder, jeg har nogle ekstra, men de er lidt ældre)
    SteelSeries 5H V2 Gaming Headset (sort) (desværre er en af hørebøfferne defekt, men resten virker)
    Steelseries QCK Mini mousepad
    Saitek Cyborg v3 gaming mus
    Laptop taske med skulder strap
    1 styks LAN kabel
    Xenta (blå LED) USB Speakers w/ 3.5mm jackstick


    Valgfrit:
    Dell E196FP 19" LCD 1280x1024 skærm (60-75Hz) anti-glare (matte) bruger VGA. 300 nit lysstyrke.


    Det har to kølere, en til grafikkortet og en til cpu'en.


    Maskinen yder grafisk ca. det samme som en stock 2400G (med Vega 11) eller ca som en GT 1030 eller GTX 460. Så den kan sagtens spille mange nutidens spil, også Fortnite og tror også PUBG (ejer ikke spillet).


    Den er stærkere end en 940m men svagere end en 950m. Den kan køre mange spil i 1080p low, batteriet er gammelt, og virker ikke mere (!!) maskinen slukker uden strøm.


    Der er sat ekstra heatsinks på for at maskinen køler bedre da den bliver varm under lange gaming sessions. Se sidste billede.


    Billeder her: https://www.dba.dk/andet-maerke-clevo-w860cu/id-1044541117/



    Byd og skriv

    Hej folkens


    HBO: 5250


    Jeg sælger min stationær fra d. 12-04-2016 som har været rigtig fin at game på i 1080p.
    Sælger også KUN PC for 4250 :-) uden keyboard og mus.


    Der medfølger et Razer Blackwidow Chrome Tournament Edition V1 tastatur (med solid Razer taske til den) og original kasse + Roccat Kone XTD (brugt 1 gang).



    Stationæren blev købt hos MM-Vision og har følgende specs:



    MOBO: Asus B150M-A
    CPU: Intel Core i7-6700 (non-k) (4GHz boost clock, 8MB cache) Quadcore med HT (4 kerner og 8 tråde)
    RAM: 16GB Kingston DDR-2133 RAM (Dual Channel 2x8) (plads til 4x8=32GB)
    PSU: Corsair VS550, 550W PSU
    GPU: ASUS GEFORCE® GTX 950 2GB Mini small form factor gaming graphics card
    SSD: Corsair Force 3 120GB
    HDD: Western Digital WDC 1000GB (1TB)
    CD Drev er inkl.
    OS: Windows 10 Pro 64-bit



    Skriv og byd.



    Den er slået op flere steder!


    Billeder her: https://www.dba.dk/andet-maerk…sion-4-ghz/id-1044117086/

    Hej folkens,
    HBO: 2500


    Før jeg begynder, vedhæftet er billederne af hele kortet med en Accelero Hybrid II - 120 på + flere screenshots af temperatur samt scores. Temperaturen på VRM1 er 60 grader maks, og VRM2 er ca 70-80 grader (det betyder intet for ydelsen da VRM er ratet til 125 grader maks). Et par billeder af hvordan den også ser ud ved siden af et Vega 56 kort. Og kvittering haves, men garanti er udløbet desværre.


    Ydelsen kan sammenlignes med de bedste RX 480 og RX 580 / GTX 1060 6GB, lidt bedre endda. Jeg har flere benchmarks hvis man er interesseret.


    Den er blevet brugt til 70Hz 3440x1440 (21:9) ultrawide gaming, hvor jeg kunne spille alle spil på 60 fps hvis grafikken blev justeret. Burde køre 99% af alle spil i ultra i 1080p.


    Det er nu på tide at sælge mit little hobby projekt af et grafikkort som har ydet perfekt hele sit livs cyklus. Den er blevet overclocked og overvoltet, kører med custom bios og det hele virker fint; det kræver dog bare at køre en lille fil ved navn "atikmdag-patcher.exe" som kan downloades på internettet når man installer en ny AMD driver lige før man genstarter ens pc, således at bioset spiller sammen med driverne. Ellers er det meget lige til, den har både original cover på for at køle VRM og en AIO for at køle kernen.


    Jeg ville lige se om der er interesse, og om min pris er rimelig [Blocked Image: https://static.xx.fbcdn.net/im…php/v9/f4c/1/16/1f642.png]


    BIOS kører med 1350 Mhz på kernen - kan overclockes ydligere til 1420 Mhz stabilt (måske mere hvis man vil lege lidt). Hukommelsen kører på 2100 Mhz (Ubermix timings) den lange i det korte er at den yder bedre da man har pillet ved hvordan hukommelsen yder i spil. Skriv hvis i vil vide mere om det. Vcore sidder på 1.2v-1.25v (under stress).
    Lige pt hiver den alt mellem 180w-250w (under load).


    Sælger alt på billedet samlet, der er dog mulighed for jeg kan smide en fan oveni for en mindre merpris (kommer an på hvilken fan).
    Kommenter hvis i vil vide mere [Blocked Image: https://static.xx.fbcdn.net/im…php/v9/f4c/1/16/1f642.png]


    Har postet på hol, facebook og dba.
    Billeder her: https://www.dba.dk/annonce/1043882803/


    Vil gerne resevere retten til ikke at sælge hvis jeg ikke føler for det.
    Mvh

    Hej



    Er der nogen der er interesseret i at bytte 2x4GB Ballistix Sport DDR4-2400, CL16 (Grå/Sølv) til en 2x8GB hvilket som helst (indenfor rimelighedens grænser) DDR4 RAM?



    Jeg giver penge oveni selvfølgelig :9xo


    Mvh