Tweak.dk tester noblechairs HERO Gaming Chair

  • Lækker stol. Det er ihvertfald et mærke jeg overvejer til næste gange stolen skal skiftes ud. Er ved at være godt træt af DXRacers dårlige kvalitet


    Fra hvad jeg har hørt er Noblechair og Vertagear også de bedste "gaming" kontorstole.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Jeg er ikke helt enig med udsagnet om DXRacers "dårlige" kvalitet.
    Har selv en ældre D-Serie stol, som jeg, som gammel møbelhandler, vil mene ligger i den bedre ende af kvalitetsskalaen.
    Det kan selvfølgelig være, at deres billigere udgaver er ringere, hvilket jeg også vil formode er tilfældet, da prisen jo også er en del lavere.


    Jeg skal dog lige skynde mig at sige, at jeg var så uheldig at mit stel knækkede, hvilket i øvrigt kan ske for selv de bedste, men problemet var at jeg havde et kæmpe bøvl med at få tilsendt et nyt sæde. Det er så sket nu her, og jeg er endnu engang meget glad for min stol. Deres kundeservice er til gengæld til at lukke op og sk... i.

  • Understellet knækkede også på min, og jeg opgav simpelthen at få et nyt sæde. Det var helt håbløst, så nu kan min røv så elske at sidde i HERO stolen i stedet for 😂 Jeg er virkelig vild med komforten.